Skorzystaj z narzędzi, które pomogą Ci w pracy projektowej. Wybierz te, które najlepiej odpowiedzą na Twoje potrzeby
Checklista projektowania usług to praktyczne narzędzie, które pomoże Ci skutecznie wdrożyć mapowanie podróży klienta (Customer Journey) w Twojej organizacji. Dzięki niej …
W erze cyfrowej konkurencji nie wygrywa już ten, kto ma najlepszy produkt, lecz ten, kto najlepiej rozumie swojego klienta. Dlatego …
Czego potrzebuje Twój klient? Klientocentryczność w obsłudze klienta to nie tylko modny trend, ale przemyślana strategia budowania marki oraz zwiększania …
Kluczowe Narzędzie w Badaniach UX i Optymalizacji Doświadczenia Klienta (CX) oraz Pracownika (EX) Karta Testów: Kluczowe Narzędzie w Badaniach UX …
Karta Konceptu – czym jest i jak pomaga w projektowaniu usług i produktów? Karta Konceptu to narzędzie, które pomaga menedżerom projektów …
Mapa Empatii to kluczowe narzędzie w optymalizacji doświadczenia klienta (CX) i pracownika (EX) Mapa Empatii to narzędzie, które pozwala uchwycić wiedzę …
Persona w CX i EX – klucz do projektowania lepszych doświadczeń Czym jest persona? Persona to fikcyjny, ale szczegółowy opis typowej …
Dopasowanie produktu do rynku (Product-Market Fit) to najważniejszy warunek sukcesu każdej firmy – szczególnie startupów i innowacyjnych przedsięwzięć. Oznacza ono …
Prezentujemy autorską matrycę, stworzoną z myślą o realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design Thinking. Narzędzie to prowadzi krok po kroku …
Jak zaprojektować dobry zespół? Jednym z najważniejszych czynników skutecznej współpracy w zespołach – kluczowej zarówno dla Customer Experience (CX), jak i Employee …