Jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map)?

Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dzisiaj mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy. Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …

20 pytań CX, które pomogą Ci spojrzeć na produkty i usługi oczami klienta

Czy wiesz, że customer experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się na konkurencję. Skuteczne projektowanie customer …

Jak współpracować ze swoim konkurentem?

Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania ...

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego badania klientowskie (ang. customer research) stają się dziś jednym z …

Jak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?

Jeszcze nie tak dawno roztaczano przed nami ponure wizje przyszłości, w których roboty, maszyny i inne technologiczne rozwiązania przejmująą większość zadań, które dotychczas wybyły wykonywane przez człowieka. I rzeczywiście obserwując …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak powinno wyglądać projektowanie produktu lub usługi, aby osiągnąć sukces rynkowy? Powszechne twierdzenie, że 80-90% produktów i usług odnosi porażkę jest wciąż, jak mantra powtarzane w ...

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje maksymalną konkurencyjność i zwinność we wdrożeniu przełomowych rozwiązań? Nowe technologie sprawiają, że dotychczasowy model funkcjonowania firm ...

Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Czy wiesz, że w pierwszej połowie roku tylko 17% pracodawców ma w planach rozwijanie kompetencji swoich pracowników[1]? Tymczasem w dynamicznie zmieniającej się popandemicznej rzeczywistości takie podejście może skutkować utratą konkurencyjności. ...

Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?

„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która postanowiła nie tylko w teorii, ale i w praktyce wykorzystać w swojej działalności koncepcję open innovation. Czy jednak ...

Customer journey – hit czy kit?

 Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey mappingzaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także zanotowały optymalizację …

Chcesz dowiedzieć się więcej?