Canva – checklista do projektowania usług w oparciu o Customer Journey Mapping

Checklista projektowania usług to praktyczne narzędzie, które pomoże Ci skutecznie wdrożyć mapowanie podróży klienta (Customer Journey) w Twojej organizacji. Dzięki niej …

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego …

Canva – Klientocentryczność – czego potrzebuje Twój klient?

Czego potrzebuje Twój klient? Klientocentryczność w obsłudze klienta to nie tylko modny trend, ale przemyślana strategia budowania marki oraz zwiększania …

Canva – Karta Testów

Kluczowe Narzędzie w Badaniach UX i Optymalizacji Doświadczenia Klienta (CX) oraz Pracownika (EX) Karta Testów: Kluczowe Narzędzie w Badaniach UX …

ICE BREAKER – szybka integracja zespołu
Jeśli chcesz przełamać lody, podjąć decyzję, omówić status, przeszkolić zespół czy dodać spotkaniu energii skorzystaj z naszych wskazówek, aby dodać ...
Canva – Karta Konceptu

Karta Konceptu – czym jest i jak pomaga w projektowaniu usług i produktów? Karta Konceptu to narzędzie, które pomaga menedżerom projektów …

Canva – Mapa Empatii

Mapa Empatii to kluczowe narzędzie w optymalizacji doświadczenia klienta (CX) i pracownika (EX) Mapa Empatii to narzędzie, które pozwala uchwycić wiedzę …

Canva – Persony

Persona w CX i EX – klucz do projektowania lepszych doświadczeń Czym jest persona? Persona to fikcyjny, ale szczegółowy opis typowej …

Canva – Product-Market Fit – dopasowanie produktu do rynku jako klucz do sukcesu firmy

Dopasowanie produktu do rynku (Product-Market Fit) to najważniejszy warunek sukcesu każdej firmy – szczególnie startupów i innowacyjnych przedsięwzięć. Oznacza ono …

Canva – do prowadzenia projektu design thinking

Prezentujemy autorską matrycę, stworzoną z myślą o realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design Thinking. Narzędzie to prowadzi krok po kroku …

Canva – jak zaprojektować dobry zespół?

Jak zaprojektować dobry zespół? Jednym z najważniejszych czynników skutecznej współpracy w zespołach – kluczowej zarówno dla Customer Experience (CX), jak i Employee …

Potrzebujesz wsparcia przy moderowaniu projektu?