Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)
Po co realizować badania klientowskie?
Dzisiejsi konsumenci mają coraz większą wiedzę. Mogą szybko porównać produkt lub usługę i całkowicie samodzielnie podejmować decyzje o zakupie. Co więcej, zanim podejmą decyzję chętniej poproszą o rekomendacje od członków swojej sieci lub przeczytają recenzje online. Mają większą skłonność do realizacji zakupów online, co utrudnia interakcję osobistą i bezpośrednie poznanie konsumenta. Firmy zbierają wiele danych, ale często wnioski sprowadzają się do danych statystycznych (jak poniżej), na podstawie których trudno podejmować decyzje.
- 53% klientów zrezygnowało z usługi z powodu złej obsługi
- 74% klientów jest w stanie zmienić dostawcę, jeśli proces zakupu staje się zbyt trudny
- 16 osobom średnio niezadowolony klient opowiada o swoich złych doświadczeniach
- 83% klientów jest w stanie zapłacić więcej w zamian za doskonałe doświadczenia klienta
Celem klientocentrycznej organizacji jest wejście w przysłowiowe buty, aby dobrze zrozumienie klienta, jego potrzeby, problemy, oczekiwania oraz sposób w jaki podejmuje decyzje i robi zakupy.
Co znajdziesz w naszym przewodniku badacza?
Załączony przewodnik wyjaśnia:
- jak prowadzić badania klientowskie?
- jak się dobrze przygotować?
- jak dobrać rodzaj badania?
- jakie narzędzia i szablony dobrać do prowadzenia własnych badań rynkowych?
Pobierz nasz ebook