Przeprojektowanie kultury organizacyjnej, aby wspierała rozwój firmy w niepewnych czasach

Czy zastanawiałeś (aś) się kiedyś jak to jest, że niektóre firmy mimo ciągłych zmian, kłopotów finansowych i innych nieprzewidzianych okoliczności rynkowych z powodzeniem funkcjonują na rynku kilkadziesiąt lat i śmiało patrzą w oczy przyszłości? Z drugiej strony dlaczego firmy, …

Jak projektować użyteczne rozwiązania dla domu (human touch in design)?

Klient Agora, Amica Cel Klientocentryczni zostali zaproszeni do współtworzenia inicjatywy Agory i Amica pt. „Zaprojektowane po ludzku”. Głównym celem projektu była edukacja i budowanie świadomości obszarze projektowania: – dla przeciętnego odbiorcy, który wybór przedmiotów, pracodawcy, usług, ...

Jak poprawiać doświadczenia młodych ludzi i angażować ich w wydarzenia naukowe?

Klient Centrum Nauki Kopernik – miejsce nauki, inspiracji i rozwoju dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Cel Zostaliśmy zaproszeni do współpracy, aby wspólnie z Centrum Nauki Kopernik przygotować strategię i ramy programowe dla wydarzeń dialogowych – ...

Jak zadbać i systematycznie poprawiać doświadczenia klientów w branży hotelarskiej?

Klient Apartamenty Manufaktura – klient zajmujący się wynajmem apartamentów, któremu zależało na zwiększeniu atrakcyjności swojej oferty i liczby gości. Cel Cel projektu został sformułowany następująco: Jak zaprojektować usługę noclegu w apartamencie, aby klienci chcieli ...

Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników i współpracę między zespołami?

Jak wzmacniać zaangażowanie pracowników i współpracę między zespołami w instytucji publicznej? W projekcie koncentrowaliśmy się na postawach i zaangażowaniu pracowników 80 osobowego zespołu instytucji administracji państwowej. Aby zrozumieć, co można byłoby zrobić, aby zwiększyć proaktywność i efektywność ...

Jak szybko znaleźć inspiracje na produkt lub usługę?

Jak szybko znaleźć inspiracje na produkt lub usługę? Jeden z naszych klientów (firma produkcyjna) zwrócił się do nas z prośbą o wypracowanie pomysłów na nowe produkty, które mógłby wytwarzać. Firma zatrudnia ponad 200 pracowników i skupia się ...

Jak stać się bardziej „zwinną” firmą

Otrzymaliśmy prośbę o wsparcie od firmy zatrudniającej ponad 400 pracowników, której główny problem polegał na tym, że poszczególne jej działy nie współpracowały ze sobą i nie dzieliły w sposób prawidłowy obowiązków związanych z rozwojem firmy i świadczeniem usług klientom. Każdy z pracowników „grał ...

Opracowanie strategii rozwoju firmy z branży edukacyjnej w dobie pandemii

Praca związana z budowaniem strategii firmy to jeden z naszych ulubionych tematów projektowych. Przytaczany projekt był dla nas ciekawym wyzwaniem, gdyż klient z wyprzedzeniem chciał ustawić wszystkie działania firmy i dużą kampanię promocyjną bazując na wspólnie wypracowanych ...

Jak dostosować wartości firmy do nowych okoliczności?

Zmiana DNA firmy – redefiniowanie wartości wewnętrznych Jednym z kluczowych czynników odpowiadających za sukces firmy jest jej tzw. DNA. Składa się ono z szeregu elementów takich, jak misja firmy, kultura organizacji, wizja, strategia ...

Nowe okoliczności – Nowe możliwości – dostosuj swój model działania do nowych warunków zewnętrznych

Zmiany i nieprzewidywalność stały się naszą nową rzeczywistością. Świat sprzed pandemii już do nas nie wróci, idzie nowe… Wielu z nas zastanawia się jakie to nowe będzie i dokąd nas zaprowadzi. Dziś chcielibyśmy się podzielić z Wami ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?