Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…
- Nie wiesz jak przełożyć Employee Experience na konkretne cele i działania HR
- Pracownicy tracą motywację, bo nie czują się wysłuchani
- EX w Twojej organizacji jest traktowane jako moda lub jednorazowy projekt, a nie systemowy proces
- Chcesz sprawnie zarządzać całym cyklem życia pracownika
- Trudno o wspólną odpowiedzialność – EX często pozostaje „na barkach HR”
- Potrzebujesz skutecznych metod zbierania i analizy głosu pracownika
- Napotykasz trudności w mierzeniu doświadczeń pracowników na każdym etapie ich ścieżki
- Brakuje Ci argumentów, które przekonają zarząd do inwestowania w doświadczenia pracowników
Jeśli którykolwiek z tych punktów brzmi znajomo, ten kurs pomoże Ci zdobyć narzędzia i wiedzę niezbędne do skutecznego projektowania i wdrażania doświadczeń pracowników

Czego się nauczysz?
Identyfikować emocje pracowników
Rozpoznawać i mapować emocje w cyklu życia pracownika, aby lepiej zrozumieć jego doświadczenia
Pracować z cyklem życia pracownika
Identyfikować kluczowe etapy, emocje oraz mocne i słabe strony organizacji w kontekście Employee Experience
Identyfikowac momenty prawdy i mapować ścieżki klienta
Mapować ścieżki pracowników i ich interakcje z organizacją na różnych etapach
Planować proces i angażować zasoby
Ustalać cele, dobierać niezbędne kompetencje i planować działania potrzebne do skutecznego wdrażania EX
Projektować doświadczenia
Redefiniować problemy i tworzyć rozwiązania, które wywołują pozytywne emocje i wzmacniają zaangażowanie pracowników
Angażować innych w działania CX
Angażować innych w działania EX budując kulturę otwartości i zrozumienia
Proces szkoleniowy
Podczas kursu pracujesz warsztatowo na realnym kejsie, dotyczącym doświadczeń pracownika na wybranym etapie cyklu zatrudnienia. Poznasz proces projektowania doświadczeń end-to-end, zdobywając praktyczne umiejętności w analizie i wdrażaniu zmian. Pracujesz w małym zespole, wspólnie przechodząc przez wszystkie etapy, omawiając kluczowe wnioski i dyskutując nad najlepszymi rozwiązaniami z trenerami
1
Planowanie procesu
- Employer Branding vs. Employee Experience
- Definiowanie celów, tworzenie wizji oferowanych doświadczeń (Experience promise)
- Określanie mapy kluczowych interesariuszy
- Dobór zespołu
- Przygotowanie procesu i narzędzia pracy
2
Mapowanie ścieżki pracownika
- Cykl życia pracownika (attract, recruit, onboard, perform, engage, reward, exit)
- Mapowanie ścieżki pracownika, w tym:
- Określanie etapów i kroków procesu
- Mapowanie punktów interakcji (touchpoints), emocji, problemów, korzyści
- Określanie kluczowych momentów prawdy
3
Badania pracowników
- Określanie profilu grupy docelowej/analiza trendów
- Analiza różnic pokoleniowych pracowników
- Analiza trendów/ desk research
Badania jakościowe – opracowanie scenariuszy i przeprowadzenie wywiadów (IDI) - Poszukiwanie insightów na poprawę Employee Experience
- Tworzenie person
4
Projektowanie doświadczeń
- Zbudowanie employee value proposition dla poszczególnych momentów prawdy
- Wykorzystanie Modelu KANO do projektowania doświadczeń
- Przeprojektowanie ścieżki pracownika
5
Pomiar
Dobór mierników pozwalający na mierzenie employee experience (eNPS, Employee Engagement Metrics, w tym między innymi: absencja, wskaźnik retencji, job satisfaction, development opportunities, work-life balance, jakość relacji, zgodność z celami i wizją organizacji)
Narzędzia
Persona
Profil pracownika, pomaga zrozumieć jego potrzeby, zachowania i oczekiwania
Ścieżka pracownika
Proces, który przechodzi w całym cyklu jego życia w organizacji
Scenariusz wywiadu
Struktura wspierająca przygotowanie i prowadzenie pogłębionych wywiadów z pracownikami
Mapa Interesariuszy
Identyfikacja osób i grup mających wpływ na EX wraz z określeniem ich roli, zaangażowania i poziomu wpływu
Mapa priorytetyzacji
Model KANO do określania priorytetów oczekiwanych standardów i funkcji, które pozytywnie wpływają na doświadczenia pracowników i budują ich zaangażowanie
User Stories
Narzędzie do definiowania oczekiwań pracownika w sposób zrozumiały i przejrzysty dla zespołu projektowego
Kwestie organizacyjne
- 12–14 maja 2025 – praca od 9:00 do 14:00
- Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
- Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
- Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu
OFERTA
Early Birds
CENA
2500
PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)
OFERTA
Standardowa
CENA
3000
PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

1
wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

2
otrzymujesz fakturę proforma

3
opłacasz fakturę przelewem

4
otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

5
w określonych dniach odbywasz szkolenie

6
oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia
Pobierz szczegółowy program
Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć