Relacja z Design Thinking po godzinach

Pierwsze spotkanie z cyklu "Design Thinking - po godzinach" już za nami. Format w Art_Inkubator wprost pękał w szwach! Wśród ponad 50 uczestników spotkaliśmy, project managerów, prawników, trenerów, nauczycieli, wykładowców ...

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników

Design thinking w zarządzaniu relacjami i doświadczeniami pracowników Od kilku lat metodyka design thinking wdziera się przebojem do największych, do tych trochę mniejszych i zupełnie małych firm. Do niedawna myślenie …

6 sprawdzonych kroków do stworzenia person w biznesie

Projektowanie dla wszystkich prowadzi do porażki! W erze Customer Experience i Employee Experience nie projektujemy już produktów ani procesów „dla wszystkich”. Projektujemy je dla konkretnych ludzi – klientów i pracowników – których …

Relacja z Łódź Service Jam

W tym roku już czwarty raz w Łodzi, w dniach 10-11 marca odbył się Global Service Jam, czyli WYDARZENIE w ramach MIĘDZYNARODOWEJ INICJATYWY zainicjowane przez MIŁOŚNIKÓW MYŚLENIA PROJEKTOWEGO po to ...

Warsztat Train The Trainer dla kadry menedżerskiej

Warsztat Train The Trainer dla kadry menedżerskiej https://youtu.be/DNcKQsuraw0

Design thinking – zaczynam od jutra

Design thinking – zaczynam od jutra! Steve Jobs powiedział, że wszystko co nazywamy życiem, co znajduje się wokół nas stworzyli ludzie, którzy wcale nie byli mądrzejsi od nas. Co zatem ...

Jak nie psuć pozytywnych doświadczeń klienta?

„Nie mamy Pańskiego płaszcza…” - czyli jak nie psuć pozytywnych doświadczeń klientów Znacie to uczucie kiedy czekaliście długo, bardzo długo, żeby kupić wymarzone mieszkanie, najpiękniejsze buty na świecie lub lśniący, ...
Chcesz dowiedzieć się więcej?