SZKOLENIE

PROJEKTOWANIE PODRÓZY KLIENTA

PROJEKTOWANIE PODRÓZY KLIENTA

Customer Journey (podróż klienta) to narzędzie, które pozwala zmapować i zoptymalizować drogę jaką klient pokonuje w celu skorzystania z Twojego produktu, usługi czy procesu. Jednocześnie pokazuje wszystkie punkty interakcji (punkty styku) klienta z firmą, produktem/usługą/procesem. Dzięki temu pozwala spojrzeć na Twoją działalność oczami klienta, usprawnić elementy, które negatywnie wpływają na jego doświadczenie, a nawet zaprojektować takie, które wywołają efekt wow.

 

Co dostajesz?

Dowiedz się, jak wygląda proces projektowania doświadczeń klienta od kuchni. Jak korzystać z narzędzi service design w praktyce. Zdobądź wiedzę na temat kluczowych elementów skutecznej mapy podróży klienta i weź udział w procesie mapowania kroków. Odkryj sposoby na poprawę doświadczeń klienta w oparciu.

Dla kogo?

Warsztaty te są idealne dla każdego profesjonalisty, kierownika, który jest odpowiedzialny za poprawę jakości obsługi klienta. Chce poznać sposoby na mapowanie oraz poprawianie kluczowych doświadczeń swoich klientów.

Co dostajesz?

Dowiedz się, jak wygląda proces projektowania doświadczeń klienta od kuchni. Jak korzystać z narzędzi service design w praktyce. Zdobądź wiedzę na temat kluczowych elementów skutecznej mapy podróży klienta i weź udział w procesie mapowania kroków. Odkryj sposoby na poprawę doświadczeń klienta w oparciu.

Dla kogo?

Warsztaty te są idealne dla każdego profesjonalisty, kierownika, który jest odpowiedzialny za poprawę jakości obsługi klienta. Chce poznać sposoby na mapowanie oraz poprawianie kluczowych doświadczeń swoich klientów.

Zwrot środków w przypadku niezadowolenia z kursu (7 dni po ukończeniu kursu zgłoszenie niezadowolenia wraz uzasadnieniem)

Dostęp do platformy e-Learningowej na 6 miesięcy

Certyfikat ukończenia kursu

Program szkolenia:

Program szkolenia:

Wprowadzenie do doświadczenia klienta

  • Czym jest podróż klienta?
  • Różnice między mapami podróży klienta a mapami procesów
  • Kluczowe punkt styku (touchpoints) i kanały
  • Momenty prawdy
  • Po co tworzyć mapę podróży klienta?
  • Przykłady map podróży klienta
  • Kluczowe atrybuty mapy podróży
  • Rola Blueprint
Kluczowe elementy mapy podróży klienta

  • Wywiady pogłębione, design safari, desk research
  • Persona, Mapa Empatii
  • Kluczowe etapy, kroki procesu i doświadczenia klienta
  • Design DNA
  • Value proposition matrix
6 kroków procesu mapowania podróży klienta

  • Określ cele podróży i zakres badania
  • Przeprowadź badania
  • Twórz persony
  • Mapuj obecną podróż klienta
  • Określ kluczowe doświadczenia klienta i obszary zmiany
  • Zaprojektuj od nowa podróż klienta
Wprowadzenie do doświadczenia klienta

  • Czym jest podróż klienta?
  • Różnice między mapami podróży klienta a mapami procesów
  • Kluczowe punkt styku (touchpoints) i kanały
  • Momenty prawdy
  • Po co tworzyć mapę podróży klienta?
  • Przykłady map podróży klienta
  • Kluczowe atrybuty mapy podróży
  • Rola Blueprint
Kluczowe elementy mapy podróży klienta

  • Wywiady pogłębione, design safari, desk research
  • Persona, Mapa Empatii
  • Kluczowe etapy, kroki procesu i doświadczenia klienta
  • Design DNA
  • Value proposition matrix
6 kroków procesu mapowania podróży klienta

  • Określ cele podróży i zakres badania
  • Przeprowadź badania
  • Twórz persony
  • Mapuj obecną podróż klienta
  • Określ kluczowe doświadczenia klienta i obszary zmiany
  • Zaprojektuj od nowa podróż klienta

Terminy:

  • Terminy 14/15/16 Listopada
  • Szkolenie online z wykorzystaniem aplikacji Zoom i Stormboard
  • Szkolenie realizowane od godziny 9:00 do 14:00

Cena:

2000 brutto

Early Birds 1700 PLN brutto do 15 sierpnia.

Uwaga! Ilość miejsc ograniczona

Terminy:

  • Terminy 14/15/16 Listopada
  • Szkolenie online z wykorzystaniem aplikacji Zoom i Stormboard
  • Szkolenie realizowane od godziny 9:00 do 14:00

Cena:

2000 PLN brutto

Early Birds 1700 PLN brutto do 15 sierpnia.

Uwaga! Ilość miejsc ograniczona

    Wybierz szkolenie (wymagane)



    Akceptuję regulamin szkolenia (wymagane)
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (wymagane)
    Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (wymagane)

    • Wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

    • Otrzymujesz fakturę proforma

    • Opłacasz fakturę przelewem

    • Otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostępy do szkolenia

    • W określonych dniach odbywasz szkolenie

    • Oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

    Szkolenie poprowadzą:

    Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

    Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.

    Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

    Doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.

    Nie czekaj!

    Zapisz się już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

    Nie czekaj!

    Zapisz się już dziś i naucz się projektować innowacyjne i użyteczne rozwiązania.

    Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

    Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

    Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji.

    Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.

    BEZPŁATNE KONSULTACJE!

    + 48 512 250 655

    + 48 698 636 039

    biuro@klientocentryczni.pl

    SZKOLENIE

    ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ

    I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

    Co dostajesz dodatkowo?