Webinary i podcasty

W tym miejscu znajdziesz wybrane nagrania z naszego kanału na YouTube.
Aby uzyskać dostęp do wszystkich materiałów, przejdź na nasz profil na YouTube i zasubskrybuj, by być na bieżąco z najnowszymi treściami.

Wszystko co musisz wiedzieć o ścieżce klienta (Customer Journey)

Wszystko co musisz wiedzieć o ścieżce klienta – Customer Journey
Poznaj audyt Customer Experience
Customer Experience: Miało być pięknie, a wyszło… jak zwykle?
Game Changer w budowaniu Customer Experience

Jak wdrażać Employeer Experience i Employer Branding w organizacji?

Wszystko co musisz wiedzieć o ścieżce klienta – Customer Journey
Poznaj audyt Customer Experience
Customer Experience: Miało być pięknie, a wyszło… jak zwykle?
Game Changer w budowaniu Customer Experience
Zrozumienie pracownika kluczem do sukceu EX?
Kluczowe momenty prawdy w projektowaniu doświadczeń pracownika
Po co łączyć działania EX i CX w firmach?
Design Sprint dla branży HR

Wszystko co musisz wiedzieć o Customer Experience

Wszystko co musisz wiedzieć o Customer Experience
WEBINAR 6 priorytetowych obszarów wdrażaniaCX w polskich firmach
Raport CX 2024 Kluczowe Wnioski z Badania CX
Wszystko co musisz wiedzieć o Customer Experience (CX)
Game Changer w budowaniu Customer Experience
Co daje badanie dojrzałości CX?
Jak projektować doświadczenia Klientów?

Jak wdrażać Customer Experience (CX) w firmie?

Szkolenie Projektowanie Doświadczeń Klienta
Wszystko co musisz wiedzieć o Customer Experience (CX)
Jak Customer Experience (CX) wpływa na zachowania klientów?
6 priorytetowych obszarów wdrażania CX w polskich firmach
6 kluczowych obszarów doświadczenia klienta do budowania strategii CX
Co daje badanie dojrzałości CX?
Audyt CX Klucz do Lepszego Doświadczenia Klienta
Kogo angażować w transformację CX?
Customer Experience to sport zespołowy: jak angażować zespoły do klientocentrycznej zmiany?
Jak angażować zespoły do działań CX? Zwiastun webinaru

Design Thinking: co to jest i jak wykorzystać w firmie?

Jak projektować innowację z Design Thinking?
Dlaczego liderzy stawiają na Design Thinking w obliczu niepewności?
Design Thinking: sekret Google, Apple i IKEA
Design Thinking 2 0 Jak projektować innowacyjne produkty i usługi?
Design Thinking 2.0 – Jak skutecznie wdrażać produkty i usługi?
Wprowadzenie do szkolenia Akademia Design Thinking e-Learning
Jak wykorzystać design thinking w biznesie? [4 proste kroki + narzędzia ]

Jak analizować głos klienta (Voice of Customer)

Obserwujemy klientów, by lepiej sprzedawać
Zadowolony klient działa lepiej niż reklama!
Czy wiesz kim są Twoi klienci?
Jak powstaje insight klientowski?
10 zmian w zachowaniach klientów, które mogą mieć wpływ na Twój biznes – Webinar

Jak wdrożyć klientocentryczność w firmie?

Zadowolony klient działa lepiej niż reklama!
Kultura organizacyjna – jak robi to Toyota?
Wdrożenie CX w organizacji – sprawdzone metody i praktyki
Czym charakteryzuje się klientocentryczna firma?