Konsultacje i szkolenia online
Jeśli mierzysz się z jakimś wyzwaniem projektowym, wdrażasz nowy produkt lub usługę chcesz poznać praktyczne podejście do tworzenia innowacji szkorzystaj z naszych konsultacji i szkoleń online
Jakimi metodami pracujemy?
Design Thinking
Koncentrujemy się na realnych potrzebach użytkowników, łączymy myślenie strategiczne i kreatywne oraz różnorodne zasoby i kompetecje do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej firm
Service Design
Patrzymy z różnych perspektyw na procesy w organizacji, aby określić doświadczenia użytkownika na każdym etapie oraz zaprojektować je w nowy, bardziej intuicyjny sposób
Design Sprint
Działamy w oparciu o proces wykorzystywany przez najbardziej innowacyjne firmy na świecie, a czas od znalezienia innowacyjnego pomysłu na produkt, usługę do stworzenia konkretnego rozwiązania zajmuje nam kilka dni
Z jakiego wsparcia możesz korzystać?
Konsultacja biznesowa online za darmo
Stoisz przed wyzwaniem, by wejść na wyższy poziom w swoim biznesie? Masz pytania i szukasz konkretnej odpowiedzi dla swojego biznesu? Skorzystaj z konsultacji indywidualnych z naszymi trenerami!
Szkolenia i warsztaty online
Nasze kursy uczą konkretnych umiejętności, które pozwolą Ci się rozwinąć zawodowo lub rozwinącTwój biznes . Każdy kurs zawiera pełno praktycznej wiedzy, która ułatwi Ci osiągnięcieżyciowych celów .
Darmowe szkolenia i treści
Korzystaj z naszej wiedzy zupełnie za darmo, dzięki webinarom, filmom, darmowym narzędziom warsztatowym. Stworzyliśmy treści, które pozowla Ci pozyskać wiedzę na temat projektowania, strategii biznesowej, facylitacji
Z jakich narzędzi korzystamy?
Spotkania online
Prowadzimy konferencje i kosnutacje online korzystając z twoich lub naszych nazrędzi
Video webinary
Realizujemy webinary dla zespołów zlokalizowanych w różnych cześciach kraju lub pracujących zdalnie
Facylitacja spotkań online
Facylitujemy spotkania i sesje biznesowe korzystajac z narzędzi onlie i pracy interdyscyplinarnej zespołów
Telekonferencje
Realizujemy połącznia za pośrenictwem chatu lub telefonu, aby być w sałałym kontakcie i odpowiadać na potrzeby klientów