Jak poprowadzić wyjątkowe spotkania

From Good To Great Meetings – czyli jak poprowadzić wyjątkowe spotkania

Jak poprowadzić wyjątkowe spotkania? Obejrzyj materiał, w którym zebraliśmy dobre praktyki bazujące na doświadczeniach z ponad 200 projektów i 5000 godzin szkoleniowych. Pokazujemy wiele wskazówek, które pozwolą Ci lepiej przygotowywać się do prowadzenia spotkań, uczynić je bardziej efektywnymi i angażującymi dla uczestników. Chcesz się dowiedzieć więcej? – Zajrzyj do: https://klientocentryczni.pl/nowe-okolicznosci-nowe-mozliwosci-dostosuj-swoj-model-dzialania-do-warunkow-zewnetrznych/

Czytaj całość
Jobs To Be Done

Jobs To Be Done – Czyli jakie zadania ma do wykonania Twój Klient

Zwykle ludzie kupują produkty i usługi, nie dla potrzeby samego ich posiadania, ale jako narzędzie do zaspokajania określonych potrzeb czyli realizowania swoich zadań. Dlatego produkty i usługi powinny rozwiązywać konkretny problem klienta lub dostarczać określoną wartość, aby klient chciał je „zatrudnić” do zrealizowania swoich zadań do wykonania. Autor koncepcji JTBD – Profesor Clayton Christensen z…

Czytaj całość

Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? (wideo premium)

W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczącej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić  badania jakościowe i ilościowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie rynkowe (Product-Market Fit). W ramach realizowanych badań prowadzimy analizy dotyczących konkretnego zagadnienia lub problemu przy użyciu metod  zwinnych. Naszym celem jest opisanie, wyjaśnienie, obserwowanego zjawiska…

Czytaj całość

Zmiana – jak pandemia wpłynęła na zachowania i decyzje klientów?

Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo to, że zmiany nastąpiły, to pewne. Większość z nas, w sposób uświadomiony lub nie, zmodyfikowała w ostatnim czasie pewne swoje przyzwyczajenia, rutyny i sposoby na…

Czytaj całość
Co to jest Design Thinking?

Co to jest Design Thinking ? Webinar część 1

Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części webinaru mówimy: Co to jest Design Thinking? Jak zacząć samodzielnie projektować z wykorzystaniem klientocentrycznego spojrzenia? O tym, jakie są przykłady dobrego i złego projektowania. Jak…

Czytaj całość