Na czym polega szkolenie?

Koncentrujemy się na przekazaniu praktycznych umiejętności w zakresie zastosowania metodyki Myślenia Projektowego (Design Thinking) oraz Strategicznego Projektowania Usług (Service Design) w biznesie. Uczymy przez doświadczanie. Dajemy autorskie narzędzia, które po szkoleniu mogą być  łatwo zaimplementowane w środowisku pracy Uczestników.

Dla kogo jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • specjalistów HR
  • menedżerów
  • właścicieli produktów i procesów oraz zarządzających sprzedażą
  • kierowników projektów
  • dla wszystkich tych, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia innowacji

Jakie są najważniejsze elementy szkolenia?

Użytkownik w centrum uwagi

Metodologia pochodzi z filozofii projektowania opartego na ludziach. Polega na zdobywaniu wiedzy o kliencie poprzez zastosowanie metod i narzędzi, które umożliwiają Ci na wejście w „buty klienta” i zrozumienie jego indywidualnej sytuacji, potrzeby, doświadczenia oraz szerszego kontekstu

Projektowanie usług - Service Design

Umożliwia projektowanie całościowego doświadczenia klienta w organizacji poprzez zdiagnozowanie wszystkich krytycznych punktów styku (touchpoints) klienta z organizacją, ocenę zadowolenia z tych punktów oraz możliwość zaprojektowania procesu od nowa z lepszym dopasowaniem do oczekiwań użytkownika.

Uczenie przez działanie

Ułatwisz i przyspieszysz swój proces uczenia się poprzez wymianę doświadczeń, szukaniu powiązań, dostarczaniu genialnych pomysłów, które można zastosować w życiu. Metodologię i narzędzia będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie po zakończeniu szkolenia.

Jakie metody pracy poznasz podczas szkolenia?

Wywiad pogłębiony  

analiza głosu użytkownika

Customer research

Mapowanie ścieżki

doświadczeń klienta 

Service Design

Budowanie wartości dodanej

 w oparciu o metodykę

Design Thinking

Praca z wykorzostaniem

metod zwinnych

Sprintów

Gdzie odbędzie się szkolenie?

Centrum Konferencyjne BusinessRoom Grójecka1/3, Warszawa

Jaka będzie wielkość zespołu?

Max 20 osób, praca w zespołach 5 osobowych

Kiedy odbędzie się szkolenie?

24-25 kwietnia 2018 – praca od 9:00 do 17:00

Ile kosztuje udział w szkoleniu?

1550 PLN netto

Program szkolenia

 Projektowanie Innowacji z Design Thinking to 5 etapowy proces, który pozwala doskonale łączyć wiedzę praktyczną, doświadczenie i przykłady stosowane na świecie z umiejętnym przyswajaniem aspektów merytorycznych projektowania innowcji. Z jednej strony poznasz zasady Myślenia Projektowego (Design Thinking) i Strategicznego Projektowania Usług (Service Design), z drugiej wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce i doświadczysz kokreacji z przedstawicielami z innych branż. Szkolenie podzielone jest na 2 Sprinty:

Sprint 1 zawiera następujące procesy:

  • przygotowanie i przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z użytkownikami
  • tworzenie Person, czyli  profili charkteryzujących użytkownika, dla którego będziemy projektować
  • tworzenie Map empatii – dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników poprzez nakreślenie ich profili psychograficznych
  • mapowanie Customer Journey,  ścieżki jaką przechodzi użytkownik w procesie wraz z określeniem kluczowych punktów styku (touchpoints) z usługą lub produktem,
  • określanie kluczowych bolączek (Pains) oraz szans rynkowych (Gains) bazując na modelu Value Proposition

Sprint 2 koncentruje się na:

  • zdefiniowaniu wyzwania projektowego:  Jak moglibyśmy …? (How Might We?)
  • ideacji – to kreatywna burza mózgów, dzięki której będziesz w stanie wygenerować znacznie więcej pomysłów, niż w przeciętnym procesie kreatywnym
  • prototypowaniu  – stworzeniu rozwiązania wychodzącego naprzeciw potrzebom klienta w postaci prototypów: (nagranych filmów, storyboardów, makiet, mockapów)
  • testowaniu – przygotowanie i przeprowadzenie testów z użytkownikami

Po szkoleniu otrzymujesz Certyfikat

Co powiedzieli uczestnicy po szkoleniu?

Kup szkolenie online lub Zapytaj nas o Sprint !

Send message

W razie pytań prosimy o kontakt biuro@klientocentryczni.pl

Kto prowadzi szkolenie?

null

Beata Michalska - Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk, członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i wsparcia procesów zmian w organizacjach. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i NGO’s. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

null

Piotr Grocholiński

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji.