W 2024 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 …
Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …
1. Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Design Thinking co to jest? To metodyka, …
Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dzisiaj mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy. Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …
Czy wiesz, że customer experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …
Jeszcze nie tak dawno roztaczano przed nami ponure wizje przyszłości, w których roboty, maszyny i inne technologiczne rozwiązania przejmująą większość zadań, które dotychczas wybyły wykonywane przez człowieka. I rzeczywiście obserwując …