Zapisz się, to nic nie kosztuje – dostęp do nagrania/szkolenia tylko dla subskrybentów naszego newslettera. 2 czerwca, 2021Nawigacja wpisówPoprzedniePoprzedni wpis:10 zmian w zachowaniach klientów, które mogą mieć wpływ na Twój biznes – WebinarNastępneNastępny wpis:Raport: Życie zawodowe w popandemicznym świeciePolecamy do przeczytaniaFrom Good To Great Meetings – czyli jak poprowadzić wyjątkowe spotkania4 kwietnia, 2022Jobs To Be Done – Czyli jakie zadania ma do wykonania Twój Klient4 kwietnia, 2022Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?2 marca, 2022Customer journey – hit czy kit?12 stycznia, 2022Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? (wideo premium)19 grudnia, 2021
Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022