Jak firma technologiczna stworzyła unikalny proces obsługi B2B i poprawiła doświadczenia pacjentów [Case Study]

Wyzwanie – jak zrozumieć potrzeby lekarzy i pacjentów? Firma technologiczna, dostarczająca rozwiązania dla lekarzy i przychodni, stanęła przed wyzwaniem zaprojektowania procesu obsługi sprzedażowej i posprzedażowej w modelu B2B, który: Klient zdawał sobie …

Jak zarządzać doświadczeniem klienta na stacjach benzynowych [Case Study – stacje AMIC]

Rynek stacji benzynowych jest silnie konkurencyjny. Dlatego klienci mają szeroki wybór marek, a decyzję o powrocie na stację podejmują nie tylko na podstawie ceny paliwa, ale przede wszystkim doświadczenia zakupowego.Amic chciał …

Wyzwanie – jak wdrożyć Customer Experience w sklepach franczyzowych (Case study – Eurocash)

Franczyzobiorcy zrzeszeni pod marką Eurocash stanęli przed wyzwaniem zwiększenia lojalności klientów i poprawy jakości doświadczeń zakupowych w swoich sklepach.Na lokalnym rynku konkurencja jest silna, a klienci coraz częściej wybierają sklepy, które oferują: Eurocash postawił …

Jak producent żywności stworzył innowacyjną ofertę produktów i zwiększył potencjał wzrostu przychodów? [Case Study – Produkcja]

Wyzwanie – jak wprowadzić innowacje w branży spożywczej? Producent żywności z sektora mięsnego, działający na rynku krajowym i zagranicznym, stanął przed strategicznym wyzwaniem: Klient zauważył, że dotychczasowa oferta traci przewagę …

Jak poprawić doświadczenie reklamacji i zwrotów sklepie AGD [Case Study – sklep e-commerce]

Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów i potrafią skutecznie rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach …

Doświadczenia klientów w salonach samochodowych [Case Study – Volvo]

Wyzwanie – potrzeba spójnego i wyjątkowego doświadczenia klienta w salonach samochodowych Volvo to marka premium, która stawia na najwyższą jakość obsługi klienta w swoich salonach. Firma juz dziś oferuje wyjatkową …

Przeprojektowanie kultury organizacyjnej, aby wspierała rozwój firmy w niepewnych czasach

Czy zastanawiałeś (aś) się kiedyś jak to jest, że niektóre firmy mimo ciągłych zmian, kłopotów finansowych i innych nieprzewidzianych okoliczności rynkowych z powodzeniem funkcjonują na rynku kilkadziesiąt lat i śmiało …

Zaprojektowane po ludzku” – jak z Agorą i Amica stworzyliśmy projekt human-centered design dla domowych przestrzeni

Agora i Amica – dwie znane marki, które połączyły siły w inicjatywie „Zaprojektowane po ludzku”, mającej na celu edukację i budowanie świadomości w zakresie projektowania produktów i usług skoncentrowanych na człowieku Cel …

Jak poprawiać doświadczenia młodych ludzi i angażować ich w wydarzenia naukowe?

O kliencie Centrum Nauki Kopernik to miejsce edukacji, inspiracji i rozwoju dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Organizacja słynie z innowacyjnych projektów popularyzujących naukę i technologię w Polsce. Cel projektu Zostaliśmy …

Jak zaprojektowaliśmy doświadczenie gości w Apartamentach, aby konkurować z hotelami

Klient i wyzwanie Apartamenty Manufaktura, firma zajmująca się wynajmem apartamentów, zwróciła się do nas z potrzebą zwiększenia atrakcyjności swojej oferty i liczby rezerwacji. Głównym konkurentem były hotele – naturalny wybór większości podróżnych, …

Chcesz dowiedzieć się więcej?