Kurs Customer Experience Projektowanie doświadczeń klientów

Szkolenie online / 3 dni / 2–4 czerwca 2025

Ten kurs jest dla Ciebie jeśli…

  • Chcesz usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę o Customer Experience
  • Brakuje Ci konkretnych narzędzi do projektowania i optymalizacji doświadczeń klientów
  • Chcesz lepiej rozumieć emocje klientów i umieć je identyfikować
  • Chcesz umieć mapować ścieżki klienta
  • Masz trudności z zarządzaniem procesami CX i ich skutecznym wdrażaniem
  • Chcesz wiedzieć, kogo i jak angażować do projektów CX
  • Chcesz wiedzieć, jak efektywnie zbierać głos klienta
  • Zależy Ci na zdobyciu umiejętności przeprojektowywania procesów i doświadczeń, aby lepiej odpowiadały na potrzeby klientów
  • Chcesz zdobyć praktyczne kompetencje i narzędzia niezbędne do skutecznego projektowania i wdrażania Customer Experience w Twojej firmie

Przeszkoliliśmy 2000 osób. Dołącz do społeczności Klientocentrycznych!
Znajdź nas na: Facebook LinkedIn

Czego się nauczysz?

Identyfikować emocje

Łączyć proces zakupowy z emocjami klientów na każdym etapie ich ścieżki, aby lepiej rozumieć ich potrzeby i oczekiwania

Zbierać głos klienta

Prowadzić badania jakościowe, analizować insighty i wyciągać trafne wnioski do optymalizacji doświadczeń klientów

Mapować ścieżki klienta

Określać kluczowe kroki w procesie zakupowym oraz identyfikować potrzeby, oczekiwania i wyzwania klientów

Planować proces i angażować zasoby

Ustalać cele, określać kluczowe kompetencje oraz planować działania niezbędne do skutecznego wdrażania zmian

Projektować doświadczenia

Redefiniować problemy i tworzyć rozwiązania, które zwiększają satysfakcję klientów i wywołują pozytywne emocje

Angażować innych w działania CX

Angażować innych w działania CX, skutecznie budując kulturę klientocentryczności w organizacji

Proces szkoleniowy

Podczas kursu pracujesz warsztatowo na rzeczywistym przypadku biznesowym, co umożliwia praktyczne poznanie procesu projektowania doświadczeń end-to-end. W małym zespole przechodzisz przez każdy etap, analizujesz wyniki i omawiasz kluczowe wnioski z trenerami, zdobywając cenne umiejętności i narzędzia do wdrażania zmian

Planowanie procesu

  • Definiowanie celów tworzenie wizji oferowanych doświadczeń (Experience promise)
  • Określanie mapy kluczowych interesariuszy
  • Dobór zespołu
  • Przygotowanie procesu i narzędzia pracy

Mapowanie ścieżki klienta As Is

  • Projektowanie ścieżki klienta, w tym:
  • Określenie etapów i kroków procesu
  • Mapowanie punktów interakcji (touchpoints) oraz elementów procesu z perspektywy front-end and back-end
  • Określanie doświadczeń klienta oraz kluczowych punktów bólu

Badania klientów

  • Określanie profilu grupy docelowej/analiza trendów
  • Badania ilościowe – Voice of Customer (Net Promoter Score, reklamacje, social media, analiza zachowań klientów)
  • Badania jakościowe – opracowanie scenariuszy i przeprowadzenie wywiadów (IDI)
  • Tworzenie person
  • Formułowanie users stories

Projektowanie doświadczeń

  • Tworzenie propozycji wartości (Value Proposition)
  • Wykorzystanie modelu KANO – do określenia istotności doświadczeń
  • Projektowanie ścieżki klienta To Be

Pomiar

  • Określanie KPI’s dla procesu oraz doświadczeń
  • Dobór i ustalenie mierników (NPS, CSI, CSAT, CES, CHURN, ADVOCACY)

Narzędzia

Persona

Profil klienta – pomaga lepiej zrozumieć jego potrzeby, zachowania i oczekiwania

Ścieżka klienta

Proces, jaki klient przechodzi od potrzeby, aż po doświadczenie po zakupie

Scenariusz wywiadu

Struktura wspierająca przygotowanie i prowadzenie pogłębionych wywiadów z klientami

Mapa Interesariuszy

Identyfikacji osób i grup, które mają wpływ na projekt z określeniem ich roli, wpływu i zaangażowania

Mapa priorytetyzacji

Model Kano do priorytetyzacji oczekiwanych standardów i funkcji, które zaskakują i budują lojalność klientów

User Stories

Narzędzie do definiowania oczekiwań klienta w sposób zrozumiały i przejrzysty dla zespołu projektowego

Kwestie organizacyjne

  • 2-4 czerwca 2025 – praca od 9:00 do 14:00
  • 3 dni szkoleniowe prowadzone online z przerwą na pracę własną
  • Praca w małych grupach – połączenie teorii z praktyką
  • Materiały szkoleniowe (dostęp do bazy webinarów, prezentacje, narzędzia)
  • Certyfikat ukończenia

Cena i proces zakupu

OFERTA

Standardowa

CENA

2500

PLN BRUTTO (ZAWIERA VAT)

wysyłasz zgłoszenie na szkolenie

otrzymujesz fakturę proforma

opłacasz fakturę przelewem

otrzymujesz od nas potwierdzenie wpłaty i dostęp do szkolenia

w określonych dniach odbywasz szkolenie

oryginał faktury otrzymasz mailowo po zakończeniu szkolenia

Pobierz szczegółowy program

Poznaj dokładny program szkolenia i harmonogram zajęć

Najczęściej zadawane pytania

Zapisz się na kurs




    Klinij tutaj aby zapoznać się z naszą polityką prywatności.