Jak stworzyć strategię?

Dobra strategia składa się z trzech kluczowych elementów. 1. Diagnoza — jasna definicja wyzwania. Diagnoza upraszcza złożoną sytuację i określa jej krytyczne elementy. 2. Możliwe warianty działania — ogólna koncepcja lub podejście do przezwyciężania przeszkód ...

Budujemy Inkubator Przedsiębiorczości Politechniki Łódzkiej

Już 23 października jako Partner Politechniki Łódzkiej rozpoczniemy prace nad projektem Inkubatora Przedsiębiorczości. Uczelnia ma już powierzchnię, blisko 700 m2,  ale przestrzeni coworkingowych w Łodzi nie brakuje. Wspólnie staniemy w obliczu wyzwań i poszukiwań odpowiedzi na pytania: ...

Customer Journey – czyli jak zaprojektować dobre usługi w ciekawy sposób

Projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem procesu analizy „customer journey/podróży klienta” to niezwykłe podróż również dla samego projektanta. W tej metodzie skupiamy się nie tylko na samej innowacji ale przede wszystkim na mapowaniu procesu usługi. Już tłumaczymy co to znaczy. Mapowanie usługi Projektanci ...

Design Thinking Po Godzinach – Odcinek 1

Oddajemy w Wasze ręce relację z naszych warsztatów "Design thinking po godzinach". Film składa się z 5 odcinków, z których dowiecie się więcej o praktycznym zastosowaniu design thinking w projektowaniu oraz poznacie narzędzia, które mogą być pomocne również w Waszym ...

Burza mózgów – skuteczny sposób na generowanie ciekawych pomysłów

Ileż to razy słyszeliśmy „wymyśl coś, w końcu jesteś kreatywny” lub też zastanawialiśmy się nad rozwiązaniem postawionego przed nami wyzwania siedząc nad pustą białą kartką w zaciszu swoich biurek i nic nie przychodziło nam do głowy? Kreowanie nowych pomysłów ...

Czy polskie firmy są gotowe na design thinking?

Dlaczego warto się zainteresować design thinking i jakie możliwości ta metoda daje polskim firmom? Dlaczego klienci zmieniają swoje zachowania i jak za nimi nadążyć? Dlaczego w biznesie warto się skupić na człowieku? Na te i wiele innych pytań odpowiada ...

Spotkanie Projektantów z Biznesem – Polishopa 2018

Polishopa 2018 oczami Klientocentrycznych POLISHOPA to zawsze dobre miejsce do spotkania inspirujących ludzi z imponującą wiedzą i doświadczeniem w zakresie design thinking, service design, user experience. Już od kilku lat regularnie na początku czerwca jedziemy do Bydgoszczy na dwa ...

Podążając za klientem

Jeśli firmy skupią się na klientach, to jest duża szansa, że nie tylko znajdą swoje miejsce na rynku, lecz także pozyskają lojalnych i zaangażowanych odbiorców – podkreśla Beata Michalska-Dominiak, współzałożycielka organizacji Klientocentryczni, skupiającej się na wypracowaniu proklienckiego podejścia w korporacjach ...

Relacja z Design Thinking po godzinach

Pierwsze spotkanie z cyklu "Design Thinking - po godzinach" już za nami. Format w Art_Inkubator wprost pękał w szwach! Wśród ponad 50 uczestników spotkaliśmy, project managerów, prawników, trenerów, nauczycieli, wykładowców akademickich i coachów, specjalistów z największych łódzkich ...

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do niedawna myślenie projektowe wspierało proces powstawania wartościowych, użytecznych produktów ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?