Szkolenie Akademia Design Thinking

23–24 czerwca 2025

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…

  • Chcesz poznać proces kreatywnego rozwiązywania problemów i tworzyć innowacyjne rozwiązania
  • Zależy Ci, aby tworzyć procesy, które działają
  • Chcesz skutecznie przełamywać silosy i burzyć bariery w pracy zespołowej
  • Twoja organizacja ciepi na brak innowacyjnych pomysłów
  • Chcesz lepiej rozumieć potrzeby klientów/pracowników
  • Frustruje Cię tworzenie rozwiązań oderwanych od rzeczywistości i trudnych do wdrożenia

Akademia Design Thinking pomoże Ci zdobyć praktyczne narzędzia i metody pracy, które pozwolą Ci skutecznie wdrażać innowacje i projektować rozwiązania zgodne z rzeczywistymi potrzebami użytkowników

Przeszkoliliśmy 2000 osób. Dołącz do społeczności Klientocentrycznych!
Znajdź nas na: Facebook LinkedIn

Czego się nauczysz?

Wykorzystywać empatię w biznesie

Diagnozować, czego naprawdę potrzebują użytkownicy Twoich procesów i produktów

Wykorzystać kreatywność zespołu

Prowadzić procesy kreatywne, które pomagają generować innowacyjne pomysły

Redefiniować problemy

Poznawać skuteczne metody diagnozowania problemów i znajdowania kreatywnych rozwiązań

Stosować 5 etapowy proces DT

Przechodzić od etapu diagnozy do wdrożenia rozwiązań w ustrukturyzowany i efektywny sposób

Tworzyć prototypy i testować

Zamieniać pomysły w prototypy i testować je z użytkownikami, aby sprawdzać ich skuteczność

Projektować innowacyjne rozwiązania

Bazować na rzeczywistych potrzebach użytkowników, aby tworzyć skuteczniejsze i bardziej użyteczne produkty oraz usługi

Proces szkoleniowy

Podczas kursu pracujesz warsztatowo na rzeczywistym kejsie, rozwiązując konkretny problem. Poznasz proces Design Thinking od podstaw, zdobywając praktyczne umiejętności jego stosowania. W małym zespole przejdziesz przez wszystkie etapy procesu, analizując wnioski i na bieżąco omawiając kluczowe zagadnienia z trenerami

Odkrywanie

  • Poznanie perspektywy użytkownika – potrzeby, motywacje, emocje, bariery
  • Zbieranie danych jakościowych – wywiady, obserwacje, shadowing
  • Poszukiwanie insightów, które pokazują, co naprawdę jest ważne dla odbiorcy

Definiowanie wyzwania

  • Synteza zebranych informacji w celu zrozumienia istoty problemu
  • Formułowanie wyzwania projektowego z perspektywy użytkownika („Jak możemy…?”)
  • Nadanie kierunku dalszym pracom – skupienie na realnym problemie

Tworzenie rozwiązania

  • Generowanie jak największej liczby pomysłów
  • Praca zespołowa i kreatywna – łączenie różnych perspektyw i wykorzystanie potencjału zespołu
  • Wybór najbardziej obiecujących koncepcji do dalszego rozwoju

Prototypowanie i testowanie

  • Budowanie prostych, wizualnych lub funkcjonalnych prototypów rozwiązań
  • Testowanie pomysłów z użytkownikami – zbieranie feedbacku
  • Uczenie się na błędach i szybkie iteracje przed wdrożeniem

Planowanie wdrożenia

  • Przełożenie pomysłów na konkretne działania, zasoby i odpowiedzialności
  • Analiza ryzyk, barier i kluczowych kroków zmiany
  • Przygotowanie planu pilotażu i skalowania rozwiązania

Narzędzia

Persona

Profil klienta, pomaga zrozumieć jego potrzeby, zachowania i oczekiwania

Pytanie generatywne

Pozwala na redefinicję problemów na wyzwanie z perspektywy klienta

Scenariusz wywiadu

Struktura wspierająca przygotowanie i prowadzenie pogłębionych wywiadów z klientami

Storytelling

4 kroki budowania przekonującej historii opartej na argumentach

Mapa priorytetyzacji

Matryca decyzyjna do selekcji pomysłów o największym potencjale

Techniki prototypowania

Narzędzie do zamieniania pomysłów w działające namiastki rozwiązania przygotowane do testowania

Kwestie organizacyjne

  • 23–24 czerwca 2025 w godzinach 9:00-15:00
  • 2 dni szkoleniowe prowadzone online
  • Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
  • Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
  • Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu

OFERTA

Standardowa

CENA

2000

PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

otrzymujesz fakturę proforma

opłacasz fakturę przelewem

otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

w określonych dniach odbywasz szkolenie

oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Pobierz szczegółowy program

Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć

Najczęściej zadawane pytania

Zapisz się na kurs




    Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.