Dobra strategia składa się z trzech kluczowych elementów. 1. Diagnoza — jasna definicja wyzwania. Diagnoza upraszcza złożoną sytuację i określa jej krytyczne elementy. 2. Możliwe warianty działania — ogólna koncepcja lub podejście do przezwyciężania przeszkód ...
Już 23 października jako Partner Politechniki Łódzkiej rozpoczniemy prace nad projektem Inkubatora Przedsiębiorczości. Uczelnia ma już powierzchnię, blisko 700 m2, ale przestrzeni coworkingowych w Łodzi nie brakuje. Wspólnie staniemy w obliczu wyzwań i poszukiwań odpowiedzi na pytania: ...
Projektowanie rozwiązań z wykorzystaniem procesu analizy „customer journey/podróży klienta” to niezwykłe podróż również dla samego projektanta. W tej metodzie skupiamy się nie tylko na samej innowacji ale przede wszystkim na mapowaniu procesu usługi. Już tłumaczymy co to znaczy. Mapowanie usługi Projektanci ...
Oddajemy w Wasze ręce relację z naszych warsztatów "Design thinking po godzinach". Film składa się z 5 odcinków, z których dowiecie się więcej o praktycznym zastosowaniu design thinking w projektowaniu oraz poznacie narzędzia, które mogą być pomocne również w Waszym ...
Ileż to razy słyszeliśmy „wymyśl coś, w końcu jesteś kreatywny” lub też zastanawialiśmy się nad rozwiązaniem postawionego przed nami wyzwania siedząc nad pustą białą kartką w zaciszu swoich biurek i nic nie przychodziło nam do głowy? Kreowanie nowych pomysłów ...
Dlaczego warto się zainteresować design thinking i jakie możliwości ta metoda daje polskim firmom? Dlaczego klienci zmieniają swoje zachowania i jak za nimi nadążyć? Dlaczego w biznesie warto się skupić na człowieku? Na te i wiele innych pytań odpowiada ...
Polishopa 2018 oczami Klientocentrycznych POLISHOPA to zawsze dobre miejsce do spotkania inspirujących ludzi z imponującą wiedzą i doświadczeniem w zakresie design thinking, service design, user experience. Już od kilku lat regularnie na początku czerwca jedziemy do Bydgoszczy na dwa ...
Jeśli firmy skupią się na klientach, to jest duża szansa, że nie tylko znajdą swoje miejsce na rynku, lecz także pozyskają lojalnych i zaangażowanych odbiorców – podkreśla Beata Michalska-Dominiak, współzałożycielka organizacji Klientocentryczni, skupiającej się na wypracowaniu proklienckiego podejścia w korporacjach ...
Pierwsze spotkanie z cyklu "Design Thinking - po godzinach" już za nami. Format w Art_Inkubator wprost pękał w szwach! Wśród ponad 50 uczestników spotkaliśmy, project managerów, prawników, trenerów, nauczycieli, wykładowców akademickich i coachów, specjalistów z największych łódzkich ...
Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do niedawna myślenie projektowe wspierało proces powstawania wartościowych, użytecznych produktów ...
Najlepszy newsletter o projektowaniu doświadczeń klientów
Podejmij wyzwanie 💪 Rozwijaj się z nami 2 razy w miesiącu
Powiadomienie o plikach cookie.
Strona korzysta z plików cookies i innych technologii automatycznego przechowywania danych do celów statystycznych, realizacji usług i reklamowych. Korzystając z naszych stron bez zmiany ustawień przeglądarki będą one zapisane w pamięci urządzenia.ZgodaNie wyrażam zgody