Klientocentryczna strefa podcastów
Jak efektywnie wykorzystać Design Thinking w biznesie?
Z tego podcastu dowiesz się:
- jak powstała marka Klientocentrycznych?
- czym dla nas jest projektowanie oparte o Design Thinking?
- jak efektywnie wykorzystywać projektowanie w biznesie?
- do czego Design Thinking się nie nadaje?
- jakie są przykłady projektów, które prowadziliśmy?
Jak Design Thinking może wpłynąć na kulturę innowacji w firmie?
Z tego podcastu dowiesz się:
- jak stosowanie design thinking zmienia kulturę organizacyjną firmy?
- dlaczego warto pracować w zespołach multidyscyplinarnych i wychodzić ze strefy komfortu?
- jak sprawić, aby pracownicy wychodzili z inicjatywą?
- jak projektować doświadczenia użytkownika?
Kompetencje przyszłości - cz. 1
Czyli na co postawić planując swój rozwój?
Z tego podcastu dowiesz się:
- jakie 6 umiejętności rozwijać?
- co oznacza termin VUCA i dlaczego warto go znać?
- jak dziś pracują najbardziej zwinne firmy?
- jakie metody wykorzystywać do uczenia się?
Kompetencje przyszłości cz. 2
O zespołach i roli lidera?
Z tego podcastu dowiesz się:
- jakie kompetencje rozwijać u siebie i wśród członków zespołu jako menadżer?
- dlaczego warto kwestionować status quo w organizacji?
- jak, będąc menadżerem, zdobyć zaufanie zespołu?
- jakie są największe wyzwania przed jakimi obecnie stoją menadżerowie?
- jakie największe zagrożenia czyhają współcześnie na menadżerów?
Ko-kreacja w wymiarze międzynarodowym.
Spotkanie w gronie społeczności Klientocentrycznych: „Henryk Stawicki, Justyna Turek, Beata Michalska Dominiak i Piotr Grocholiński. Justyna i Henryk z Change Pilots dzielą się doświadczeniami zdobytymi w Portugalii, Finlandii, Turcji i Nowym Jorku w zakresie projektowania, współpracy z innymi kulturami oraz polskich dogmatów. Prezentujemy kilka ciekawych projektów, które zostały zrealizowane w ramach ich pracy zagranicznej. Na koniec kilka rekomendacji odnośnie projektowania w 2020.
Klient w centralnym punkcie organizacji - jak projektować w biznesie?
Wywiad z Beatą Michalską Dominiak w ramach spotkań Questus Marketing o tym co to jest „wrażliwość na klienta” w biznesie? – jak pracować zwinnie i co to oznacza dla Twojej firmy? – kluczowe błędy popełniane przez firmy przy badaniach potrzeb klientów? – jakie narzędzia musisz znać aby skutecznie rozwijać firmę w erze zmian?