RAPORT 2024: WDROŻENIE CUSTOMER EXPERIENCE W POLSKICH FIRMACH

W 2024 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 …

Employee Experience – jak budować przewagę konkurencyjną firmy dzięki doświadczeniom pracowników

Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …

Czy design thinking nadal działa?

1. Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Design Thinking to metodyka, która pomaga firmom i ...

Jak opracować mapę podróży klienta (customer journey map)?

Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dzisiaj mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy. 80% klientów uznaje, że ich doświadczenie z firmą jest tak samo istotne jak sam …

20 pytań CX, które pomogą Ci spojrzeć na produkty i usługi oczami klienta

Czy wiesz, że customer experience (CX) to dziś bardzo ważny element budowania przewagi konkurencyjnej firm? W erze, w której klienci mają nieskończone możliwości wyboru, to właśnie doświadczenie klienta warunkuje to czy zostaną lojalnymi ambasadorami marki, czy też zdecydują się …

Jak współpracować ze swoim konkurentem?

Czy zastanawialiście się kiedyś czy możliwa jest współpracy z Waszymi konkurentami? W marcu 2020 r. Pfizer Inc. (NYSE: PFE) i BioNTech SE (Nasdaq: BNTX) ogłosiły współpracę w celu wspólnego opracowania ...

Przewodnik badacza- czyli jak prowadzić badania z klientami (ebook)

Po co realizować badania klientowskie? Dzisiejsi konsumenci mają coraz większą wiedzę. Mogą szybko porównać produkt lub usługę i całkowicie samodzielnie podejmować decyzje o zakupie. Co więcej, zanim podejmą decyzję chętniej ...

Jak stworzyć strategię doświadczeń klienta (CX- Customer Experience)?

Jeszcze nie tak dawno roztaczano przed nami ponure wizje przyszłości, w których roboty, maszyny i inne technologiczne rozwiązania przejmująą większość zadań, które dotychczas wybyły wykonywane przez człowieka. I rzeczywiście obserwując …

Jak projektować produkt lub usługę, aby osiągąć sukces rynkowy?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek, jak powinno wyglądać projektowanie produktu lub usługi, aby osiągnąć sukces rynkowy? Powszechne twierdzenie, że 80-90% produktów i usług odnosi porażkę jest wciąż, jak mantra powtarzane w ...

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje sukces rynkowy ?

Lean startup, lean product, design sprint czy design thinking? Czy któraś z metod gwarantuje maksymalną konkurencyjność i zwinność we wdrożeniu przełomowych rozwiązań? Nowe technologie sprawiają, że dotychczasowy model funkcjonowania firm ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?