Projektowanie doświadczeń klienta (Customer Experience)
calendar_month4/5/6 marca 2024
3-dniowe szkolenie online
Nauczysz się zbierać i przetwarzać głos klientów, identyfikować emocje, mapować ścieżki klientów i na tej podstawie projektować oraz mierzyć ich doświadczenia
Projektowanie doświadczeń pracowników (Employee experience)
calendar_month4/5/6 czerwca 2024
3-dniowe szkolenie online
Poznasz sposoby zbierania i przetwarzania głosu pracowników, mapowania ścieżek pracowniczych oraz kluczowych momentów prawdy. Zbudujesz wartość dodaną (EVP) oraz poznasz sposoby na projektowanie doświadczeń pracowników
Zarządzanie doświadczeniami klienta w organizacji (Customer Experience Management)
calendar_month11/12/13 września 2024
3-dniowe szkolenie online
Spojrzysz kompleksowo na obszar zarządzania CX w organizacji, dokonasz audytu CX 360 swojej organizacji. Na tej podstawie zbudujesz wizję i cele CX oraz określisz strategię i miary realizacji tej wizji w 6 kluczowych obszarach CX
Kurs moderatora design thinking
calendar_monthOnline lub stacjonarnie
5-dniowe szkolenie w opcji zamkniętej dla firm
Przygotujemy Cię do samodzielnego prowadzenia procesów i projektów z wykorzystaniem design thinking. Po ukończeniu kursu możesz pełnić funkcję moderatora design thinking w swojej organizacji.
Akademia Design Thinking
calendar_monthOnline lub stacjonarnie
1 lub 2 dniowe szkolenie w opcji zamkniętej dla firm
Chcesz nauczyć się stosować metodykę design thinking? Skorzystaj z praktycznego kursu, w czasie którego, pod okiem doświadczonych trenerów krok po kroku zapoznasz się z całym procesem i narzędziami.
E-learning – Akademia design thinking
calendar_monthKorzystasz kiedy chcesz
Kup i skorzystaj już dziś!
Uczysz się jak i kiedy chcesz korzystając z naszej platformy szkoleniowej. Akademia zawiera 13 interaktywnych filmów, dzięki którym przejdziesz cały proces design thinking krok po kroku, poznasz praktyczne kejsy oraz wszystkie narzędzia.

Co mówią nasi klienci?

  • format_quote

    Trenerzy wykazali dużą wiedzę i doświadczenie w zakresie znajomości i wykorzystania w praktyce narzędzi i metody design thinking. Prezentowana wiedza została zilustrowana wieloma praktycznymi przykładami. Polecam Klientocentrycznych, jako fachowców z ogromną wiedzą i doświadczeniem i zdolnościami interpersonalnymi dającymi gwarancję udanej współpracy.

    Łódź Art Center
  • format_quote

    Wysoka jakość świadczonych usług sprawia, że z przyjemnością możemy polecić firmę Klientocentryczni jako kompetentnego partnera w dostarczaniu usług szkoleniowych.

    Uniwersytet Łódzki
  • format_quote

    Wiedza, zaangażowanie, a także elastyczność i umiejętność dostosowania się do nowych wyzwań niewątpliwie stanowią o wysokiej jakości proponowanych usług. Warsztaty zostały ocenione przez wszystkie osoby bardzo wysoko, zarówno z uwagi na zawartość merytoryczną, atrakcyjność prowadzenia oraz profesjonalizm i przygotowanie trenerów.

    Urząd Miasta Łodzi
  • format_quote

    Dużym atutem jest umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z uczestnikami oraz budowanie atmosfery zrozumienia, zaufania.

    Questus
  • format_quote

    Profesjonalne podejście do realizacji warsztatów, przyjazna i interesująca forma przekazu oraz uzyskany efekt zadowolenia uczestników czynią trenerów godnymi polecenia.

    EIT Health
  • format_quote

    Zakres projektu obejmował organizację i prowadzenie wydarzenia dla 108 osób w formie online, w tym 34 startupów i 38 mentorów. Mimo bardzo dużego wyzwania oraz krótkiego czasu organizacja wydarzenia odniosła duży sukces. Bardzo polecam markę Klientocentryczni do współpracy.

    Politechnika Łódzka
  • format_quote

    Za sprawne przeprowadzenie warsztatów chcielibyśmy podziękować Beacie Michalskiej Dominiak i Piotrowi Grocholińskiemu, którzy są doświadczonymi ekspertami. Przyjemnością było uczyć się od trenerów oraz czerpać inspirację do dalszej pracy. Z przyjemnością rekomendujemy firmę Klientocentryczni, jako partnera gwarantującego wysoki poziom świadczonych usług.

    EFL
  • format_quote

    Warsztat był bardzo angażujący dla uczestników i dał możliwość przyjrzenia się procesowi DT w świecie online. Rozwiązania zaproponowane przez prowadzących spełniły nasze oczekiwania zarówno jeśli chodzi o interaktywną formę spotkań, jak i elastyczność w podejściu do realizowanego celu

    Vorwerk
  • format_quote

    Prowadzący w umiejętny sposób przeprowadzili grupę przez proces projektowy ukierunkowany na osiągnięcie konkretnych celów biznesowych, wykazując przy tym wysoki poziom wiedzy merytorycznej wspartej bogatym doświadczeniem praktycznym, zastosowaniem narzędzi, metodyk zwinnych i dostosowaniu ich do realiów Rossmann

    Rossmann
  • format_quote

    Polecam Piotra Grocholińskiego i Beatę Michalską-Dominiak jako specjalistów w zakresie design thinking z ogromną wiedzą, doświadczeniem praktycznym i wyjątkowymi umiejętnościami interpersonalnymi dającymi gwarancję udanej współpracy.

    Santander
  • format_quote

    Profesjonale podeście do realizacji warsztatów opartych o inspirującą metodykę, przyjazna i interesująca forma przekazu oraz uzyskany efekt w postaci rozpoczęcia pracy nad kilkoma projektami czynią trenerów godnymi polecenia.

    Nordea Łódź
  • format_quote

    Dzięki zaangażowaniu trenerów i profesjonalizmowi uczestnicy aktywnie uczestniczyli w poszczególnych etapach programu, odnajdując w nich wartość. Zaangażowanie w proces i pełne wsparcie także po zakończeniu programu to cechy, które odróżniają Klientocentrycznych od innych firm.

    Nationale Nederlanden
  • format_quote

    Zespół podczas szkolenia nie tylko przeszedł cały proces, ale także wypracował konkretne rozwiązania w odpowiedzi na realne potrzeby klientów i pacjentów. Jeszcze kilka dni po szkoleniu entuzjazm w nas żył i przekładał się na kolejne pomysły i pogłębianie wypracowanych rozwiązań, a chęć pracy tą metodyką przejawia się w kolejnych działaniach.

    Medicover Warszawa
  • format_quote

    Podejście Klientocentrycznych jest pionierskie w Polsce, jeśli chodzi o proces, praktyczność i dostosowanie narzędzi do kultury organizacyjnej firmy. Podobała mi się ich uważność w podejściu do ludzi, zaangażowanie, inspiracje, skuteczność w dojściu do celu i pozytywny wkład w rozwój Instal-Projekt. Chciałbym w przyszłości realizować z nimi projekt.

    Instal-Projekt
  • format_quote

    Jestem bardzo zadowolony ze współpracy z Klientocentrycznymi, gdyż w wyniku tej współpracy nasza agencja uzyskała namacalny efekt, który następnie udało się szybko zaaplikować.

    OSOM Studio
Szkolenie dedykowane dla Twojej organizacji. Możemy dopasować program do oczekiwań i specyfiki firmy.