6 sprawdzonych kroków do stworzenia person w biznesie

Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki! Nowoczesne procesy projektowania takie jak design thinking opierają się na zorientowaniu na drugiego człowieka tzw. Human Centred Design.  Punktem wyjścia do udanego produktu lub usługi jest dobre poznanie ...

Relacja z Łódź Service Jam

W tym roku już czwarty raz w Łodzi, w dniach 10-11 marca odbył się Global Service Jam, czyli WYDARZENIE w ramach MIĘDZYNARODOWEJ INICJATYWY zainicjowane przez MIŁOŚNIKÓW MYŚLENIA PROJEKTOWEGO po to aby ZROBIĆ COŚ DLA ŚWIATA. Tym razem, ...

Warsztat Train The Trainer dla kadry menedżerskiej

Warsztat Train The Trainer dla kadry menedżerskiej

Design thinking – zaczynam od jutra

Design thinking – zaczynam od jutra! Steve Jobs powiedział, że wszystko co nazywamy życiem, co znajduje się wokół nas stworzyli ludzie, którzy wcale nie byli mądrzejsi od nas. Co zatem mieli Ci ludzie takiego, co spowodowało, że odnieśli sukces? Czego my powinniśmy ...

Pobierz – Poradnik Design Thinking – wskazówki i narzędzia

Mamy dla Was obiecany, praktyczny poradnik design thinking zawierający nasze cenne wskazówki i narzędzia. Wszystko po to, aby dostarczać lepszą jakość odbiorcom produktów i usług. Pobierajcie, korzystajcie i udostępniajcie. [dt_button link=”http://klientocentryczni.pl/wp-content/uploads/2017/12/poradnik_design_thinking_klientocentryczni.pdf” target_blank=”http://klientocentryczni.pl/wp-content/uploads/2017/12/poradnik_design_thinking_klientocentryczni.pdf” button_alignment=”default” animation=”fadeIn” size=”medium” …

Jak nie psuć pozytywnych doświadczeń klienta?

„Nie mamy Pańskiego płaszcza…” - czyli jak nie psuć pozytywnych doświadczeń klientów Znacie to uczucie kiedy czekaliście długo, bardzo długo, żeby kupić wymarzone mieszkanie, najpiękniejsze buty na świecie lub lśniący, nowiutki samochód? Wyobraźcie sobie, ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?