Kurs Customer Experience Pro dla CX Managerów i Customer Championów

Szkolenie online 4 dni - 4/11/18/25 września 2025

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…

  • Brakuje Ci jasnego celu i kierunku działań CX
  • Masz trudność w przekształcaniu insightów w konkretne działania
  • Chcesz zwiększyć skuteczność i sprawczość w zarządzaniu doświadczeniami klientów
  • Dane o klientach są rozproszone i brakuje Ci systematycznej analizy
  • Masz trudności w przekładaniu CX na procesy operacyjne i codzienne działania zespołu
  • CX w Twojej organizacji jest postrzegany jako „miękki temat”, bez strategicznego znaczenia
  • Pracujesz nad CX w pojedynkę i szukasz wsparcia oraz narzędzi do skutecznej współpracy
  • Spotykasz się z oporem przed zmianą i słyszysz: „bo zawsze tak robiliśmy”

Przeszkoliliśmy 2000 osób. Dołącz do społeczności Klientocentrycznych!
Znajdź nas na: Facebook LinkedIn

Czego się nauczysz?

Patrzeć strategicznie na CX

Poznasz 6 filarów dojrzałości CX i dowiesz się, jak wpływają na rozwój organizacji

Określać poziom CX 
swojej organizacji

Przeprowadzisz audyt CX, ocenisz mocne i słabe strony organizacji oraz wyznaczysz kluczowe obszary do poprawy

Budować plan transformacji

Określisz priorytety oraz stworzysz roadmapę zmian w organizacji

Rozumieć emocje klientów

Identyfikować ich potrzeby i insighty oraz przekładać je na realne doświadczenia

Mierzyć CX i wyznaczać ROI

Analizować wpływ działań CX na koszty i przychody

Angażować innych w działania CX

Zwiększać zasięg zmian w skali całej organizacji

Proces szkoleniowy

Podczas kursu pracujesz warsztatowo na przykładzie swojej firmy. Krok po kroku analizujesz sytuację, identyfikujesz kluczowe wyzwania i tworzysz konkretny plan zmian, który możesz wdrożyć po zakończeniu szkolenia. Swój plan omawiasz i doskonalisz podczas dyskusji z innymi uczestnikami oraz trenerami, zdobywając cenne wskazówki i inspiracje do działania

Audyt

Przed rozpoczęciem kursu przeprowadzisz analizę dojrzałości CX w swojej organizacji. Zidentyfikujesz mocne i słabe strony działań CX, korzystając z autorskiego narzędzia CX Institute

Intensywny warsztat – 6 filarów zarządzania CX

Praktyczne warsztaty oparte na: badaniach, analizie case studies i pracy własnej uczestników. Poznasz 6 kluczowych filarów CX: strategia i kultura, zrozumienie klienta, ludzie i kompetencje, metodologia i proces, narzędzia i systemy, pomiar CX

Plan transformacji w CX

Nauczysz się 8-etapowego procesu transformacji organizacji w kierunku klientocentryczności, bazując na Modelu Kottera

Plan działania

Stworzysz indywidualny plan wdrożenia CX w swojej organizacji. Otrzymasz feedback od zespołu i trenerów, aby móc wykorzystać nowe umiejętności
w praktyce

Narzędzia

Audyt CX

Plaftoma do diagnozy CX 360 – ocena dojrzałości firmy i kompleksowy raport

CX Navigator

Canva procesu warsztatowego: diagnoza, plan transformacji i wdrożenie doświadczenia

WIZJA CX

Doświadczenie, które chcemy dostarczać klientom na każdym etapie ich kontaktu z firmą

Mapa Transformacji

ośmioetapowy proces transformacji organizacji

Raport CX

Kompleksowa analiza silnych i słabych stron organizacji

CX Dashboard

Zestaw wskaźników do pomiaru CX w organizacji

Kwestie organizacyjne

  • 4/11/18/25 września 2025, praca od 9:00 do 15:00
  • 4 dni szkoleniowe prowadzone online z przerwą na pracę własną
  • Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
  • Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
  • Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu

OFERTA

Standardowa

CENA

4000

PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

otrzymujesz fakturę proforma

opłacasz fakturę przelewem

otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

w określonych dniach odbywasz szkolenie

oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Pobierz szczegółowy program

Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć

Najczęściej zadawane pytania

Zapisz się na kurs




    Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.