Jak poprowadzić wyjątkowe spotkania? Obejrzyj materiał, w którym zebraliśmy dobre praktyki bazujące na doświadczeniach z ponad 200 projektów i 5000 godzin szkoleniowych. Pokazujemy wiele wskazówek, które pozwolą Ci lepiej przygotowywać ...
Zwykle ludzie kupują produkty i usługi, nie dla potrzeby samego ich posiadania, ale jako narzędzie do zaspokajania określonych potrzeb czyli realizowania swoich zadań. Dlatego produkty i usługi powinny rozwiązywać konkretny ...
W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczącej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić badania jakościowe i ilościowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie ...
Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo ...
Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z ...
Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części ...
Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie? Z tego podcastu dowiesz się: jak powstała marka Klientocentrycznych? czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking? jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w ...
Dobra strategia składa się z trzech kluczowych elementów. 1. Diagnoza — jasna definicja wyzwania. Diagnoza upraszcza złożoną sytuację i określa jej krytyczne elementy. 2. Możliwe warianty działania — ogólna koncepcja ...
Oddajemy w Wasze ręce relację z naszych warsztatów "Design thinking po godzinach". Film składa się z 5 odcinków, z których dowiecie się więcej o praktycznym zastosowaniu design thinking w projektowaniu ...