Relacja z Design Thinking po godzinach
Pierwsze spotkanie z cyklu "Design Thinking - po godzinach" już za nami.
Format w Art_Inkubator wprost pękał w szwach!
Wśród ponad 50 uczestników spotkaliśmy, project managerów, prawników, trenerów, nauczycieli, wykładowców akademickich i coachów, specjalistów z największych łódzkich korporacji, studentów, projektantów, architektów biznesowych, małych i dużych przedsiębiorców, startupy i wiele innych reprezentantów ciekawych branż.
Poznaliśmy też kilka osób przedstawiających się mianem "nie jestem kreatywny/a" ... hmm
Jako Klientocentryczni właściwie uwielbiamy takie odpowiedzi. Wtedy z jeszcze większą satysfakcją obserwujemy jak podczas przechodzenia przez kolejne fazy procesu DESIGN THINKING nasi „niekreatywni” projektują wyjątkowe rozwiązania.
Nad czym pracowaliśmy?
Tym razem szukaliśmy rozwiązań dla klientów potrzebujących idealnej „przestrzeni do pracy i relaksu”. Czy się udało? Finałowe prezentacje zachwyciły klienta testującego rozwiązania.
Jakie rozwiązania wypracowaliśmy?
- do wdrożenia w każdej firmie
- oparte na analizie prawdziwych bolączek i potrzeb klienta
- dostarczające dokładnie tę korzyść jakiej klient oczekuje
- w 5 minut i za złotówkę przetestowane na użytkowniku
[/dt_vc_list]
Padło też pytanie dlaczego my to robimy?
Przyczyna 1
Bo w to bardzo WIERZYMY – pracując z klientami na co dzień widzimy mierzalne rezultaty pracy metodą design thinking. Każdego dnia występujemy również w roli klientów i chcemy, aby produkty i usługi, naprawdę były tworzone z myślą o nas, o naszych potrzebach.
Przyczyna 2
Bo szalenie to LUBIMY – praca stała się trochę naszą misją. Misją wspierania ludzi w zmianie kierunku myślenia. Po to, aby sami chcieli tworzyć lepsze otoczenie dla siebie i innych, ale też po to, aby odnosili własne sukcesy w pracy, szkole, w domu.
Przyczyna 3
Najmilsze co usłyszeliśmy na zakończenie warsztatów „Design thinking po godzinach”: „Przyszłam zdenerwowana i zmęczona, a wychodzę zrelaksowana. Jestem w absolutnym szoku. Dziękuję”.
To co i my uwielbiamy w tej metodzie to przyjemność jaką daje. Pracujemy na marzeniach, pomysłach, otwieramy to co zakurzone, pomagamy uwierzyć w to co nieśmiałe, pracujemy rękoma, sporo plastycznie, myślimy ale nie obciążamy głowy.
I my również dziękujemy wszystkim uczestnikom za aktywność, zaangażowanie, chęć uwolnienia ogromnych pokładów kreatywności, otwartość na zmianę i innych ludzi.
Chcesz dowiedzieć się więcej o metodologii design thinking lub potrzebujesz wsparcia w zakresie wykorzystania jej narzędzi w Twojej firmie? Odezwij się do nas. Śledź również naszą stronę internetową i profil na FB – już niebawem kolejne ciekawe wydarzenia.
https://www.facebook.com/designthinkingklientocentryczni/
Masz pytania lub sugestie? Skontaktuj się z nami
Tekst:
Julia Skrzypkowska