Niewiele jest okazji, aby zyskać unikalną i praktyczną wiedzę bezpośrednio od praktyków i od razu samodzielnie z niej korzystać. Przygotuj się na 2 dni intensywnej współpracy i inspiracji przy jednoczesnym zdobywaniu wiedzy o projektowaniu w biznesie, o tym co to jest design thinking i service design jak wykorzystać te metody, aby skuteczniej pracować, projektować i żyć!
Na czym polega szkolenie?
Koncentrujemy się na przekazaniu praktycznych umiejętności w zakresie zastosowania metodyki Myślenia Projektowego (Design Thinking) oraz Strategicznego Projektowania Usług (Service Design) w biznesie. Uczymy przez doświadczanie. Dajemy autorskie narzędzia, które po szkoleniu mogą być łatwo zaimplementowane w Waszym środowisku pracy.
Dla kogo?
- specjalistów HR
- menedżerów
- właścicieli produktów i procesów oraz zarządzających sprzedażą
- kierowników projektów
- dla wszystkich tych, którzy chcąc poznać nowy sposób myślenia i spojrzenia na zmieniające się potrzeby klientów i proces tworzenia skutecznych rozwiązań
Jakie są najważniejsze elementy szkolenia?
Użytkownik w centrum uwagi
Metodologia pochodzi z filozofii projektowania opartego na ludziach. Polega na zdobywaniu wiedzy o kliencie poprzez zastosowanie metod i narzędzi, które umożliwiają Ci wejście w „buty klienta” i zrozumienie jego indywidualnej sytuacji, potrzeby, doświadczenia oraz szerszego kontekstu.
Autorski proces
Umożliwia projektowanie całościowego doświadczenia klienta w organizacji poprzez zdiagnozowanie wszystkich krytycznych punktów styku (touchpoints) klienta z organizacją, ocenę zadowolenia z tych punktów oraz możliwość zaprojektowania procesu od nowa z lepszym dopasowaniem do oczekiwań użytkownika.
Realne wyzywanie i uczenie przez działanie
Praca nad konkretnym wyzwaniem biznesowych dzięki czemu ułatwisz i przyspieszysz swój proces uczenia się poprzez wymianę doświadczeń, szukanie powiązań, dostarczanie genialnych pomysłów. Metodologię i narzędzia będziesz mógł wykorzystać w swojej firmie po zakończeniu szkolenia.
Jakie umiejętności pozyskasz?
- poznasz design thinking I service design od kuchni
- w praktyce wykorzystasz proces i narzędzia do rozwiązywania konkretnego problemu
- poznasz nowe narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać po warsztatach
- nabędziesz nowe nawyki i umiejętności, które poszerzą Twoją perspektywę i zwiększą produktywność (wywiady z klientami, szybkie prototypowanie i testowanie)
- zapoznasz nowych ciekawych ludzi
Chcemy, abyś jak najwięcej z procesu mógł przełożyć realnie na działanie w swoim biznesie, firmie dla której pracujesz lub w życiu osobistym
Gdzie odbędzie się szkolenie?
Łódź
5-6 marca
Jaki jest program szkolenia ?
Design Thinking to 5 etapowy proces, który pozwala doskonale łączyć wiedzę praktyczną, doświadczenie i przykłady stosowane na świecie z przyswajaniem aspektów merytorycznych związanych z umiejętnym rozwiązywaniem problemów i projektowaniem skutecznych rozwiązań. W ciągu 2 dni szkolenia, poznasz zasady Myślenia Projektowego (Design Thinking) i Strategicznego Projektowania Usług (Service Design), wykorzystasz zdobytą wiedzę w praktyce i doświadczysz kokreacji z przedstawicielami z innych branż. Szkolenie podzielone jest na 2 Sprinty:
Sprint 1 zawiera następujące procesy:
- przygotowanie i przeprowadzenie pogłębionych wywiadów z użytkownikami
- tworzenie Person, czyli profili charakteryzujących użytkownika, dla którego będziemy projektować
- tworzenie Map empatii– dla zrozumienia potrzeb i oczekiwań użytkowników poprzez nakreślenie ich profili psychograficznych
- określanie kluczowych bolączek (Pains) oraz szans rynkowych (Gains) bazując na modelu Value Proposition
Sprint 2 koncentruje się na:
- zdefiniowaniu wyzwania projektowego: Jak moglibyśmy …? (How Might We?)
- ideacji – to kreatywna burza mózgów, dzięki której będziesz w stanie wygenerować znacznie więcej pomysłów, niż w przeciętnym procesie kreatywnym
- prototypowaniu – stworzeniu rozwiązania wychodzącego naprzeciw potrzebom klienta w postaci prototypów: (nagranych filmów, storyboardów, makiet, mockapów)
- testowaniu – przygotowanie i przeprowadzenie testów z użytkownikami
Ile kosztuje udział w szkoleniu i co obejmuje?
690 PLN netto (848,70 PLN brutto)
Udział oraz materiały szkoleniowe
Kawa, herbata, woda podczas szkolenia
Certyfikat ukończenia szkolenia
Jak się zapisać?
Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie
Otrzymujesz fakturę proforma
Opłacasz fakturę przelewem
Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty
Przyjeżdżasz na szkolenie
Oryginał faktury otrzymasz podczas szkolenia
Kto prowadzi warsztaty?
Beata Michalska-Dominiak

Doświadczony moderator design thinking, trener, praktyk, członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada bogate doświadczenie w zakresie zarządzania projektami i wsparcia procesów zmian w organizacjach. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i NGO’s. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Piotr Grocholiński

Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji.
Co powiedzieli uczestnicy po szkoleniu
“Było twórczo, interesująco i inspirująco!”
“To było pierwsze szkolenie z design thinking, które dało mi informacje o innym podejściu do projektów. Chciałbym uczestniczyć w kolejnym etapie”.
“Najbardziej cenny był sposób poszukiwania skutecznych rozwiązań i wybór tych, na których faktycznie warto się skupić. Super było dowiedzieć się, że nie każdy pomysł jest dobry, ale także że nie każdy pomysł jest zły. Okazuje się, że postawienie człowieka na pierwszym miejscu, bardzo wiele potrafi zmienić. Jesteście bardzo profesjonalni, konkretni i fajni!”
“Spodobało mi się tempo pracy, szybkie prototypowanie, spojrzenie od ogółu do szczegółu, umiejętność skupienia się na potrzebach klienta/użytkownika, przejście całego procesu od A do Z, ale przede wszystkim doświadczenie go na sobie”.
“Wiedza podczas szkolenia była przekazana w sposób konkretny, pełny. Wszystkie etapy procesu, jego poszczególne kroki były wyjaśnione precyzyjnie i zilustrowane wieloma przykładami, które zapadają w pamięć. Serdecznie polecam szkolenia z Klientocentrycznymi!”
“Bardzo dziękuję za dające dużo inspiracji popołudnie! Rzadko niestety biorę udział w tak fajnych, kreatywnych i dynamicznie prowadzonych szkoleniach”