Canva – Klientocentryczność – czego potrzebuje Twój klient?
Czego potrzebuje Twój klient?
Klientocentryczność w obsłudze klienta to strategia budowania marki i sprzedaży produktów oraz usług uwzględniających perspektywę klienta.
Poniżej znajdziesz matrycę, która może być dobrą inspiracją do wewnętrznych warsztatów celujących w wypracowanie konkretnych klientocentrycznych rozwiązań, dzięki którym poprawisz doświadczenie swoich klientów. Taki materiał pozwoli spojrzeć na wyzwania organizacji oczami klienta i pozwoli zrobić pierwszy krok w kierunku klientocentryczności.
Inne nasze inspiracje dotyczące Klientocentryczności znajdziesz:
https://klientocentryczni.pl/klientocentrycznosc-czy-klient-stanowi-centrum-twojego-wszechswiata/
https://klientocentryczni.pl/co-to-jest-klientocentrycznosc/
https://klientocentryczni.pl/jak-analizowac-potrzeby-klienta/