Jak zaangażować liderów w Employee Experience (EX) – praktyczny przewodnik

Poznaj sprawdzone metody, dzięki którym menedżerowie wszystkich szczebli mogą wpływać na doświadczenia pracowników i wspierać transformację organizacji Employee Experience (EX) to całość doświadczeń pracownika w organizacji – od codziennych zadań, …

Czy warto inwestować w Employee Experience? Fakty, liczby, rezultaty

Czy inwestowanie w Employee Experience przynosi korzyści? Zobacz, jaki wpływ ma EX na efektywność organizacji, motywację i lojalność zespołu Czy inwestowanie w Employee Experience (EX) naprawdę się firmom opłaca? W …

7 lekcji o AI, które zmieniają myślenie o Customer Experience

Niedawno miałem okazję wziąć udział w intensywnym programie „AI dla Managerów”, który trwał blisko 10 tygodni. To była świetna okazja, by nie tylko pogłębić wiedzę o najnowszych zastosowaniach AI w biznesie, …

Co to jest Employee Experience (EX)? Klucz do nowoczesnego zarządzania pracownikami

Employee Experience (EX) jako fundament nowoczesnego HR — czym jest, dlaczego wpływa na zaangażowanie i retencję pracowników, oraz jak świadomie kształtować doświadczenia, które przynoszą realne efekty biznesowe. Czym jest Employee …

Jak wdrażać Customer Experience (CX) w firmie? Praktyczny przewodnik krok po kroku

Dowiedz się jak skutecznie wdrożyć Customer Experience w firmie. Praktyczny przewodnik z przykładami – 6 kroków do sukcesu. W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym klienci oczekują znacznie więcej niż tylko dobrego …

Jak skutecznie zaangażować menedżerów i pracowników w zmiany Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX)?

Wdrażanie zmian w obszarze Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) to dzisiaj priorytet dla wielu organizacji. Wzrost satysfakcji klientów i zaangażowania pracowników bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe firmy, lojalność klientów oraz efektywność …

Jak wybrać firmę do wdrażania Customer Experience i Employee Experience? Praktyczny przewodnik 2025

Czy wiesz, że aż 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia klienta (Customer Experience)? W świecie, gdzie produkty i usługi stają się coraz bardziej podobne, to właśnie jakość …

RAPORT 2024: WDROŻENIE CUSTOMER EXPERIENCE W POLSKICH FIRMACH

W 2024 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 …

Employee Experience – jak budować przewagę konkurencyjną firmy dzięki doświadczeniom pracowników

Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …

Czy design thinking nadal działa?

  1. Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Design Thinking co to jest? To metodyka, …

Chcesz dowiedzieć się więcej?