ICE BREAKER – szybka integracja zespołu

Jeśli chcesz przełamać lody, podjąć decyzję, omówić status, przeszkolić zespół czy dodać spotkaniu energii skorzystaj z naszych wskazówek, aby dodać trochę magii do Twojego spotkania. Ramy czasowe 30-60 min.  Zespół 4-30 osób Narzędzia długopisy, karteczki samoprzylepne OPIS Ćwiczenie, które pomaga uczestnikom poznać się lepiej poprzez listę pytań, które sami układają. Podczas ćwiczenia uczestnicy poruszają się…

Czytaj całość

Canva – Karta Testów

Czym jest Karta Testów? Czym jest Karta Testów? Jest narzędziem wykorzystywanym do testowania pomysłów lub prototypów w interakcji z potencjalnym użytkownikiem. Karta Testów umożliwia udokumentowanie wyników testów bazując na zebraniu jakościowego feedbacku od klientów. Jest bezcennym narzędziem do grupowania  zebranych od użytkownika informacji. W ramach prowadzonych rozmów identyfikujemy 4 obszary poszukiwań: Co się podobało użytkownikowi?…

Czytaj całość

Canva – Klientocentryczność – czego potrzebuje Twój klient?

Czego potrzebuje Twój klient? Klientocentryczność w obsłudze klienta to  strategia budowania marki i sprzedaży produktów oraz usług uwzględniających perspektywę klienta. Poniżej znajdziesz matrycę, która może być dobrą inspiracją do wewnętrznych warsztatów celujących w wypracowanie konkretnych klientocentrycznych rozwiązań, dzięki którym poprawisz doświadczenie swoich klientów. Taki materiał pozwoli spojrzeć na wyzwania organizacji oczami klienta i pozwoli zrobić…

Czytaj całość

Canva – Persony

Czym jest Persona? Opis typowej osoby, która jest potencjalnym użytkownikiem/klientem rozwiązania, pomaga w utrzymaniu spójnego zrozumienia grupy docelowej. Persona jest nazwana i opisana w następujących obszarach: Nazwa ( imię i nazwisko) Dane demograficzne Cele i motywacje Problemy i frustracje Źródła informacji Charakterystyczne cytaty Metody, w których wykorzystujemy Persony: Design Thinking Service Design Lean Product UX…

Czytaj całość

Canva – Karta Konceptu

Czym jest Karta Konceptu? Karta konceptu nadaje się przede wszystkim dla menedżerów projektów i zespołów, którzy chcą przedstawić zarys projektu/inicjatywy/produktu lub usługi w prosty sposób powiązany z celami biznesowymi i perspektywą użytkownika/klienta. Karta Konceptu składa się z następujących elementów; Chwytliwa nazwa Weryfikowana hipoteza Opis rozwiązania Korzyści dla użytkownika Metody, w których wykorzystujemy Karty Konceptów: Design…

Czytaj całość

Canva – Mapa Empatii

Czym jest Mapa Empatii? Mapa empatii pozwala w prosty sposób uchwycić  wiedzę o zachowaniach i postawach klientów/użytkowników. Jest to przydatne narzędzie, które pomaga zrozumieć perspektywę klienta. Mapowanie empatii to prosta czynność warsztatowa, którą można wykonać z interesariuszami, marketingiem i sprzedażą, rozwojem produktu lub zespołami kreatywnymi, aby zbudować empatię dla użytkowników końcowych. Dla zespołów zajmujących się…

Czytaj całość