Jak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?

Jeszcze nie tak dawno roztaczano przed nami ponure wizje przyszłości, w których roboty, maszyny i inne technologiczne rozwiązania przejmująą większość zadań, które dotychczas wybyły wykonywane przez człowieka. I rzeczywiście obserwując postęp technologiczny, widzimy, że powszechna automatyzacja i digitalizacja stały się …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak powinno wyglądać projektowanie produktu lub usługi, aby osiągnąć sukces rynkowy? Powszechne twierdzenie, że 80-90% produktów i usług odnosi porażkę jest wciąż, jak mantra powtarzane w prezentacjach, na blogach i w artykułach. Szczęśliwie ...

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje maksymalną konkurencyjność i zwinność we wdrożeniu przełomowych rozwiązań? Nowe technologie sprawiają, że dotychczasowy model funkcjonowania firm bywa nieefektywny i mało konkurencyjny. Współczesne korporacje ...

Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Czy wiesz, że w pierwszej połowie roku tylko 17% pracodawców ma w planach rozwijanie kompetencji swoich pracowników[1]? Tymczasem w dynamicznie zmieniającej się popandemicznej rzeczywistości takie podejście może skutkować utratą konkurencyjności. Pandemia uwidoczniła, jak kluczowa jest m.in. szybka adaptacja ...

Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?

„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która postanowiła nie tylko w teorii, ale i w praktyce wykorzystać w swojej działalności koncepcję open innovation. Czy jednak otwarcie i współpraca w zakresie tworzenia innowacji, a więc obecnie głównego źródła przewagi konkurencyjnej ...

Customer journey – hit czy kit?

Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także zanotowały optymalizację kosztów o 15-20%. Jak to możliwe? ...

Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? [wideo]

W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczacej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić  badania jakościowe i ilosciowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie rynkowe (Product-Market Fit). W ramach realizowanych badań ...

Design Sprint – czyli jak wypracować wizję produktu w 5 dni?

„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez popełniania faktycznych błędów” – pisze w swojej książce ...

Persona stworzona, zadanie wykonane! I co dalej?

„Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki!” – od tego zdania zaczęliśmy nasz pierwszy tekst dotyczący koncepcji persony w biznesie. Wyjaśniliśmy w nim nie tylko co to za idea i czemu służy, ale także przedstawiliśmy w 6 sprawdzonych krokach, jak skutecznie taką personę ...

Jobs To be Done w Twojej firmie. Jak zrobić to skutecznie?

Już od kilku dobrych lat magazyn „Fortune” podkreśla w swoich artykułach rywalizację między najbardziej znanymi firmami na świecie, jak Coca-Cola i Pepsi, Ford i GM, Nike i Reebok, Airbus i Boeing czy Procter & Gamble i Unilevel. Jak pokazują ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?