Kurs Employee Experience Projektowanie doświadczeń pracowników

12–14 maja 2025

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…

  • Nie wiesz jak przełożyć Employee Experience na konkretne cele i działania HR
  • Pracownicy tracą motywację, bo nie czują się wysłuchani
  • EX w Twojej organizacji jest traktowane jako moda lub jednorazowy projekt, a nie systemowy proces
  • Chcesz sprawnie zarządzać całym cyklem życia pracownika
  • Trudno o wspólną odpowiedzialność – EX często pozostaje „na barkach HR”
  • Potrzebujesz skutecznych metod zbierania i analizy głosu pracownika
  • Napotykasz trudności w mierzeniu doświadczeń pracowników na każdym etapie ich ścieżki
  • Brakuje Ci argumentów, które przekonają zarząd do inwestowania w doświadczenia pracowników

Jeśli którykolwiek z tych punktów brzmi znajomo, ten kurs pomoże Ci zdobyć narzędzia i wiedzę niezbędne do skutecznego projektowania i wdrażania doświadczeń pracowników

Przeszkoliliśmy 2000 osób. Dołącz do społeczności Klientocentrycznych!
Znajdź nas na: Facebook LinkedIn

Czego się nauczysz?

Identyfikować emocje pracowników

Rozpoznawać i mapować emocje w cyklu życia pracownika, aby lepiej zrozumieć jego doświadczenia

Pracować z cyklem 
życia pracownika

Identyfikować kluczowe etapy, emocje oraz mocne i słabe strony organizacji w kontekście Employee Experience

Identyfikowac momenty prawdy
 i mapować ścieżki klienta

Mapować ścieżki 
pracowników i ich interakcje z organizacją na różnych etapach

Planować proces 
i angażować zasoby

Ustalać cele, dobierać niezbędne kompetencje i planować działania potrzebne do skutecznego wdrażania EX

Projektować doświadczenia

Redefiniować problemy i tworzyć rozwiązania, które wywołują pozytywne emocje i wzmacniają zaangażowanie pracowników

Angażować innych w działania CX

Angażować innych w działania EX budując kulturę otwartości i zrozumienia

Proces szkoleniowy

Podczas kursu pracujesz warsztatowo na realnym kejsie, dotyczącym doświadczeń pracownika na wybranym etapie cyklu zatrudnienia. Poznasz proces projektowania doświadczeń end-to-end, zdobywając praktyczne umiejętności w analizie i wdrażaniu zmian. Pracujesz w małym zespole, wspólnie przechodząc przez wszystkie etapy, omawiając kluczowe wnioski i dyskutując nad najlepszymi rozwiązaniami z trenerami

Planowanie procesu

  • Employer Branding vs. Employee Experience
  • Definiowanie celów, tworzenie wizji oferowanych doświadczeń (Experience promise)
  • Określanie mapy kluczowych interesariuszy
  • Dobór zespołu
  • Przygotowanie procesu i narzędzia pracy

Mapowanie ścieżki pracownika

  • Cykl życia pracownika (attract, recruit, onboard, perform, engage, reward, exit)
  • Mapowanie ścieżki pracownika, w tym:
  • Określanie etapów i kroków procesu
  • Mapowanie punktów interakcji (touchpoints), emocji, problemów, korzyści
  • Określanie kluczowych momentów prawdy

Badania pracowników

  • Określanie profilu grupy docelowej/analiza trendów
  • Analiza różnic pokoleniowych pracowników
  • Analiza trendów/ desk research
    Badania jakościowe – opracowanie scenariuszy i przeprowadzenie wywiadów (IDI)
  • Poszukiwanie insightów na poprawę Employee Experience
  • Tworzenie person

Projektowanie doświadczeń

  • Zbudowanie employee value proposition dla poszczególnych momentów prawdy
  • Wykorzystanie Modelu KANO do projektowania doświadczeń
  • Przeprojektowanie ścieżki pracownika

Pomiar

Dobór mierników pozwalający na mierzenie employee experience (eNPS, Employee Engagement Metrics, w tym między innymi: absencja, wskaźnik retencji, job satisfaction, development opportunities, work-life balance, jakość relacji, zgodność z celami i wizją organizacji)

Narzędzia

Persona

Profil pracownika, pomaga zrozumieć jego potrzeby, zachowania i oczekiwania

Ścieżka pracownika

Proces, który przechodzi w całym cyklu jego życia w organizacji

Scenariusz wywiadu

Struktura wspierająca przygotowanie i prowadzenie pogłębionych wywiadów z pracownikami

Mapa Interesariuszy

Identyfikacja osób i grup mających wpływ na EX wraz z określeniem ich roli, zaangażowania i poziomu wpływu

Mapa priorytetyzacji

Model KANO do określania priorytetów oczekiwanych standardów i funkcji, które pozytywnie wpływają na doświadczenia pracowników i budują ich zaangażowanie

User Stories

Narzędzie do definiowania oczekiwań pracownika w sposób zrozumiały i przejrzysty dla zespołu projektowego

Kwestie organizacyjne

  • 12–14 maja 2025 – praca od 9:00 do 14:00
  • Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
  • Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
  • Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu

OFERTA

Standardowa

CENA

3000

PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

otrzymujesz fakturę proforma

opłacasz fakturę przelewem

otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

w określonych dniach odbywasz szkolenie

oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Pobierz szczegółowy program

Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć

Najczęściej zadawane pytania

Zapisz się na kurs




    Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.