Jak mierzyć sukces w Customer Experience:

Osiągnięcie sukcesu w obszarze Customer Experience staje się kluczowym elementem rozwoju firm, ale aż 57% polskich organizacji nie ma spójnej strategii w tej dziedzinie. Skuteczne mierzenie CX pozwala firmom nie …

CX Day – jak celebrować klientocentryczność w organizacji?

Customer Experience Day, znany powszechnie jako CX Day, to globalne święto poświęcone doświadczeniom klientów i kulturze klientocentrycznej. Odbywa się co roku w pierwszy wtorek października – 2025 będzie obchodzony 7 …

Jak polskie firmy mogą naprawdę zadbać o swoich klientów i poprawić Customer Experience?

Pamiętam dokładnie ten dzień. Było to zimowe popołudnie, kiedy weszedłem do małej kawiarni na Piotrkowskiej. Właścicielka, pani Ania, powitała mnie uśmiechem i od razu zapytała: „Jak zwykle podwójne expresso?” Byłem …

Kompetencje CX Managera i CX Championa – jakie umiejętności są kluczowe i jak je rozwijać?

Czy wiesz, że tylko niewielka część firm inwestuje w rozwój kompetencji swoich pracowników w obszarze Customer Experience (CX)? Tymczasem rosnące oczekiwania klientów, cyfrowa transformacja i dynamiczne zmiany rynkowe sprawiają, że CX …

Jak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego mimo zaawansowanej technologii i automatyzacji to emocje wciąż decydują o sukcesie firm? W dobie cyfrowej transformacji strategia CX, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management), …

Doświadczenia klienta: trendy i wyzwania dla CX managerów w Polsce na 2025 rok

Znacie to uczucie, kiedy wchodzicie do sklepu i nikt Was nie zauważa? Albo gdy dzwonicie na infolinię i słyszycie po raz dziesiąty tę samą melodyjkę, a Wasz problem pozostaje nierozwiązany? …

Customer experience management w praktyce: case study z życia wzięte. Jak nie psuć pozytywnych doświadczeń klienta?

Czy można zniszczyć świetne doświadczenie klienta w zaledwie kilka minut? Niestety tak. W świecie Customer Experience wystarczy jeden źle obsłużony punkt styku, aby przekreślić tygodnie starań, świetną kampanię marketingową i …

Co to jest Customer Experience (CX)? Klucz do lojalności klientów i przewagi konkurencyjnej

Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta, to jeden z kluczowych filarów nowoczesnego biznesu. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klienta zwiększa lojalność, poprawia wyniki finansowe i buduje przewagę konkurencyjną. Poznaj, czym jest CX, …

Jak skutecznie zwiększać zaangażowanie i motywację pracowników?

Brak zaangażowania i niska motywacja pracowników mogą być sygnałem głębszych problemów w organizacji – nieskutecznego przywództwa, słabego employee experience i braku kultury doceniania. Sprawdź, jak przeciwdziałać tym wyzwaniom i zbudować zespół, który naprawdę chce działać

Chcesz dowiedzieć się więcej?