Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

Po co realizować badania klientowskie?

Dzisiejsi konsumenci mają coraz większą wiedzę. Mogą szybko porównać produkt lub usługę i całkowicie samodzielnie podejmować decyzje o zakupie. Co więcej, zanim podejmą decyzję chętniej poproszą o rekomendacje od członków swojej sieci lub przeczytają recenzje online. Mają większą skłonność do realizacji zakupów online, co utrudnia interakcję osobistą i bezpośrednie poznanie konsumenta. Firmy zbierają wiele danych, ale często wnioski sprowadzają się do danych statystycznych (jak poniżej), na podstawie których trudno podejmować decyzje.

  • 53% klientów zrezygnowało z usługi z powodu złej  obsługi
  • 74% klientów jest w stanie zmienić dostawcę, jeśli   proces zakupu staje się zbyt trudny
  • 16 osobom średnio niezadowolony klient opowiada o  swoich złych doświadczeniach
  • 83% klientów jest w stanie zapłacić więcej w zamian za doskonałe doświadczenia klienta

Celem klientocentrycznej organizacji jest wejście w przysłowiowe buty, aby dobrze zrozumienie klienta, jego potrzeby, problemy, oczekiwania oraz sposób w jaki podejmuje decyzje i robi zakupy.

Co znajdziesz w naszym przewodniku badacza?

Załączony przewodnik wyjaśnia:

  • jak prowadzić badania klientowskie?
  • jak się dobrze przygotować?
  • jak dobrać rodzaj badania?
  • jakie narzędzia i szablony dobrać do prowadzenia własnych badań rynkowych?

Pobierz nasz ebook