Jak wybrać firmę do wdrażania Customer Experience i Employee Experience? Praktyczny przewodnik 2025

Czy wiesz, że aż 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia klienta (Customer Experience)? W świecie, gdzie produkty i usługi stają się coraz bardziej podobne, to właśnie jakość …

RAPORT 2024: WDROŻENIE CUSTOMER EXPERIENCE W POLSKICH FIRMACH

W 2024 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 …

Employee Experience – jak budować przewagę konkurencyjną firmy dzięki doświadczeniom pracowników?

Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak: rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …

Czy design thinking nadal działa?

Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Co to jest design thinking? To metodyka, która pomaga …

7 żelaznych zasad skutecznego feedbacku w Customer Experience (CX) oraz Employee Experience (EX)

Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej (feedback) sprawia, że wielu pracowników kojarzy feedback wyłącznie z krytyką. Na samą myśl o rozmowie podsumowującej pracę czy projekt często odczuwamy stres i napięcie. Tymczasem zarówno …

Jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map)?

Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dziś mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …

20 pytań w duchu Customer Experience, które odkryją, co naprawdę myślą Twoi klienci

Czy wiesz, że Customer Experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …

Design Thinking – kreatywne rozwiązywanie problemów w firmie

Design Thinking to metoda kreatywnego rozwiązywania problemów. Pomaga ona w dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, gdzie tradycyjne metody zarządzania problemami przestają być wystarczające. Klienci oczekują spersonalizowanych doświadczeń (CX), a pracownicy –środowiska pracy, które …

Czym jest Design Thinking?

Design thinking to nie moda, to sposób myślenia, który pomaga firmom i ludziom odnaleźć się w świecie pełnym zmian. Zobacz jak skutecznie wdrożyć to podejście w organizacji. Co to jest design …

Jak współpracować ze swoim konkurentem?

Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania …

Chcesz dowiedzieć się więcej?