Wprowadzenie do design thinking – dostęp w ramach wsparcia walki z koronawirusem

Pomagamy! Uczymy się!
Wszystkie ręce na pokład!
#koronawirus #pomagamy

O czym jest szkolenie?

Wprowadzenie do design thinking to szkolenie, które pozwala zmienić sposób myślenia, nie tylko o wyzwaniach i rozwiązywaniu problemów, ale także o tworzeniu czegoś nowego; poznać zasady projektowania skoncentrowane na użytkowniku, nauczyć się podstaw korzystania z metod projektowania w celu wprowadzania zmian w Twojej organizacji.

Szkolenie to zestaw 6 filmów, które w sposób bardzo praktyczny wyjaśniają etapy procesu design thinking (odkrywanie, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie i  testowanie). Cały proces oparty jest na MATRYCY, którą wypełniają zespoły projektowe . Matryca pozwala trzymać się struktury i konsekwentnie realizować etapy procesu.  Oprócz wiedzy na temat design thinking, szeregu instrukcji i wskazówek, uczestnicy mogą pobrać samą matrycę do prowadzenia swoich projektów w firmach.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania i testowania. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia?

W efekcie kreowane są produkty, usługi i doświadczenia  pożądane przez nabywców, a jednocześnie pomocne i użyteczne.

Jak skorzystać z pełnej wersji szkolenia?

[bsf-info-box icon=”icomoon-icomoonfree-16×16-search” icon_size=”32″ icon_color=”#000000″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#eeee22″ title=”Zapoznaj się zakresem szkolenia”][/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”icomoon-icomoonfree-16×16-credit-card” icon_size=”32″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#eeee22″ title=”Wesprzyj akcję poprzez „siepomaga.pl„ (linki w banerach)”][/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”icomoon-icomoonfree-16×16-key” icon_size=”32″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#eeee22″ title=”Po wpłacie otrzymasz hasło do strony z pełną wersją szkolenia”][/bsf-info-box][bsf-info-box icon=”icomoon-icomoonfree-16×16-accessibility” icon_size=”32″ icon_style=”circle” icon_color_bg=”#eeee22″ title=”Rozwiń swoje umiejętności, a jeśli trzeba zadaj nam pytania”][/bsf-info-box]

Jak wyglada proces?

Dla kogo?

Szkolenie online zostało zaprojektowane dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawy design thinking oraz zyskać praktyczną wiedzę, jak mogą takie procesy prowadzić w swojej firmie.

Jakie są cele szkolenia?

  • poznanie podstaw design thinking i idei klientocentryczności
  • praktyczne przejście przez proces design thinking
  • przećwiczenie narzędzi i technik kreatywnych wspierających zaangażowanie, pomysłowość i kreatywność zespołów

Jak narzędzia otrzymasz?

Szkolenie to zestaw 6 filmów, które w sposób bardzo praktyczny wyjaśniają etapy procesu design thinking (odkrywanie, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie i  testowanie). Cały proces oparty jest na MATRYCY, którą wypełniają zespoły projektowe . Matryca pozwala trzymać się struktury i konsekwentnie realizować etapy procesu.  Oprócz wiedzy na temat design thinking, szeregu instrukcji i wskazówek, uczestnicy mogą pobrać samą matrycę do prowadzenia swoich projektów w firmach.

Odcinek 1

  • Wprowadzenie do metodyki design thinking
  • Wyjaśnienie idei klientocentryczności
  • Na czym polega i jak stosować matrycę design thinking?

Obejrzy pierwszy odcinek, aby upewnić się, jaką watrość otrzymasz

Odcinek 2

  • Odkrywanie – dla kogo projektujemy?
  • Kim jest użytkownik i dlaczego trzeba go poznać?
  • Słuchaj, patrz, rozmawiaj, czytaj między wierszami
  • Dlaczego, dlaczego, dlaczego…?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 3

  • Czy wiesz czego potrzebuje użytkownik?
  • Jaka jest różnica między problemem a potrzebą?
  • Dostrzegaj to czego nie widać, usłysz to, czego nikt nie mówi
  • Zdiagnozuj najważniejsze problemy, potrzeby i korzyści dla użytkownika

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 4

  • Definiowanie wyzwania projektowego („How Might We”)
  • Jak stworzyć pytanie generatywne?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 5

  • Tworzenie rozwiązania
  • Żeby mieć dobry pomysł, trzeba mieć dużo pomysłów
  • Wszyscy jesteśmy kreatywni!
  • Myślenie out of the box
  • Tak, ale vs. tak i….

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 6

  • Prototypowanie i testowanie
  • Do czego służą prototypy i jak je przygotować?
  • Myśl rękami
  • Jak testować prototypy z użytkownikami?
  • Co to jest iteracja?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Wesprzyj naszą akcję i otrzymaj pełny dostęp do szkolenia

Jeśli masz pytania napisz do nas

[ult_createlink title=”Zasady przetwarzania danych” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fklientocentryczni.pl%2Ftwoje-dane-osobowe-sa-przetwarzane-przez-nas-w-nastepujacy-sposob%2F|title:Twoje%20dane%20osobowe%20s%C4%85%20przetwarzane%20przez%20nas%20w%20nast%C4%99puj%C4%85cy%20spos%C3%B3b||” link_hover_style=”Style_8″ text_hovercolor=”#eeee22″ border_style=”outset” border_hovercolor=”#eeee22″ border_size=”3″ heading_style=”font-weight:bold;”]

    [url* contact-form-7id15981titleBeztytuu akismet:author_url "[contact-form-7 id="15981" title="Bez tytułu"]


    Nasi trenerzy

    Piotr Grocholiński – posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Prowadzi warsztaty i szkolenia. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji.

    Beata Michalska-Dominiak – doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Związana z Art Inkubatorem w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożycielka społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautorka pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacjii sektora pozarządowego.