Jak projektować ścieżki klientowskie (customer Journey)?

Customer journey, po polsku „podróż klienta”, to więc nic innego jak zestaw interakcji, z którymi klient ma do czynienia podczas swojej ścieżki zakupowej. Co kluczowe, ścieżka ta wcale nie zaczyna się w momencie dokonania zakupu, ale dużo wcześniej – obejmuje fazę ...

From Good To Great Meetings – czyli jak poprowadzić wyjątkowe spotkania

Jak poprowadzić wyjątkowe spotkania? Obejrzyj materiał, w którym zebraliśmy dobre praktyki bazujące na doświadczeniach z ponad 200 projektów i 5000 godzin szkoleniowych. Pokazujemy wiele wskazówek, które pozwolą Ci lepiej przygotowywać się do prowadzenia spotkań, uczynić je bardziej efektywnymi ...

Jobs To Be Done – Czyli jakie zadania ma do wykonania Twój Klient

Zwykle ludzie kupują produkty i usługi, nie dla potrzeby samego ich posiadania, ale jako narzędzie do zaspokajania określonych potrzeb czyli realizowania swoich zadań. Dlatego produkty i usługi powinny rozwiązywać konkretny problem klienta lub dostarczać określoną ...

Zmiana – jak pandemia wpłynęła na zachowania i decyzje klientów?

Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo to, że zmiany nastąpiły, to pewne. Większość z nas, w sposób ...

Jak wykorzystać design thinking w projektach? Webinar część 2

Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z naszych klientów. Omawiamy następujące zagadnienia: Jak krok ...

Co to jest Design Thinking ? Webinar część 1

Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części webinaru mówimy: Co to jest Design ...

Klientocentryczna strefa podcastów

Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie? Z tego podcastu dowiesz się: jak powstała marka Klientocentrycznych? czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking? jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w biznesie? do czego Design Thinking ...

Jak stworzyć strategię?

Dobra strategia składa się z trzech kluczowych elementów. 1. Diagnoza — jasna definicja wyzwania. Diagnoza upraszcza złożoną sytuację i określa jej krytyczne elementy. 2. Możliwe warianty działania — ogólna koncepcja lub podejście do przezwyciężania przeszkód ...

Design Thinking Po Godzinach – Odcinek 1

Oddajemy w Wasze ręce relację z naszych warsztatów "Design thinking po godzinach". Film składa się z 5 odcinków, z których dowiecie się więcej o praktycznym zastosowaniu design thinking w projektowaniu oraz poznacie narzędzia, które mogą być pomocne również w Waszym ...

Relacja z Design Thinking po godzinach

Pierwsze spotkanie z cyklu "Design Thinking - po godzinach" już za nami. Format w Art_Inkubator wprost pękał w szwach! Wśród ponad 50 uczestników spotkaliśmy, project managerów, prawników, trenerów, nauczycieli, wykładowców akademickich i coachów, specjalistów z największych łódzkich ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?