Pomagamy! Uczymy się!
Wszystkie ręce na pokład!
#koronawirus #pomagamy

O czym jest szkolenie?

Wprowadzenie do design thinking to szkolenie, które pozwala zmienić sposób myślenia, nie tylko o wyzwaniach i rozwiązywaniu problemów, ale także o tworzeniu czegoś nowego; poznać zasady projektowania skoncentrowane na użytkowniku, nauczyć się podstaw korzystania z metod projektowania w celu wprowadzania zmian w Twojej organizacji.

Szkolenie to zestaw 6 filmów, które w sposób bardzo praktyczny wyjaśniają etapy procesu design thinking (odkrywanie, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie i  testowanie). Cały proces oparty jest na MATRYCY, którą wypełniają zespoły projektowe . Matryca pozwala trzymać się struktury i konsekwentnie realizować etapy procesu.  Oprócz wiedzy na temat design thinking, szeregu instrukcji i wskazówek, uczestnicy mogą pobrać samą matrycę do prowadzenia swoich projektów w firmach.

Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania i testowania. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia?

W efekcie kreowane są produkty, usługi i doświadczenia  pożądane przez nabywców, a jednocześnie pomocne i użyteczne.

Jak skorzystać z pełnej wersji szkolenia?

Zapoznaj się zakresem szkolenia

Wesprzyj akcję poprzez ``siepomaga.pl`` (linki w banerach)

Po wpłacie otrzymasz hasło do strony z pełną wersją szkolenia

Rozwiń swoje umiejętności, a jeśli trzeba zadaj nam pytania

Jak wyglada proces?

Dla kogo?

Szkolenie online zostało zaprojektowane dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawy design thinking oraz zyskać praktyczną wiedzę, jak mogą takie procesy prowadzić w swojej firmie.

Jakie są cele szkolenia?

  • poznanie podstaw design thinking i idei klientocentryczności
  • praktyczne przejście przez proces design thinking
  • przećwiczenie narzędzi i technik kreatywnych wspierających zaangażowanie, pomysłowość i kreatywność zespołów

Jak narzędzia otrzymasz?

Szkolenie to zestaw 6 filmów, które w sposób bardzo praktyczny wyjaśniają etapy procesu design thinking (odkrywanie, definiowanie wyzwania, tworzenie rozwiązania, prototypowanie i  testowanie). Cały proces oparty jest na MATRYCY, którą wypełniają zespoły projektowe . Matryca pozwala trzymać się struktury i konsekwentnie realizować etapy procesu.  Oprócz wiedzy na temat design thinking, szeregu instrukcji i wskazówek, uczestnicy mogą pobrać samą matrycę do prowadzenia swoich projektów w firmach.

Odcinek 1

  • Wprowadzenie do metodyki design thinking
  • Wyjaśnienie idei klientocentryczności
  • Na czym polega i jak stosować matrycę design thinking?

Obejrzy pierwszy odcinek, aby upewnić się, jaką watrość otrzymasz

Odcinek 2

  • Odkrywanie – dla kogo projektujemy?
  • Kim jest użytkownik i dlaczego trzeba go poznać?
  • Słuchaj, patrz, rozmawiaj, czytaj między wierszami
  • Dlaczego, dlaczego, dlaczego…?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 3

  • Czy wiesz czego potrzebuje użytkownik?
  • Jaka jest różnica między problemem a potrzebą?
  • Dostrzegaj to czego nie widać, usłysz to, czego nikt nie mówi
  • Zdiagnozuj najważniejsze problemy, potrzeby i korzyści dla użytkownika

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 4

  • Definiowanie wyzwania projektowego (“How Might We”)
  • Jak stworzyć pytanie generatywne?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 5

  • Tworzenie rozwiązania
  • Żeby mieć dobry pomysł, trzeba mieć dużo pomysłów
  • Wszyscy jesteśmy kreatywni!
  • Myślenie out of the box
  • Tak, ale vs. tak i….

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Odcinek 6

  • Prototypowanie i testowanie
  • Do czego służą prototypy i jak je przygotować?
  • Myśl rękami
  • Jak testować prototypy z użytkownikami?
  • Co to jest iteracja?

Pełen dostęp do odcinka po wsparciu akcji SIEPOMAGA.PL

Wesprzyj naszą akcję i otrzymaj pełny dostęp do szkolenia

Jeśli masz pytania napisz do nas

Zasady przetwarzania danych


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (wymagane)
Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny (wymagane)

Nasi trenerzy

Piotr Grocholiński – posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Współzałożyciel społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Prowadzi warsztaty i szkolenia. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać design thinking i wzmacniać kulturę innowacji.

Beata Michalska-Dominiak – doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Związana z Art Inkubatorem w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożycielka społeczności “Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautorka pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacjii sektora pozarządowego.