Projektowanie doświadczeń klienta (Customer Experience)
calendar_month7/8/9 października 2024
3-dniowe szkolenie online
Nauczysz się zbierać i przetwarzać głos klientów, identyfikować emocje, mapować ścieżki klientów i na tej podstawie projektować oraz mierzyć ich doświadczenia
Projektowanie doświadczeń pracowników (Employee experience)
calendar_month25/26/27 września 2024
3-dniowe szkolenie online
Poznasz sposoby zbierania i przetwarzania głosu pracowników, mapowania ścieżek pracowniczych oraz kluczowych momentów prawdy. Zbudujesz wartość dodaną (EVP) oraz poznasz sposoby na projektowanie doświadczeń pracowników
Zarządzanie doświadczeniami klienta w organizacji (Customer Experience Management)
calendar_month13/14/15 listopada 2024
3-dniowe szkolenie online
Spojrzysz kompleksowo na obszar zarządzania CX w organizacji, dokonasz audytu CX 360 swojej organizacji. Na tej podstawie zbudujesz wizję i cele CX oraz określisz strategię i miary realizacji tej wizji w 6 kluczowych obszarach CX
Kurs moderatora design thinking
calendar_monthOnline lub stacjonarnie
5-dniowe szkolenie w opcji zamkniętej dla firm
Przygotujemy Cię do samodzielnego prowadzenia procesów i projektów z wykorzystaniem design thinking. Po ukończeniu kursu możesz pełnić funkcję moderatora design thinking w swojej organizacji.
Akademia Design Thinking
calendar_monthOnline lub stacjonarnie
1 lub 2 dniowe szkolenie w opcji zamkniętej dla firm
Chcesz nauczyć się stosować metodykę design thinking? Skorzystaj z praktycznego kursu, w czasie którego, pod okiem doświadczonych trenerów krok po kroku zapoznasz się z całym procesem i narzędziami.
E-learning – Akademia design thinking
calendar_monthKorzystasz kiedy chcesz
Kup i skorzystaj już dziś!
Uczysz się jak i kiedy chcesz korzystając z naszej platformy szkoleniowej. Akademia zawiera 13 interaktywnych filmów, dzięki którym przejdziesz cały proces design thinking krok po kroku, poznasz praktyczne kejsy oraz wszystkie narzędzia.