Jak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?

Jeszcze nie tak dawno roztaczano przed nami ponure wizje przyszłości, w których roboty, maszyny i inne technologiczne rozwiązania przejmująą większość zadań, które dotychczas wybyły wykonywane przez człowieka. I rzeczywiście obserwując …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak powinno wyglądać projektowanie produktu lub usługi, aby osiągnąć sukces rynkowy? Powszechne twierdzenie, że 80-90% produktów i usług odnosi porażkę jest wciąż, jak mantra powtarzane w ...

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje maksymalną konkurencyjność i zwinność we wdrożeniu przełomowych rozwiązań? Nowe technologie sprawiają, że dotychczasowy model funkcjonowania firm ...

Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Czy wiesz, że w pierwszej połowie roku tylko 17% pracodawców ma w planach rozwijanie kompetencji swoich pracowników[1]? Tymczasem w dynamicznie zmieniającej się popandemicznej rzeczywistości takie podejście może skutkować utratą konkurencyjności. ...

Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?

„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która postanowiła nie tylko w teorii, ale i w praktyce wykorzystać w swojej działalności koncepcję open innovation. Czy jednak ...

Customer journey – hit czy kit?

Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także ...

Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? [wideo]

W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczacej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić  badania jakościowe i ilosciowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie ...

Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? (wideo premium)

W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczącej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić  badania jakościowe i ilościowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie ...

Design Sprint – czyli jak wypracować wizję produktu w 5 dni?

„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez ...

Persona stworzona, zadanie wykonane! I co dalej?

„Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki!” – od tego zdania zaczęliśmy nasz pierwszy tekst dotyczący koncepcji persony w biznesie. Wyjaśniliśmy w nim nie tylko co to za idea i czemu ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?