Jak projektować ścieżki klientowskie (customer Journey)?

Projektowanie „podróży klienta” to proces, który obejmuje planowanie i kształtowanie doświadczenia klienta na różnych etapach interakcji z firmą lub produktem. Daje głębsze zrozumienie potrzeb klientów oraz umożliwia zoptymalizowanie interakcji w celu zwiększenia satysfakcji klienta i poprawy wyników biznesowych.

Co kluczowe podróż ta wcale nie zaczyna się w momencie dokonania zakupu, ale dużo wcześniej – obejmuje fazę przedzakupową, zakupową, a także pozakupową. Przechodzi ona przez różnorodne kanały komunikacji, działy, osoby, współpracowników i partnerów firmy.

Poniżej przykład z jednego z projektów, który realizowaliśmy.

 

[ultimate_video 0=”” 1=”allowfullscreen=„allowfullscreen„>„” u_video_url=”https://www.youtube.com/watch?v=SgtsHVIiDNc” yt_autoplay=”” yt_sugg_video=”” yt_mute_control=”” yt_modest_branding=”” yt_privacy_mode=”” play_size=”75″ enable_sub_bar=”” title=”„Jak” src=”„https://www.youtube.com/embed/SgtsHVIiDNc„” width=”„1920„” height=”„831„” frameborder=”„0„”]