Design Sprint – czyli jak wypracować wizję produktu w 5 dni?

„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez popełniania faktycznych błędów” – pisze w swojej książce ...

Ko-kreacja w biznesie

54% ankietowanych spośród 554 firm, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Longitude Research na zlecenie koncernu Hitachi, stwierdziło, że strategia ta pozwoliła im zwiększyć świadomość marki wśród klientów i zbudować z nimi silniejsze i trwalsze więzi. 51% podkreśliło ...

Zmiana – jak pandemia wpłynęła na zachowania i decyzje klientów?

Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo to, że zmiany nastąpiły, to pewne. Większość z nas, w sposób ...

Raport: Życie zawodowe w popandemicznym świecie

„W jaki sposób pandemia zmieniła (...)”, „wszyscy jesteśmy świadkami zmian, jakie wniosła w nasze życie epidemia COVID-19”, „okres pandemii spowodował (...)”. Zdania te mogliśmy przeczytać w ostatnim czasie odmieniane przez wszystkie przypadki. Liczba artykułów, ...

Klientocentryczność – czy klient stanowi centrum Twojego wszechświata?

Klientocentryczność jest stosunkowo młodym pojęciem. Choć paradoksalnie obrazuje trend, który jest znany w biznesie nie od wczoraj. Definicja klientocentryczności wskazuje, że jest ona strategią, która nierozerwalnie spaja rozwój firmy z potrzebami jej klientów, budując wspólną wartość. Jakkolwiek nie spojrzeć, ...

Planowanie scenariuszowe – jak szybko wypracować strategię rozwoju firmy?

Czy można przewidzieć przyszłość? Jedni stwierdzą, że pewnym jest tylko to, co za nami. Inni być może wyjmą z torby podręczną szklaną kulę, aby uchylić rąbka tajemnicy i sprawdzić to, co nas czeka tuż za rogiem teraźniejszości. A wiecie co my myślimy ...

Jak wykorzystać Design Thinking w dziale HR?

[dt_vc_list dividers="false"]Z artykułu dowiesz się: w jaki sposób pandemia wpłynęła na transformację strategii firm i oragnizacji? jakie obszary organizacji najbardziej zostały dotknięte? w jaki sposób design thinking może wspierać działy HR w oswajaniu zmian w organizacji? A gdyby Twoja ...

Co to jest klientocentryczność?

Po co firmie Klientocentryczność? Czasy ciągłej zmiany wywołują powstawanie nowych potrzeb i oczekiwań klientów. Firmy, które monitorują te zmiany, są blisko swoich klientów, potrafią rozwiązywać ich problemy, radzą sobie lepiej w czasach turbulencji.   “Klientocentryczność, to strategia, ...

Praca z perspektywą jako prosta metoda do szukania rozwiązań w życiu i biznesie

Punkt widzenia zależy od punku siedzenia? W niniejszym artykule dowiesz się jak wykorzystywać siłę perspektyw by pracować z nią w życiu prywatnym i w biznesie, a także samemu i z zespołem. Zazwyczaj jest tak, że tam gdzie się aktualnie znajdujemy, czy to z przyczyn ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?