Klientocentryczna strefa podcastów

Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie?

Z tego podcastu dowiesz się:

  • jak powstała marka Klientocentrycznych?
  • czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking?
  • jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w biznesie?
  • do czego Design Thinking się nie nadaje?
  • jakie są przykłady projektów, które prowadziliśmy?

Jak Design Thinking może wpłynąć na kulturę innowacji w firmie?

Z tego podcastu dowiesz się:

  •  jak stosowanie design thinking zmienia kulturę organizacyjną firmy?
  • dlaczego warto pracować w zespołach multidyscyplinarnych i wychodzić ze strefy komfortu?
  • jak sprawić, aby pracownicy wychodzili z inicjatywą?
  • jak projektować doświadczenia użytkownika?
Podcast to efekt współpracy Klientocentrycznych z www.firmaplanetaludzi.pl

Kompetencje przyszłości - cz. 1
Czyli na co postawić planując swój rozwój?

Z tego podcastu dowiesz się:

  • jakie 6 umiejętności rozwijać?
  • co oznacza termin VUCA i dlaczego warto go znać?
  • jak dziś pracują najbardziej zwinne firmy?
  • jakie metody wykorzystywać do uczenia się?

Kompetencje przyszłości cz. 2
O zespołach i roli lidera?

Z tego podcastu dowiesz się:

  • jakie kompetencje rozwijać u siebie i wśród członków zespołu jako menadżer?
  • dlaczego warto kwestionować status quo w organizacji?
  • jak, będąc menadżerem, zdobyć zaufanie zespołu?
  • jakie są największe wyzwania przed jakimi obecnie stoją menadżerowie?
  • jakie największe zagrożenia czyhają współcześnie na menadżerów?

Ko-kreacja w wymiarze międzynarodowym.

Spotkanie w gronie społeczności Klientocentrycznych: „Henryk Stawicki, Justyna Turek, Beata Michalska Dominiak i Piotr Grocholiński. Justyna i Henryk z Change Pilots dzielą się doświadczeniami zdobytymi w Portugalii, Finlandii, Turcji i Nowym Jorku w zakresie projektowania, współpracy z innymi kulturami oraz polskich dogmatów. Prezentujemy kilka ciekawych projektów, które zostały zrealizowane w ramach ich pracy zagranicznej. Na koniec kilka rekomendacji odnośnie projektowania w 2020.

Klient w centralnym punkcie organizacji - jak projektować w biznesie?

Wywiad z Beatą Michalską Dominiak w ramach spotkań Questus Marketing o tym co to jest „wrażliwość na klienta” w biznesie? – jak pracować zwinnie i co to oznacza dla Twojej firmy? – kluczowe błędy popełniane przez firmy przy badaniach potrzeb klientów? – jakie narzędzia musisz znać aby skutecznie rozwijać firmę w erze zmian?