Darmowe konsultacje biznesowe online
Po co są konsultacje?
Konsultacje to spotkania online, na których możesz nam zadać nurtujące Cię pytania dotyczące biznesu, realizowanego projektu lub opracowywanej strategii. Możesz również zadać konkrente pytania dotczące metod (design thinking, service design, design sprint). Korzystajac z naszego doświadczenia postaramy się Ci pomóc. Jeśli będziesz zadowolony z naszej pomocy wystawisz nam pozytywny komentarz w mediach społecznościowych.
Prowadzisz projekt, wdrażasz nową usługę lub produkt i chciałbyś poznać nasz punkt widzenia, skonsultować potencjalne problemy, omówić możliwości bazujac na naszym doświadczeniu
Chcesz wdrożyć nowe motody pracy :design thinking, service design, design sprint u siebie w organizacji i masz konkretne pytania
Tworzysz strategię i chciałbyś posiłkować się naszym doświadczeniem projektowym, aby skonsultować swoje problemy
Prowadzisz swój design sprint i chcesz skorzystajać z naszego doświadczenia w tym zakresie
Przechodzisz przez transformację biznesową i chciałbyś dowiedzieć się czy design thinking lub service design mogą pomóc Twojej organizacji
Masz pytania dotyczace projektowania doświadczeń kandydata lub ścieżek rozwoju pracowników
Jeśli zmagasz się z innym wyzwaniem - napisz do nas, służymy wsparciem również w innych obszrach
Dla kogo są konsultacje?
Szefowie firm
i przedsiębiorcy
[/ultimate_ctation]
Menedżerowie zespołów i liderzy projektów
[/ultimate_ctation]
Specjaliści
i eksperci
[/ultimate_ctation]
Jak wygląda proces?
Wysyłasz do nas formularza. Krótko opisujesz tematykę i problem do konsultacji. Wskazujesz swoją dostępność i dane kontaktowe.
Otrzymasz od nas potwierdzenie przyjęcia tematu do konsultacji. Dodatkowo otrzymujesz listę pytań, jako przygotowanie do konsultacji.
Będziesz miał 30 min. naszego czasu, aby skorzystać z naszej wiedzy za darmo.
Zespół
Posiada bogate doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Swoje doświadczenie zdobył pracując w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Bank Śląski, Nordea Bank, LG Petro Bank oraz realizując niezależnie wsparcie biznesowe dla firm z różnych sektorów. Dzięki praktyce biznesowej i projektowej (Design Thinking/Service Design) skuteczne łączy obszar biznesowy z procesami projektowania. Pomaga liderom i ich zespołom przechodzić proces transformacji, patrzeć oczami klienta, wdrażać Design Thinking i wzmacniać kulturę innowacji. Wykładowaca na Uniwersytecie Łódzkim oraz Szkole Filmowej w Łodzi.
Beata Michalska-Dominiak – doświadczony moderator design thinking, certyfikowany trener biznesu, praktyk z bogatym doświadczeniem w prowadzeniu i kierowaniu projektami oraz wsparciu procesów transformacyjnych w organizacjach. Członek Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Rezydent Art Inkubatora w Fabryce Sztuki w Łodzi. Współzałożyciel społeczności „Klientocentryczni” skupiającej ekspertów z zakresu design thinking, service design, UX, customer research. Współautor pierwszego podręcznika z zakresu design thinking bazującego na doświadczeniach w polskim biznesie – „Poradnik design thinking – czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie”. Trenerka w programie Driving Innovation The Chartered Institute of Marketing. Czerpie z potencjału myślenia projektowego podczas prowadzenia szkoleń i warsztatów dla biznesu, administracji publicznej, edukacji i sektora pozarządowego. Współpracuje z uczelniami. Bierze udział w konferencjach, kongresach w roli eksperta. Angażuje się w wiele inicjatyw, w ramach których zamienia problemy na wyzwania i wspiera w poszukiwaniu skutecznych rozwiązań.
Specjalistka PR. Współpracuje z firmami i instytucjami, budując ich wizerunek. Tworzy strategie komunikacji marek. Pomaga określić archetyp marki, skutecznie stosuje storytelling oraz branding emocjonalny. Jest certyfikowanym trenerem biznesu.
Ostatnie osiem lat pracowała na stanowisku Rzecznika Marszałka Województwa Łódzkiego. Ma na swoim koncie ponad tysiąc wystąpień publicznych, zorganizowała i poprowadziła ponad pięćset konferencji prasowych. Ukończyła studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie – najpierw Public Relations, a potem Coaching – bo on też ściśle wiąże się z komunikacją.
A ponieważ ważną częścią komunikacji jest zrozumienie ludzi i ich potrzeb, poznała DT. Jest certyfikowanym moderatorem procesu, który uwielbia, bo jest niezwykle empatyczny, a jednocześnie tak „matematycznie” przekłada się na efekty biznesowe.
Certyfikowany Trener Biznesu realizuje projekty szkoleniowe związane z rozwojem kompetencji miękkich i przedsiębiorczych oraz projektowaniem produktów, usług, procesów. Wspiera zarówno firmy jak i środowisko akademickie. Posiada wieloletnie doświadczenie jako Project Manager odpowiadający za realizację projektów krajowych oraz międzynarodowych w zakresie innowacji i rozwoju kompetencji zawodowych. Jako pasjonatka szeroko rozumianego rozwoju człowieka jest również Certyfikowanym Coachem ICC (International Coach Community). Wspiera osoby indywidualne w osiąganiu celów biznesowych jak i życiowych.
Współpracowała z GE Healthcare, Delloite, PwC, EY, KPMG, Nordea, ING, Infosys, Comarch, Rule Financial, Sii, PGE, AMG, Accenture, Fujitsu, Celon Pharma, Draum, OSTC, Karolinska Institutet, Uniwersytet w Uppsali, Lizbonie, Coimbrze, Neapolu, Amsterdamie i wiele innych. Jest wykładowcą na Politechince Łódzkie
Kierownik projektów w wiodących firmach technologicznych zarządza zespołami programistów, współpracuje z największymi instytucjami finansowymi w Polsce (realizując dla nich innowacyjne projekty), architekt systemów – tworzy nowoczesne rozwiązania na podstawie wieloletniego doświadczenia w budowaniu systemów: wsparcia bezpieczeństwa (fizycznego oraz cyber), lokalizacji i nawigacji (w oparciu o autorskie rozwiązania), identyfikacji stanu osób (np. poprzez identyfikację upadków), systemów zarządzania przedsiębiorstwami, rozpoznawania obrazów (ludzi oraz przedmiotów) oraz optymalizacji pracy. Rozwiązuje zaawansowane problemy organizacyjne i technologiczne przy wykorzystaniu metodologii Triz oraz Design Thinking.
Socjolog, badaczka, wykładowca z doświadczeniem w prowadzeniu badań dla sektora pozarządowego, biznesu i administracji publicznej. Koncentruje się na aspektach miejskich, przemianach tożsamości i jakości życia mieszkańców. Ma na swoim koncie wiele projektów badawczych – społecznych i komercyjnych. Poszukuje i wykorzystuje nowe metody i narzędzia, w tym design thinking
Strateg i projektant, oferuje unikalny punkt widzenia pozwalający tworzyć mierzalne, nowatorskie rozwiązania. Prowadząc agencję strategiczno-kreatywną Change Pilots pomaga organizacjom tworzyć strategie brandów, usług i produktów w oparciu o design. W zespole dostarcza multikulturową perspektywę dzięki wieloletniej praktyce m.in. w Nowym Jorku i Londynie w takich organizacjach jak IDEO czy Parsons School of Design. Współzałożyciel agencji Change Pilots.
Dr nauk społecznych w zakresie pedagogiki twórczości; trener twórczego myślenia i rozwoju zdolności poznawczych, licencjonowany superwizor treningu twórczości, członkini zarządu Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności, wykładowca i edukator.
Realizuje treningi twórczego myślenia oraz szkolenia z zakresu nauczania twórczości, stymulowania kreatywności i myślenia projektowego (Design Thinking) dla oświaty, sektora administracji publicznej i biznesu.