Konsultacje biznesowe online
Skorzystaj z programu konsultacji online, aby szybko odpowiadać na potrzeby biznesu, pomóc integrować myślenie kreatywne z myśleniem strategicznym w pracy nad realnymi wyzwaniami biznesowymi. Wykorzystaj design thinking, service design i desin sprint w swojej organizacji.
Po co są konsultacje?
Prowadzisz projekt, wdrażasz nową usługę lub produkt i chciałbyś poznać nasz punkt widzenia, skonsultować potencjalne problemy, omówić możliowści bazujac na naszym doświadczeniu
Chcesz wdrożyć design thinking, service design, design sprint u siebie w organizacji
Optymalizacja procesów wewnętrznych
Chcesz poprowadzić swój design sprint korzystajac z naszego doświadczenia i wykorzystania pełnych możliowści pracy zdalnej
Przechodzisz przez transformację biznesową i chciałbyś dowiedzieć się więcej o nowych sposobach projektowania usług bazujących na klientocentryczności (Human-Centred Design).
Projektowanie doświadczeń pracowników i klientów
Jeśli zmagasz się z innym wyzwaniem - napisz do nas, służymy wsparciem również w innych obszrach
Dla kogo są konsultacje?
Szefowie firm
i przedsiębiorcy
[/ultimate_ctation]
Menedżerowie zespołów i liderzy projektów
[/ultimate_ctation]
Specjaliści
i eksperci
[/ultimate_ctation]
Jak wyglądają konsultacje?
Interakcja 1:1
Indywidualne wsparcie przez doświadczonych mentorów, którzy realizują projekty innowacyjne dla różnych branż
Sesje kreatywne
Facylitujemy spotkania i sesje biznesowe korzystając z narzędzi online i pracy interdyscyplinarnych zespołów
Webinary
Realizujemy webinary dla zespołów zlokalizowanych w różnych cześciach kraju lub pracujących zdalnie
Wsparcie technologiczne
Wykorzystująmy najnowoczesniejsze narzedzia do pracy online, łącząc video, prace na wirtualnych tablicach oraz czat
Jak wygląda proces?
Wysyłasz do nas formularza. Krótko opisujesz tematykę i problem do konsultacji. Wskazujesz swoja dostępność i dane kontaktowe.
Otrzymasz od nas potwierdzenie z listą pytań. Odpowiadasz mailowo lub podczas krótkiej telekonferencji. W konsekwencji otrzymujesz od nas plan konsultacji, ich termin i wycenę.
Możesz zaprosić również członków swojego zespołu – maksymalna liczba do domówienia. Wszyscy możecie zadawać pytania i uczestniczyć w dyskusji. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, abyś wykupił konsultację tylko dla siebie.
Przed wyznaczonym terminem konsultacji zostaniesz poproszony o dokonanie płatności.
Po ustaleniu wszystkich szczegółów otrzymasz e-mail na temat sposobu pracy. W zależności od tego, jaka opcję wybierasz, będzie to chat na żywo, rozmowa przez komunikatory lub platformy warsztatowe.
Zespół
Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowaca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.
Beata Michalska-Dominiak – doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Specjalistka PR. Współpracuje z firmami i instytucjami, budując ich wizerunek. Tworzy strategie komunikacji marek. Pomaga określić archetyp marki, skutecznie stosuje storytelling oraz branding emocjonalny. Jest certyfikowanym trenerem biznesu.
Ostatnie osiem lat pracowała na stanowisku Rzecznika Marszałka Województwa Łódzkiego. Ma na swoim koncie ponad tysiąc wystąpień publicznych, zorganizowała i poprowadziła ponad pięćset konferencji prasowych. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – najpierw Public Relations, a potem Coaching – bo on też ściśle wiąże się z komunikacją.
A ponieważ ważną częścią komunikacji jest zrozumienie ludzi i ich potrzeb, poznała DT. Jest certyfikowanym moderatorem procesu, który uwielbia, bo jest niezwykle empatyczny, a jednocześnie tak „matematycznie” przekłada się na efekty biznesowe.
Certyfikowany Trener Biznesu realizuje projekty szkoleniowe związane z rozwojem kompetencji miękkich i przedsiębiorczych oraz projektowaniem produktów, usług, procesów. Wspiera zarówno firmy jak i środowisko akademickie. Posiada wieloletnie doświadczenie jako Project Manager odpowiadający za realizację projektów krajowych oraz międzynarodowych w zakresie innowacji i rozwoju kompetencji zawodowych. Jako pasjonatka szeroko rozumianego rozwoju człowieka jest również Certyfikowanym Coachem ICC (International Coach Community). Wspiera osoby indywidualne w osiąganiu celów biznesowych jak i życiowych.
Współpracowała z GE Healthcare, Delloite, PwC, EY, KPMG, Nordea, ING, Infosys, Comarch, Rule Financial, Sii, PGE, AMG, Accenture, Fujitsu, Celon Pharma, Draum, OSTC, Karolinska Institutet, Uniwersytet w Uppsali, Lizbonie, Coimbrze, Neapolu, Amsterdamie i wiele innych. Jest wykładowcą na Politechince Łódzkie
Kierownik projektów w wiodących firmach technologicznych zarządza zespołami programistów, współpracuje z największymi instytucjami finansowymi w Polsce (realizując dla nich innowacyjne projekty), architekt systemów – tworzy nowoczesne rozwiązania na podstawie wieloletniego doświadczenia w budowaniu systemów: wsparcia bezpieczeństwa (fizycznego oraz cyber), lokalizacji i nawigacji (w oparciu o autorskie rozwiązania), identyfikacji stanu osób (np. poprzez identyfikację upadków), systemów zarządzania przedsiębiorstwami, rozpoznawania obrazów (ludzi oraz przedmiotów) oraz optymalizacji pracy. Rozwiązuje zaawansowane problemy organizacyjne i technologiczne przy wykorzystaniu metodologii Triz oraz Design Thinking.
Socjolog, badaczka, wykładowca z doświadczeniem w prowadzeniu badań dla sektora pozarządowego, biznesu i administracji publicznej. Koncentruje się na aspektach miejskich, przemianach tożsamości i jakości życia mieszkańców. Ma na swoim koncie wiele projektów badawczych – społecznych i komercyjnych. Poszukuje i wykorzystuje nowe metody i narzędzia, w tym design thinking
Strateg i projektant, oferuje unikalny punkt widzenia pozwalający tworzyć mierzalne, nowatorskie rozwiązania. Prowadząc agencję strategiczno-kreatywną Change Pilots pomaga organizacjom tworzyć strategie brandów, usług i produktów w oparciu o design. W zespole dostarcza multikulturową perspektywę dzięki wieloletniej praktyce m.in. w Nowym Jorku i Londynie w takich organizacjach jak IDEO czy Parsons School of Design. Współzałożyciel agencji Change Pilots.
Dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki twórczości; trener twórczego myślenia i rozwoju zdolności poznawczych, licencjonowany superwizor treningu twórczości, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, wykładowca i edukator.
Realizuje treningi twórczego myślenia oraz szkolenia z zakresu nauczania twórczości, stymulowania kreatywności i myślenia projektowego (Design Thinking) dla oświaty, sektora administracji publicznej i biznesu.
Video webinary
Facylitacja spotkań online
Telekonferencje
Realizujemy połącznia za pośrenictwem chatu lub telefonu, aby być w sałałym kontakcie i odpowiadać na potrzeby klientów