
Kurs Customer Experience Pro dla CX Managerów i Customer Championów
Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…
- Brakuje Ci jasnego celu i kierunku działań CX
- Masz trudność w przekształcaniu insightów w konkretne działania
- Chcesz zwiększyć skuteczność i sprawczość w zarządzaniu doświadczeniami klientów
- Dane o klientach są rozproszone i brakuje Ci systematycznej analizy
- Masz trudności w przekładaniu CX na procesy operacyjne i codzienne działania zespołu
- CX w Twojej organizacji jest postrzegany jako „miękki temat”, bez strategicznego znaczenia
- Pracujesz nad CX w pojedynkę i szukasz wsparcia oraz narzędzi do skutecznej współpracy
- Spotykasz się z oporem przed zmianą i słyszysz: „bo zawsze tak robiliśmy”

Czego się nauczysz?
Patrzeć strategicznie na CX
Poznasz 6 filarów dojrzałości CX i dowiesz się, jak wpływają na rozwój organizacji
Określać poziom CX swojej organizacji
Przeprowadzisz audyt CX, ocenisz mocne i słabe strony organizacji oraz wyznaczysz kluczowe obszary do poprawy
Budować plan transformacji
Określisz priorytety oraz stworzysz roadmapę zmian w organizacji
Rozumieć emocje klientów
Identyfikować ich potrzeby i insighty oraz przekładać je na realne doświadczenia
Mierzyć CX i wyznaczać ROI
Analizować wpływ działań CX na koszty i przychody
Angażować innych w działania CX
Zwiększać zasięg zmian w skali całej organizacji
Proces szkoleniowy
Podczas kursu pracujesz warsztatowo na przykładzie swojej firmy. Krok po kroku analizujesz sytuację, identyfikujesz kluczowe wyzwania i tworzysz konkretny plan zmian, który możesz wdrożyć po zakończeniu szkolenia. Swój plan omawiasz i doskonalisz podczas dyskusji z innymi uczestnikami oraz trenerami, zdobywając cenne wskazówki i inspiracje do działania
1
Audyt
Przed rozpoczęciem kursu przeprowadzisz analizę dojrzałości CX w swojej organizacji. Zidentyfikujesz mocne i słabe strony działań CX, korzystając z autorskiego narzędzia CX Institute
2
Intensywny warsztat – 6 filarów zarządzania CX
Praktyczne warsztaty oparte na: badaniach, analizie case studies i pracy własnej uczestników. Poznasz 6 kluczowych filarów CX: strategia i kultura, zrozumienie klienta, ludzie i kompetencje, metodologia i proces, narzędzia i systemy, pomiar CX
3
Plan transformacji w CX
Nauczysz się 8-etapowego procesu transformacji organizacji w kierunku klientocentryczności, bazując na Modelu Kottera
4
Plan działania
Stworzysz indywidualny plan wdrożenia CX w swojej organizacji. Otrzymasz feedback od zespołu i trenerów, aby móc wykorzystać nowe umiejętności
w praktyce
Narzędzia
Audyt CX
Plaftoma do diagnozy CX 360 – ocena dojrzałości firmy i kompleksowy raport
CX Navigator
Canva procesu warsztatowego: diagnoza, plan transformacji i wdrożenie doświadczenia
WIZJA CX
Doświadczenie, które chcemy dostarczać klientom na każdym etapie ich kontaktu z firmą
Mapa Transformacji
ośmioetapowy proces transformacji organizacji
Raport CX
Kompleksowa analiza silnych i słabych stron organizacji
CX Dashboard
Zestaw wskaźników do pomiaru CX w organizacji
Kwestie organizacyjne
- 4/11/18/25 września 2025, praca od 9:00 do 15:00
- 4 dni szkoleniowe prowadzone online z przerwą na pracę własną
- Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
- Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
- Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu
OFERTA
Early Birds
CENA
3500
PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT) OFERTA WAŻNA DO 30.06.2025
OFERTA
Standardowa
CENA
4000
PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

1
wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

2
otrzymujesz fakturę proforma

3
opłacasz fakturę przelewem

4
otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

5
w określonych dniach odbywasz szkolenie

6
oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia
Pobierz szczegółowy program
Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć