Case study – Jak dostosować wartości firmy do nowych okoliczności?
Zmiana DNA firmy – redefiniowanie wartości wewnętrznych Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za sukces firmy…
Zmiana DNA firmy – redefiniowanie wartości wewnętrznych Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za sukces firmy…
Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób pandemia wpłynęła na transformację strategii firm i oragnizacji?…
Po co firmie Klientocentryczność? Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy,…
Punkt widzenia zależy od punku siedzenia? W niniejszym artykule dowiesz się jak wykorzystywać siłę perspektyw…
Jobs to be Done czyli czego chcą klienci Nie kupujemy młotka, czy wiertarki po…
Zmiany i nieprzewidywalność stały się naszą nową rzeczywistością. Świat sprzed pandemii już do nas nie…
Kreatywność trzeba ćwiczyć i stymulować jak mięśnie. Nie stwarzasz pracownikom możliwości do ćwiczenia tych mięśni,…
Już jest! Najnowszy webinar design thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach…
Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach…
Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie? Z tego podcastu dowiesz się: jak powstała marka…
Poradnik pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking.
SPRZEDALIŚMY 5000+ EGZEMPLARZY
Niewiele jest okazji, aby zyskać unikalną i praktyczną wiedzę bezpośrednio od praktyków i od razu samodzielnie z niej korzystać.
Sprawdź nasze najbliższe warsztaty.