Ko-kreacja w biznesie

54% ankietowanych spośród 554 firm, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Longitude Research na zlecenie koncernu Hitachi, stwierdziło, że strategia ta pozwoliła im zwiększyć świadomość marki wśród klientów i zbudować z nimi silniejsze i trwalsze więzi. 51% podkreśliło poprawę wyników finansowych poprzez oszczędności poczynione na sektorze B+R, w zakresie kosztów marketingowych i niższego odsetka…

Czytaj całość

Zmiana – jak pandemia wpłynęła na zachowania i decyzje klientów?

Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo to, że zmiany nastąpiły, to pewne. Większość z nas, w sposób uświadomiony lub nie, zmodyfikowała w ostatnim czasie pewne swoje przyzwyczajenia, rutyny i sposoby na…

Czytaj całość

Raport: Życie zawodowe w popandemicznym świecie

„W jaki sposób pandemia zmieniła (…)”, „wszyscy jesteśmy świadkami zmian, jakie wniosła w nasze życie epidemia COVID-19”, „okres pandemii spowodował (…)”. Zdania te mogliśmy przeczytać w ostatnim czasie odmieniane przez wszystkie przypadki. Liczba artykułów, które rozpoczynały się od tym podobnych stwierdzeń przypominała liczbę odtworzeń wakacyjnych hitów. Chociaż wydaje się, że największą dynamikę zmian odnośnie naszego…

Czytaj całość

Klientocentryczność – czy klient stanowi centrum Twojego wszechświata?

Klientocentryczczność jest stosunkowo młodym pojęciem. Choć paradoksalnie obrazuje trend, który jest znany w biznesie nie od wczoraj. Definicja klientocentryczczności wskazuje, że jest ona strategią, która nierozerwalnie spaja rozwój firmy z potrzebami jej klientów, budując wspólną wartość. Jakkolwiek nie spojrzeć, założenia ujęte w definicji są proste, tak jak sama konstrukcja tego słowa. Zatem pytanie brzmi – co…

Czytaj całość