Employee Experience (EX) jako fundament nowoczesnego HR — czym jest, dlaczego wpływa na zaangażowanie i retencję pracowników, oraz jak świadomie kształtować doświadczenia, które przynoszą realne efekty biznesowe. Czym jest Employee …
Dowiedz się jak skutecznie wdrożyć Customer Experience w firmie. Praktyczny przewodnik z przykładami – 6 kroków do sukcesu. W dzisiejszym konkurencyjnym środowisku biznesowym klienci oczekują znacznie więcej niż tylko dobrego …
Wdrażanie zmian w obszarze Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) to dzisiaj priorytet dla wielu organizacji. Wzrost satysfakcji klientów i zaangażowania pracowników bezpośrednio przekłada się na wyniki finansowe firmy, lojalność klientów oraz efektywność …
Customer journey mapping to nie tylko modna technika z Doliny Krzemowej. W polskich warunkach zyskuje coraz większe znaczenie – szczególnie tam, gdzie firmy chcą wyróżnić się jakością obsługi i budować …
Czy wiesz, że aż 86% klientów jest gotowych zapłacić więcej za lepsze doświadczenia klienta (Customer Experience)? W świecie, gdzie produkty i usługi stają się coraz bardziej podobne, to właśnie jakość …
W 2024 roku CX Institute postanowił przyjrzeć się temu jak polskie firmy radzą sobie z zarządzaniem doświadczeniami klientów. Przeprowadziła badania ilościowe na próbie ponad 1000 polskich firm (450 małych, 400 …
Dziś firmy coraz częściej zmagają się z wyzwaniami takimi jak: rotacja pracowników, spadek zaangażowania czy trudności w przyciąganiu talentów. Odpowiedzią na te problemy może być employee experience, czyli całościowe doświadczenie …
Czy metodyka design thinking mogła się przez lata zdezaktualizować, czy może nadal jej klientocentryczne fundamenty wspierają firmy w budowaniu przewagi rynkowej? Co to jest design thinking? To metodyka, która pomaga …
Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej (feedback) sprawia, że wielu pracowników kojarzy feedback wyłącznie z krytyką. Na samą myśl o rozmowie podsumowującej pracę czy projekt często odczuwamy stres i napięcie. Tymczasem zarówno …
Bez inwestycji w doświadczenia klientów nie da się dziś mówić o wzroście przychodów i zyskowności firmy Jednym z najbardziej skutecznych i jednocześnie praktycznych narzędzi, które pomagają spojrzeć na doświadczenia klienta …