Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań …
W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …
Mimo że coraz więcej firm deklaruje, że stawia klienta w centrum działań, praktyka pokazuje, że zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) wciąż jest jednym z najbardziej niedocenianych i niedoinwestowanych obszarów w …
Czy wiesz, że nawet 40% nowych produktów i usług ponosi porażkę na rynku? Choć w prezentacjach i artykułach często mówi się o 80–90% niepowodzeń, badania pokazują, że rzeczywisty wskaźnik jest niższy. …
Dlaczego firmy potrzebują zwinnych metod innowacji? W erze nowych technologii i cyfrowych transformacji wiele firm odkrywa, że tradycyjne modele biznesowe stają się nieefektywne i mało konkurencyjne. Dziś wygrywają organizacje, które potrafią wdrażać innowacje szybciej niż …
Czy wiesz, że klienci nie kupują produktów dla samego produktu, ale po to, aby zrealizować konkretne zadanie? Nie kupujemy młotka, by mieć młotek – kupujemy go, by powiesić obraz i poprawić estetykę …
W dobie Customer Experience i Employee Experience nie projektujemy już produktów ani procesów „dla wszystkich”. Tworzymy je z myślą o konkretnych ludziach – klientach i pracownikach – których potrzeby, emocje …
Firmy, które chcą skutecznie budować Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), muszą już dziś inwestować w rozwój swoich zespołów. To nie tylko kwestia konkurencyjności –kompetencje przyszłości to fundament innowacyjności, zwinności organizacyjnej i …
„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która nie tylko w teorii, ale także w praktyce wdraża koncepcję open innovation. W erze, w której Customer Experience (CX) i Employee Experience …
Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey mapping zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także zanotowały …
Przygotowaliśmy specjalny Voucher, dzięki któremu możesz już teraz opłacić dowolny produkt lub usługę z naszej oferty – a zrealizować ją w 2026 roku