ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM KLIENTA (CX)

Czy to prawda, że podejmujemy decyzje zakupowe nieświadomie? W jaki sposób budować komunikację i doświadczenie klientów, aby wybrali nasz produkt. Na te pytania odpowiadają ekspertki z zakresu Zarządzania doświadczeniem klienta (CX).

W odcinku poruszamy kluczowe zagadnienia, takie jak:
🟢 Jak mierzyć doświadczenie klienta?
🟢 Dlaczego CX odgrywa kluczową rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej?
🟢 Co jest istotne w doświadczeniu klienta, a co nie ma wpływu na decyzję zakupową?

Gośćmi są:
🟢 Katarzyna Wojnar, Executive Customer Strategy Consultant, Ekspertka CX
🟢 Beata Michalska-Dominiak, Współzałożyciela Klientocentryczni, Ekspertka CX

Odcinek prowadzi: 🟢 Jacek Pogorzelski, partner w Blue Fox Sp. z o.o. Market Focus to unikalny program, który wypełnia lukę w merytorycznej narracji o marketingu. Zapewniamy rzeczowe, merytoryczne i inspirujące treści, które przede wszystkim są praktyczne. Nasz program skierowany jest do marketerów i przedstawicieli branży spożywczej, którzy poszukują nowych, praktycznych rozwiązań i inspiracji.