Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? [wideo]
W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczacej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić badania jakościowe i ilosciowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie rynkowe (Product-Market Fit).
W ramach realizowanych badań prowadzimy analizy dotyczących konkretnego zagadnienia lub problemu przy użyciu metod zwinnych. Naszym celem jest opisanie, wyjaśnienie, obserwowanego zjawiska dzięki zastosowaniu metod indukcyjnych i dedukcyjnych.
Metody badawcze indukcyjne analizują obserwowane zdarzenie, natomiast metody dedukcyjne weryfikują obserwowane zdarzenie. Podejścia indukcyjne są kojarzone z badaniami jakościowymi, a metody dedukcyjne są częściej kojarzone z analizą ilościową.
Realizowane badania prowadzimy, aby:
- identyfikować potencjalnych i nowych klientów
- Lepiej rozumieć ich perspekytywę (potrzeby, problemy, oczekiwania)
- tworzyć strategie rynkowe i dopasowanie rynkowe
- stawiać czoła wyzwaniom biznesowym
- opracować plan rozwoju firmy
- zidentyfikować nowe możliwości biznesowe