Jak dopasować produkt do potrzeb klientów?- Product-Market Fit
Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?
W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań klientowskich, które pozwolą Ci osiągnąć Product-Market Fit – dopasowanie produktu do oczekiwań rynku.
Co omawiamy podczas webinaru?
Dzielimy się doświadczeniem z projektów badawczych realizowanych dla różnych branż. Pokazujemy:
- Jak prowadzić badania jakościowe i ilościowe – kiedy je stosować i jakie narzędzia wykorzystać.
- Jak korzystać z badań online i offline – od wywiadów i obserwacji po ankiety i testy A/B.
- Jak metody indukcyjne i dedukcyjne pomagają zrozumieć klientów –
- indukcja – analiza obserwowanych zdarzeń (częściej w badaniach jakościowych),
- dedukcja – weryfikacja zdarzeń i hipotez (najczęściej w analizie ilościowej).
- Jak tworzyć strategię dopasowaną do realnych potrzeb klientów i dynamicznie reagować na zmiany rynkowe.
W czym pomagamy?
Realizując badania klientowskie w różnych firmach, pomagamy:
- Identyfikować potencjalnych i nowych klientów,
- Zrozumieć ich perspektywę – potrzeby, problemy, oczekiwania,
- Tworzyć skuteczne strategie rynkowe, które zapewniają dopasowanie produktu do rynku,
- Rozwiązywać wyzwania biznesowe poprzez lepsze decyzje strategiczne,
- Budować plan rozwoju firmy oparty na danych,
- Odkrywać nowe możliwości biznesowe i kierunki rozwoju.
Dla kogo jest ten webinar?
- Menedżerów i liderów odpowiedzialnych za rozwój produktów i usług
- Specjalistów marketingu i strategii biznesowych
- Właścicieli firm i startupów, którzy chcą zminimalizować ryzyko poczynionych inwestycji
- Analityków rynku i badaczy zajmujących się Customer Experience (CX)
Obejrzyj webinar
Pobierz canvę do prowadzenia projektów Product-Market Fit

Jeśli potrzebujesz wsparcia w CX lub EX napisz do nas i umów bezpłatne konsultacje. Poniżej obszary naszej ekspertyzy. Napisz na do nas na: biuro@klientocentryczni.pl
