Jak dopasować produkt do potrzeb klientów?- Product-Market Fit

Czy Twój produkt naprawdę odpowiada na potrzeby klientów? Jak sprawdzić, czy to co oferujesz ma potencjał, aby zdobyć rynek i zbudować lojalną bazę klientów?W tym 2-godzinnym webinarze pokazujemy praktyczne podejście do badań …

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …

Chcesz poprawić Customer Experience w swojej firmie? Sprawdź, jak to zrobić

Mimo że coraz więcej firm deklaruje, że stawia klienta w centrum działań, praktyka pokazuje, że zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience – CX) wciąż jest jednym z najbardziej niedocenianych i niedoinwestowanych obszarów w …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągnąć sukces rynkowy?

Czy wiesz, że nawet 40% nowych produktów i usług ponosi porażkę na rynku? Choć w prezentacjach i artykułach często mówi się o 80–90% niepowodzeń, badania pokazują, że rzeczywisty wskaźnik jest niższy. …

Lean Startup, Design Thinking czy Design Sprint – jaką metodę wybrać, by odnieść sukces na rynku?

Dlaczego firmy potrzebują zwinnych metod innowacji? W erze nowych technologii i cyfrowych transformacji wiele firm odkrywa, że tradycyjne modele biznesowe stają się nieefektywne i mało konkurencyjne. Dziś wygrywają organizacje, które potrafią wdrażać innowacje szybciej niż …

Jobs to Be Done (JTBD) – jak odkryć, czego naprawdę chcą klienci?

Czy wiesz, że klienci nie kupują produktów dla samego produktu, ale po to, aby zrealizować konkretne zadanie? Nie kupujemy młotka, by mieć młotek – kupujemy go, by powiesić obraz i poprawić estetykę …

6 sprawdzonych kroków do tworzenia person w biznesie

W dobie Customer Experience i Employee Experience nie projektujemy już produktów ani procesów „dla wszystkich”. Tworzymy je z myślą o konkretnych ludziach – klientach i pracownikach – których potrzeby, emocje …

CX i EX w praktyce – jakie umiejętności pracowników warto rozwijać w erze doświadczeń

Firmy, które chcą skutecznie budować Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX), muszą już dziś inwestować w rozwój swoich zespołów. To nie tylko kwestia konkurencyjności –kompetencje przyszłości to fundament innowacyjności, zwinności organizacyjnej i …

Open Innovation w CX i EX – jak otwartość napędza innowacje w doświadczeniu klienta i pracownika?

„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która nie tylko w teorii, ale także w praktyce wdraża koncepcję open innovation. W erze, w której Customer Experience (CX) i Employee Experience …

Customer journey – hit czy kit?

Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey mapping zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także zanotowały …

Chcesz dowiedzieć się więcej?