Zapisz się, to nic nie kosztuje – dostęp do nagrania/szkolenia tylko dla subskrybentów naszego newslettera. 2 czerwca, 2021Nawigacja wpisówPoprzedniePoprzedni wpis:10 zmian w zachowaniach klientów, które mogą mieć wpływ na Twój biznes – WebinarNastępneNastępny wpis:Raport: Życie zawodowe w popandemicznym świeciePolecamy do przeczytaniaJak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?13 stycznia, 2023Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?27 września, 2022Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?6 września, 2022From Good To Great Meetings – czyli jak poprowadzić wyjątkowe spotkania4 kwietnia, 2022Jobs To Be Done – Czyli jakie zadania ma do wykonania Twój Klient4 kwietnia, 2022Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022
Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?6 września, 2022
Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?2 marca, 2022