Wsparcie projektów HR i biznesu
Wspieramy organizacje w przyciąganiu, rozwijaniu i inspirowaniu pracowników i zespołów. Doradzamy i szkolimy jak budować wyjątkowe doświadczenia pracowników i klientocentryczną kulturę organizacyjną
O USŁUDZE
Pomagamy budować kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju i poprawie satysfakcji klienta. W ramach współpracy:
- Zdefiniujesz priorytety w obszarze klienckim
- Zdefiniujesz wartości firmy oraz misję i wizję organizacji
- Zidentyfikujesz liderów i właścicieli procesów klientocentrycznych
- Zwiększysz zaangażowanie pracowników i ich umiejętności pracy zespołowej
- Poznasz narzędzia i metody, które pozwolą Ci wzmocnić klientocentryczne postawy pracowników
- Zaplanujesz jak monitorować wdrażane zmiany i ich efekty
NASZ PROCES
W ramach procesu budowania klientocentrycznej kultury organizacyjnej realizujemy następujące działania:
- Diagnoza kultury organizacyjnej w oparciu o autorską metodę
- Warsztaty projektowania wartości firmy oraz definiowania misji i wizji
- Projektowanie działań i procesów kształtujących postawy i zaangażowanie pracowników oraz wdrażających myślenie w duchu Customer Experience
- Warsztaty efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji
- Metody monitorowania i mierzenia efektów wdrożonych inicjatyw klientocentrycznej kultury organizacyjnej
EFEKTY
- Wartości firmy oraz misja i wizja, które wspierają rozwój organizacji
- Procesy, które wspierają klientocentryczne ukierunkowanie organizacji
- Organizacja skoncentrowana na kliencie wspierana przez zespół zaangażowanych pracowników
O USŁUDZE
Pomożemy Ci zaprojektować wyjątkowe doświadczenia Twoich pracowników i ulepszyć istniejące. Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym:
- zaczniesz lepiej rozumieć potrzeby Twoich pracowników
- stworzysz mapę podróży pracownika oraz zidentyfikujesz silne i słabe strony jego doświadczenia
- wygenerujesz pomysły na rozwiązania budujące pozytywne doświadczenia
- poprawisz komunikację wewnętrzną i współpracę między zespołami
- zwiększysz zaangażowanie pracowników, a Twój zespół uzyska wiedzę i kompetencje, żeby z sukcesem prowadzić kolejne projekty w obszarze Employee Experience
NASZ PROCES
Współtworzymy rozwiązania z naszymi klientami, tak żeby w trakcie procesu budować kompetencje projektowania doświadczeń ich pracowników. W zależności od Twoich potrzeb dopasujemy najlepsze dla Ciebie i Twojego zespołu rozwiązanie:
- monitoring głosu i audyt doświadczeń pracowników/Employee Journey Map – przeprowadzimy badania, przeanalizujemy doświadczenia Twoich pracowników, stworzymy dla Ciebie mapę podróży pracownika i przygotujemy rekomendację działań usprawniających proces oraz zaproponujemy docelowe rozwiązania
- Projektowanie procesów HR – procesu onboardingu pracowników, rozwoju kompetencji pracowników, rekrutacji, retencji i rozwoju talentów w organizacji
- Design Sprint – intensywny proces warsztatowy w zespole 8–15 osób z różnych działów w organizacji, podczas którego współtworzymy rozwiązania z klientem w odpowiedzi na konkretne wyzwanie HR
- Design Jam – warsztaty edukacyjne mające za zadanie zaznajomić zespół z procesem projektowania doświadczeń
W ramach autorskiego procesu korzystamy z najlepszych praktyk: design thinking, service design, lean customer development. Koncentrujemy się przy tym na budowaniu kompetencji organizacji i wzmacnianiu jej od środka
EFEKTY
- poznasz i przenalizujesz głos pracowników
- stworzysz mapę doświadczeń pracowników
- zaprojektujesz procesy (m.i.n onboarding, rekrutacja, talent retention, sukcesja)
- przygotujesz prototypy rozwiązań i przetestujesz je z pracownikami
- wdrożysz rozwiązania poprawiające satysfakcję i lojalność pracowników
O USŁUDZE
Pomożemy Ci zaprojektować plan rozwoju i retencji talentów w Twojej organizacji, dzięki czemu:
- lepiej zrozumiesz potrzeby pracowników o wysokim potencjale
- dokonasz diagnozy procesu zarządzania talentami w organizacji
- opracujesz i wdrożysz program rozwoju talentów
NASZ PROCES
Współtworzymy rozwiązania z naszymi klientami, tak żeby w trakcie procesu budować kompetencje w ich zespołach. Elementy procesu:
- Diagnoza potrzeb w zakresie programu rozwoju talentów i audyt doświadczeń – w ramach procesu przeprowadzamy badania z obecnymi i potencjalnymi pracownikami, mapujemy obecny proces, określamy jego silne i słabe strony
- Projektowanie programu zarządzania talentami, w trakcie którego pomożemy Ci ułożyć cały program przyciągania, motywowania, rozwoju oraz utrzymywania najbardziej wartościowych pracowników
- Warsztaty efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji wzmacniające zaangażowanie całej organizacji w proces rozwoju i retencji talentów
EFEKTY
- Wdrożysz program zarządzania talentami w organizacji, dzięki któremu przyciągniesz, rozwiniesz i utrzymasz pracowników z największym potencjałem
- Zmniejszysz wskaźniki rotacji w organizacji, dzięki poprawie satysfakcji pracowników
- Wzmocnisz wizerunek firmy na zewnątrz i wewnątrz organizacji
O USŁUDZE
Pomagamy firmom i organizacjom w kształtowaniu klientocentrycznych kompetencji i postaw pracowników. Realizujemy szkolenia zamknięte dla zespołów, prowadzimy indywidualne procesy mentoringowe
W CZYM MOŻEMY POMÓC?
- Warsztaty dla zespołów projektowych kształtujące praktyczne umiejętności projektowania doświadczeń klientów i pracowników (service design, design thinking)
- Warsztaty efektywnej współpracy i komunikacji w zespołach projektowych i pomiędzy działami w organizacji
- Indywidualne sesje mentoringowe ukierunkowujące rozwój w obszarze Customer Experience i Employee Experience