Już jest! Część druga webinara design thinking zrealizowanego wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W tej części dowiecie się o projekcie, który realizowaliśmy dla jednego z ...
Dlaczego w roku 2030 wszystkie zawody będą wymagały kompetencji cyfrowych? Według raportu (OECD.org 2019) 14% z wszystkich miejsc pracy zostanie w pełni zautomatyzowanych, a 32% ulegnie znacznej modyfikacji. Cyfrowa rewolucja ...
Jak sprawić, aby Twoi klienci stali się źródłem informacji, które przekujesz w przewagę konkurencyjną Twojej firmy i wzmocnienie CX firmy? Musisz częściej się z nimi spotykać i pytać o …
Z tego webinaru dowiesz się czym jest Design Thinking? Już jest! Najnowszy webinar Design Thinking Klientocentrycznych zrealizowany wspólnie z Centrum Nauki Kopernik w ramach projektu Konstruktorzy Marzeń. W pierwsza części ...
Prezentujemy wybrane fragmenty z Podradnika Design Thinking. Podręcznik to praktyczny przewodnik krok po kroku, który przeprowadzi Cię przez proces projektowania. Znajdziesz w nim praktyczne narzędzia oraz szczegółowe instrukcję. Zamieściliśmy również ...
Czym jest canva do prowadzenia projektów w metodyce Design Thinking? Prezentujemy autorską matrycę do realizacji samodzielnych projektów w metodyce Design Thinking. Matryca prowadzi krok po korku przez 4 etapy projektowe ...
Jaka forma informacji zwrotnej bardziej pasuje do Twojej organizacji? Klasyczny feedback czy nowoczesny feedforward? Nieumiejętne udzielanie informacji zwrotnej zwłaszcza w kontekście zawodowym, często wpływa na błędne kojarzenie jej z ...
Po co? Od potrzeby poznania do praktycznego wykorzystania. Najpierw spróbuję odpowiedzieć na pierwsze z postawionych pytań. Zastrzegam przy tym, iż będzie to odpowiedź, która nie wyczerpuje złożoności tematu a koncentruje ...
Z technik wizualnych zespół Klienocentryczni korzysta zarówno na sali szkoleniowej, gdy uczy metodologii design thinking jak i w pracy z klientem biznesowym projektując nową usługę lub produkt. W tym artykule, ...
Nawiąż trwalsze relacje z Klientami! Ponad 80 procent działań PR-owych dzieje się dziś w Internecie. W sieci – wiadomo – bywa tłoczno, i przebić się, nie jest łatwo. A dotarcie ...