Kompetencje przyszłości w branży IT – które z nich najbardziej pomogą pracownikom odnaleźć się w nowej rzeczywistości?

Czy wiesz, że w pierwszej połowie roku tylko 17% pracodawców ma w planach rozwijanie kompetencji swoich pracowników[1]? Tymczasem w dynamicznie zmieniającej się popandemicznej rzeczywistości takie podejście może skutkować utratą konkurencyjności. ...

Open innovation – dlaczego dzielenie się z innymi jest opłacalne?

„Come in, we’re open” – tak mogłaby brzmieć dewiza każdej firmy, która postanowiła nie tylko w teorii, ale i w praktyce wykorzystać w swojej działalności koncepcję open innovation. Czy jednak ...

Customer journey – hit czy kit?

Już w 2016 roku przygotowany przez McKinsey & Company raport podawał, że firmy wdrażające koncepcję customer journey zaobserwowały wzrost przychodów na poziomie 10-15%, wzrost satysfakcji klienta o 20%, a także ...

Jak badać klientów i na tej podstawie tworzyć wyjątkowe produkty? [wideo]

W tym webinarze przedstawiamy 2 h z naszej praktyki dotyczacej badań klientowskich. Wyjaśniamy, jak prowadzić  badania jakościowe i ilosciowe, jak stosować badania online i offline i dzięki temu zapewnić dopasowanie ...

Design Sprint – czyli jak wypracować wizję produktu w 5 dni?

„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez ...

Persona stworzona, zadanie wykonane! I co dalej?

„Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki!” – od tego zdania zaczęliśmy nasz pierwszy tekst dotyczący koncepcji persony w biznesie. Wyjaśniliśmy w nim nie tylko co to za idea i czemu ...

Jobs To be Done w Twojej firmie. Jak zrobić to skutecznie?

„On nie słucha tylko tego, co mówisz, ale także wsłuchuje się w to, czego nie powiedziałeś” – tak o Marku Zuckerbergu powiedziała Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjna Facebooka. I opisując założyciela …

Design Sprint – czyli jak wypracować wizję produktu w 5 dni?

„Design Sprint nadaje firmom supermoc: zanim podejmą jakiekolwiek kosztowne zobowiązania, mogą się szybko przenieść w przyszłość, by zobaczyć gotowy produkt i reakcje klientów. […] To nauka na błędach, ale bez ...

Ko-kreacja w biznesie

54% ankietowanych spośród 554 firm, które wzięły udział w badaniu przeprowadzonym przez Longitude Research na zlecenie koncernu Hitachi, stwierdziło, że strategia ta pozwoliła im zwiększyć świadomość marki wśród klientów i ...

Zmiana – jak pandemia wpłynęła na zachowania i decyzje klientów?

Wszyscy jesteśmy świadomi zmian, jakie przyniósł ze sobą koronawirus w znanym nam obrazie rzeczywistości. Eksperci co rusz starają się analizować zmiany powodowane pandemią i to w poszczególnych dziedzinach życia. Bo ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?