Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)
Po co realizować badania klientowskie? Dzisiejsi konsumenci mają coraz większą wiedzę. Mogą szybko porównać produkt lub usługę i całkowicie samodzielnie ...
Canva – Klientocentryczność – czego potrzebuje Twój klient?
Czego potrzebuje Twój klient? Klientocentryczność w obsłudze klienta to  strategia budowania marki i sprzedaży produktów oraz usług uwzględniających perspektywę klienta. ...
Canva – Karta Testów
Czym jest Karta Testów? Czym jest Karta Testów? Jest narzędziem wykorzystywanym do testowania pomysłów lub prototypów w interakcji z potencjalnym ...
ICE BREAKER – szybka integracja zespołu
Jeśli chcesz przełamać lody, podjąć decyzję, omówić status, przeszkolić zespół czy dodać spotkaniu energii skorzystaj z naszych wskazówek, aby dodać ...
Canva – Karta Konceptu
Czym jest Karta Konceptu? Karta konceptu nadaje się przede wszystkim dla menedżerów projektów i zespołów, którzy chcą przedstawić zarys projektu/inicjatywy/produktu ...
Canva – Mapa Empatii
Czym jest Mapa Empatii? Mapa empatii pozwala w prosty sposób uchwycić  wiedzę o zachowaniach i postawach klientów/użytkowników. Jest to przydatne ...
Canva – Persony
Czym jest Persona? Opis typowej osoby, która jest potencjalnym użytkownikiem/klientem rozwiązania, pomaga w utrzymaniu spójnego zrozumienia grupy docelowej. Persona jest ...
Canva – do realizacji procesu Product – Market Fit
"Nie ma takiego biznesplanu, który przetrwa konfrontację z rynkiem i nie ma takiego projektu produktu, który przetrwa konfrontację z klientem" ...
Canva – do prowadzenia projektu design thinking
Czym jest canva do prowadzenia projektów w metodyce Design Thinking? Prezentujemy autorską matrycę do realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design ...
Canva – jak zaprojektować dobry zespół?
Czym jest canva - jak zaprojektować dobry zespół? Jednym z kluczowych elementów udanej współpracy w zespołach, oprócz łączenia różnorodnych kompetencji, ...
Potrzebujesz wsparcia przy moderowaniu projektu?