null
Wprowadzenie do Design Thinking

Kto powinien wziąć udział?

Nasze warsztaty są dedykowane każdemu, kto chce zmienić sposób myślenia, nie tylko o wyzwaniach i rozwiązywaniu problemów, ale także o tworzeniu czegoś nowego; dla osób, które chcą poznać zasady projektowania skoncentrowane na użytkowniku, czyli każdej osoby w organizacji lub dla klientów zewnętrznych; które chcą nauczyć się korzystać z metod projektowania w celu wprowadzania innowacji w zakresie swojego działania w biznesie i poza nim.

Przedsiębiorcy, menedżerowie, właściciele procesów i produktów, przedstawiciele działów HR, administracji, edukacji czerpią ogromne korzyści z naszych warsztatów.

Budowanie kompetencji myślenia projektowego

Podczas warsztatów pokażemy Ci co to jest myślenie projektowe i dlaczego ta metoda się sprawdza. Zaprezentujemy przykłady ze świata oraz z naszej pracy projektowej. Damy Ci narzędzia, które pomagają wprowadzać pomysły w życie.

Użytkownik w centrum uwagi

Myślenie projektowe to nie tylko proces i narzędzia, ale przede wszystkim ludzie. Dostarczymy Ci wiedzy i narzędzi, które zazwyczaj wykorzystujemy do badań klientowskich. Przygotujemy Cię do prowadzenia własnych badań, ich syntetyzowania i definiowania kluczowych wyzwań w Twojej organizacji.

Kreatywne tworzenie rozwiązań

Na tym etapie zagłębimy się w proces myślenia projektowego, analizując w jaki sposób możemy rozwiązać kluczowe problemy użytkownika lub wykorzystać możliwości na stworzenie innowacji. Poznasz kilka technik kreatywnych, dzięki którym będziesz w stanie generować znacznie więcej lepszych pomysłów.

Prototypowanie i testowanie

Proces myślenia projektowego pomaga określić, które z wygenerowanych pomysłów mogą przynieść konkretne rezultaty. Pokażemy Ci jak zamienić pomysł w działające prototypy i jak je testować. Celem tego etapu jest głównie nauka i otwartość, które pozwolą Ci zebrać opinie użytkowników i w ramach „iteracji” stworzyć jeszcze lepsze prototypy.

Informacje organizacyjne

24.02.2018

1 dzień warsztatów

  od 9:00 do 17:00

Miejsce 

Art Inkubator

Łódź

ul. Tymienieckiego 3

Max. 20 osób

z różnym 

doświadczeniem

Cena

399 PLN

+ 23% VAT

Program warsztatów

Program warsztatów

1. Wprowadzenie do metodologii design thinking

2. Wyjaśnienie idei klientocentryczności

3. Proces projektowy z wykorzystaniem realnego wyzwania:

Odkrywanie – dla kogo?

Kim jest użytkownik i dlaczego trzeba go poznać?

Słuchaj, patrz, rozmawiaj, czytaj między wierszami.

Dlaczego, dlaczego, dlaczego…?

Definiowanie wyzwania – po co?

Czy wiesz czego potrzebuje użytkownik?

Różnica między problemem a potrzebą.

Dostrzegaj to czego nie widać, usłysz to, czego nikt nie mówi.

Tworzenie rozwiązania – co?

Żeby mieć dobry pomysł, trzeba mieć dużo pomysłów.

Wszyscy jesteśmy kreatywni.

Myślenie out of the box.

Tak, ale vs. tak i.

Prototypowanie – jak?

Do czego służą prototypy i jak je przygotować?

Prototypy to nie zabawa.

Myśl rękami.

Testowanie – czy?

Gotowy na porażkę?

Pokaż, słuchaj, nie dyskutuj.

Poprawiaj – design thinking to proces iteracyjny.

4. Podsumowanie

Co od nas dostaniesz?

  • 8 godzin szkoleniowych
  • Mało teorii, dużo praktyki
  • Autorskie materiały szkoleniowe uzupełnione o narzędzia do wykorzystania po zakończeniu warsztatów.
  • Mała liczebność grupy
  • Dwóch trenerów prowadzących warsztaty
  • Certyfikat poświadczający zdobycie konkretnych umiejętności
  • Kawę, herbatę, drobne przekąski

Zapisz się już dziś!

Send message

W razie pytań prosimy o kontakt biuro@klientocentryczni.pl

Do warsztatów zostało

2018/02/24 20:17:08

Kto prowadzi warsztaty?

null

Piotr Grocholiński

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji.

null

Beata Michalska - Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk, członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i wsparcia procesów zmian w organizacjach. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i NGO’s. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.