Osiągnięcie sukcesu w obszarze Customer Experience staje się kluczowym elementem rozwoju firm, ale aż 57% polskich organizacji nie ma spójnej strategii w tej dziedzinie. Skuteczne mierzenie CX pozwala firmom nie …
Customer Experience Day, znany powszechnie jako CX Day, to globalne święto poświęcone doświadczeniom klientów i kulturze klientocentrycznej. Odbywa się co roku w pierwszy wtorek października – 2025 będzie obchodzony 7 …
Różnorodni. Włączeni. Skuteczni
Pamiętam dokładnie ten dzień. Było to zimowe popołudnie, kiedy weszedłem do małej kawiarni na Piotrkowskiej. Właścicielka, pani Ania, powitała mnie uśmiechem i od razu zapytała: „Jak zwykle podwójne expresso?” Byłem …
Czy wiesz, że tylko niewielka część firm inwestuje w rozwój kompetencji swoich pracowników w obszarze Customer Experience (CX)? Tymczasem rosnące oczekiwania klientów, cyfrowa transformacja i dynamiczne zmiany rynkowe sprawiają, że CX …
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego mimo zaawansowanej technologii i automatyzacji to emocje wciąż decydują o sukcesie firm? W dobie cyfrowej transformacji strategia CX, czyli zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management), …
Znacie to uczucie, kiedy wchodzicie do sklepu i nikt Was nie zauważa? Albo gdy dzwonicie na infolinię i słyszycie po raz dziesiąty tę samą melodyjkę, a Wasz problem pozostaje nierozwiązany? …
Czy można zniszczyć świetne doświadczenie klienta w zaledwie kilka minut? Niestety tak. W świecie Customer Experience wystarczy jeden źle obsłużony punkt styku, aby przekreślić tygodnie starań, świetną kampanię marketingową i …
Customer Experience (CX), czyli doświadczenie klienta, to jeden z kluczowych filarów nowoczesnego biznesu. Skuteczne zarządzanie doświadczeniem klienta zwiększa lojalność, poprawia wyniki finansowe i buduje przewagę konkurencyjną. Poznaj, czym jest CX, …
Brak zaangażowania i niska motywacja pracowników mogą być sygnałem głębszych problemów w organizacji – nieskutecznego przywództwa, słabego employee experience i braku kultury doceniania. Sprawdź, jak przeciwdziałać tym wyzwaniom i zbudować zespół, który naprawdę chce działać
Przygotowaliśmy specjalny Voucher, dzięki któremu możesz już teraz opłacić dowolny produkt lub usługę z naszej oferty – a zrealizować ją w 2026 roku