Canva – checklista do projektowania usług w oparciu o Customer Journey Mapping

Checklista projektowania usług to praktyczne narzędzie, które pomoże Ci skutecznie wdrożyć mapowanie podróży klienta (Customer Journey) w Twojej organizacji. Dzięki niej usprawnisz proces planowania i wprowadzania zmian opartych na realnych potrzebach klientów.

Załączona checklista powstała na bazie doświadczeń z jednego z naszych ostatnich projektów. Pamiętaj jednak, że skuteczne mapowanie powinno być zawsze dopasowane do specyfiki Twojej branży i struktury organizacyjnej organizacji.

Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu ścieżki klienta? Sprawdź poniższe artykuły:

Mapowanie Podróży Klienta (Customer Journey Mapping) – Przewodnik Krok po Kroku dla Polskich Organizacji

Jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map)?

Webinar- Wszystko co musisz wiedzieć o projektowaniu ścieżki klienta