Klientocentryczność – czy klient stanowi centrum Twojego wszechświata?

Klientocentryczczność jest stosunkowo młodym pojęciem. Choć paradoksalnie obrazuje trend, który jest znany w biznesie nie od wczoraj. Definicja klientocentryczczności wskazuje, że jest ona strategią, która nierozerwalnie spaja rozwój firmy z potrzebami jej klientów, budując wspólną wartość. Jakkolwiek nie spojrzeć, założenia ujęte w definicji są proste, tak jak sama konstrukcja tego słowa. Zatem pytanie brzmi – co…

Czytaj całość
HR Design Thinking

Design thinking w czasach zarazy. Jak działy HR mogą zwinnie reagować na zmiany z wykorzystaniem myślenia projektowego?

Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób pandemia wpłynęła na transformację strategii firm i oragnizacji? jakie obszary organizacji najbardziej zostały dotkniete? w jaki sposób design thinking może wspierać działy HR w oswajaniu zmian w oragnizacji? A gdyby Twoja usługa lub produkt mogły być oferowane wyłącznie w internecie? Pandemia z dnia na dzień wywróciła świat wielu…

Czytaj całość

Co to jest klientocentryczność?

Po co firmie Klientocentryczność? Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów, potrafią rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach turbulencji.   “Klientocentryczność, to strategia, która łączy rozwój firmy – jej produktów i usług z dzisiejszymi i przyszłymi potrzebami wybranej grupy klientów w…

Czytaj całość