Już od kilku dobrych lat magazyn „Fortune” podkreśla w swoich artykułach rywalizację między najbardziej znanymi firmami na świecie, jak Coca-Cola i Pepsi, Ford i GM, Nike i Reebok, Airbus i ...
„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez ...
54% ankietowanych spośród 554 firm, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Longitude Research na zlecenie koncernu Hitachi, stwierdziło, że strategia ta pozwoliła im zwiększyć świadomość marki wśród klientów i ...
Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo ...
„W jaki sposób pandemia zmieniła (...)”, „wszyscy jesteśmy świadkami zmian, jakie wniosła w nasze życie epidemia COVID-19”, „okres pandemii spowodował (...)”. Zdania te mogliśmy przeczytać w ostatnim czasie odmieniane przez ...
Klientocentryczność jest stosunkowo młodym pojęciem. Choć paradoksalnie obrazuje trend, który jest znany w biznesie nie od wczoraj. Definicja klientocentryczności wskazuje, że jest ona strategią, która nierozerwalnie spaja rozwój firmy z potrzebami ...
Czy można przewidzieć przyszłość? Jedni stwierdzą, że pewnym jest tylko to, co za nami. Inni być może wyjmą z torby podręczną szklaną kulę, aby uchylić rąbka tajemnicy i sprawdzić to, ...
[dt_vc_list dividers="false"]Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób pandemia wpłynęła na transformację strategii firm i oragnizacji? jakie obszary organizacji najbardziej zostały dotknięte? w jaki sposób design thinking może wspierać działy ...