Sprawdź poziom klientocentryczności Twojej Firmy 1Krok 12Krok 2 - Obszar 13Krok 2 - Obszar 24Krok 2 - Obszar 35Krok 2 - Obszar 46Krok 2 - Obszar 57Krok 2 - Obszar 68Krok 3 Krok 1 Wypełnij krótką metrykę dotyczącą Twojej organizacji Płeć Mężczyzna Kobieta Stanowisko Prezes/Właściciel Menedżer Specjalista Pracownik operacyjny Sprzedawca Typ organizacji, w której pracujesz Firma Administracja publiczna Organizacja Non Profit NGO Startup Wielkość firmy Mikro (do 10 pracowników) Mała (11 do 50 pracowników) Średnia (51 do 250 pracowników) Duża (>250 pracowników) Branża Przemysł Rolnictwo Przetwórstwo Produkcja Budownictwo Bankowość i finanse Handel Łączność i informatyka Reklama Administracja publiczna Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 1: Strategia Klient jest integralną częścią strategiiStrategia obsługi klienta naszej organizacji jest dostosowana do ogólnej strategii organizacji Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Share CX strategyCzy regularnie udostępniasz strategię obsługi klienta wszystkim pracownikom (np. dokumentacja, szkolenia) Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Brand attributiesStrategia obsługi klienta naszej organizacji dostosowana do atrybutów marki Twojej organizacji Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowan ie się zgadzam HiddenObszar 1 - Suma Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 2: Słuchanie głosu Klienta Regularne informacje zwrotnePozyskujemy regularnie opinie o doświadczeniach klienta n każdym etapie interakcji (ankiety, wywiady, spotkania) Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Wkład pracownikówZbieramy informacje od pracowników na temat ich doświadczeń i ich roli w kontaktach z klientami Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Wykorzystanie zebranej wiedzy od klientówGłos klienta jest zbierany i przetwarzany, tak aby był łatwo dostępny i zrozumiały dla wszystkich pracowników Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam HiddenObszar 2 - Suma Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 3: Tworzenie rozwiązań (produktów i usług) Zdefiniowany proces projektowyProces projektowania rozwiązań jest zdefiniowany, zrozumiały i wykorzystywany zawsze, kiedy tworzone jest nowe rozwiązanie wpływające na interakcje z klientem i jego doświadczenie Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Eksperymentowanie, prototypowanie, testowanieW naszej pracy często wykorzystujemy eksperymentowanie, prototypowanie i testowanie, jako obowiązkowy element pracy nad doświadczeniami klienta Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Współzależności i odpowiedzialnośćW organizacji zdefiniowane są kluczowe osoby, procesy i systemy odpowiedzialne za interakcje i kształtowanie doświadczeń klientów Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam HiddenObszar 3 - Suma Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 4: Kultura organizacyjna RekrutacjaW ramach procesu rekrutacji i selekcji sprawdzamy kandydatów pod kątem konkretnych umiejętności potrzebnych do realizacji strategii budowania doświadczeń klientowskich Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam SzkoleniaZapewniamy szkolenia, aby pomóc nowym/obecnym pracownikom zdobyć umiejętności potrzebne do realizacji ich części strategii budowania doświadczeń Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Nagrody i uznanieStosujemy nieformalne nagrody i uroczystości, aby podkreślić wzorowe zachowanie skoncentrowane na kliencie Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam HiddenObszar 4 - Suma Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 5: Umocowanie i odpowiedzialność Kryteria decyzyjneUwzględniamy wpływ naszych decyzji biznesowych dotyczących produktów, procesów, polityk, technologii jako kryteria wpływające na doświadczenie klienta Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Monitoring wyników i zasobówRegularnie sprawdzamy status i wskaźniki programu obsługi klienta, aby monitorować postępy w realizacji celów biznesowych zgodnie z wymaganiami Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Koordynacja zespołówUłatwiamy i wspieramy niezbędną koordynację między grupami, które dzielą odpowiedzialność za dane doświadczenie Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam HiddenObszar 5 - Suma Krok 2 Odpowiedz na 18 pytań z następujących obszarów: Obszar 6: Wskaźniki i pomiar Cele zespołowy KPI'sDefiniujemy wskaźniki doświadczenia klienta, które pokazują, w jaki sposób każda grupa, rola i osoba w organizacji przyczynia się do jakości obsługi klienta Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Wskaźniki opisoweGromadzimy opisowe wskaźniki dotyczące każdego doświadczenia (np. długość interakcji, błędy itp.), które zapewniają potrzebny kontekst Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam Koordynacja zespołówPotrafimy połączyć i wykorzystać relacje między czynnikami jakości (np. szybkością); postrzeganie przez klientów ich doświadczeń (np. łatwe); i wyniki biznesowe (np. wzrost sprzedaży) Zdecydowanie nie zgadzam się Nie zgadzam się Raczej się nie zgadzam Nie mam zdania Raczej się zgadzam Zgadzam się Zdecydowanie się zgadzam HiddenObszar 6 - Suma Krok 3 Podaj maila aby otrzymać raport z podsumowaniem wyników Twój email