Wsparcie projektów HR i biznesu

Wspieramy organizacje w przyciąganiu, rozwijaniu i inspirowaniu pracowników i zespołów. Doradzamy i szkolimy jak budować wyjątkowe doświadczenia pracowników i klientocentryczną kulturę organizacyjną

O USŁUDZE

Pomagamy budować kulturę organizacyjną skoncentrowaną na rozwoju i poprawie satysfakcji klienta. W ramach współpracy:

  • Zdefiniujesz priorytety w obszarze klienckim
  • Zdefiniujesz wartości firmy oraz misję i wizję organizacji
  • Zidentyfikujesz liderów i właścicieli procesów klientocentrycznych
  • Zwiększysz zaangażowanie pracowników i ich umiejętności pracy zespołowej
  • Poznasz narzędzia i metody, które pozwolą Ci wzmocnić klientocentryczne postawy pracowników
  • Zaplanujesz jak monitorować wdrażane zmiany i ich efekty

NASZ PROCES

 

W ramach procesu budowania klientocentrycznej kultury organizacyjnej realizujemy następujące działania:

  • Diagnoza kultury organizacyjnej w oparciu o autorską metodę
  • Warsztaty projektowania wartości firmy oraz definiowania misji i wizji
  • Projektowanie działań i procesów kształtujących postawy i zaangażowanie pracowników oraz wdrażających myślenie w duchu Customer Experience
  • Warsztaty efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji
  • Metody monitorowania i mierzenia efektów wdrożonych inicjatyw klientocentrycznej kultury organizacyjnej

EFEKTY

  • Wartości firmy oraz misja i wizja, które wspierają rozwój organizacji
  • Procesy, które wspierają klientocentryczne ukierunkowanie organizacji
  • Organizacja skoncentrowana na kliencie wspierana przez zespół zaangażowanych pracowników

O USŁUDZE

Pomożemy Ci zaprojektować wyjątkowe doświadczenia Twoich pracowników i ulepszyć istniejące. Poznasz skuteczne narzędzia, dzięki którym:

  • zaczniesz lepiej rozumieć potrzeby Twoich pracowników
  • stworzysz mapę podróży pracownika oraz zidentyfikujesz silne i słabe strony jego doświadczenia
  • wygenerujesz pomysły na rozwiązania budujące pozytywne doświadczenia
  • poprawisz komunikację wewnętrzną i współpracę między zespołami
  • zwiększysz zaangażowanie pracowników, a Twój zespół uzyska wiedzę i kompetencje, żeby z sukcesem prowadzić kolejne projekty w obszarze Employee Experience

NASZ PROCES

Współtworzymy rozwiązania z naszymi klientami, tak żeby w trakcie procesu budować kompetencje projektowania doświadczeń ich pracowników. W zależności od Twoich potrzeb dopasujemy najlepsze dla Ciebie i Twojego zespołu rozwiązanie:

  • monitoring głosu i audyt doświadczeń pracowników/Employee Journey Map – przeprowadzimy badania, przeanalizujemy doświadczenia Twoich pracowników, stworzymy dla Ciebie mapę podróży pracownika i przygotujemy rekomendację działań usprawniających proces oraz zaproponujemy docelowe rozwiązania
  • Projektowanie procesów HR – procesu onboardingu pracowników, rozwoju kompetencji pracowników, rekrutacji, retencji i rozwoju talentów w organizacji
  • Design Sprint – intensywny proces warsztatowy w zespole 8–15 osób z różnych działów w organizacji, podczas którego współtworzymy rozwiązania z klientem w odpowiedzi na konkretne wyzwanie HR
  • Design Jam – warsztaty edukacyjne mające za zadanie zaznajomić zespół z procesem projektowania doświadczeń

W ramach autorskiego procesu korzystamy z najlepszych praktyk: design thinking, service design, lean customer development. Koncentrujemy się przy tym na budowaniu kompetencji organizacji i wzmacnianiu jej od środka

EFEKTY

  • poznasz i przenalizujesz głos pracowników
  • stworzysz mapę doświadczeń pracowników
  • zaprojektujesz procesy (m.i.n onboarding, rekrutacja, talent retention, sukcesja)
  • przygotujesz prototypy rozwiązań i przetestujesz je z pracownikami
  • wdrożysz rozwiązania poprawiające satysfakcję i lojalność pracowników

O USŁUDZE

Pomożemy Ci zaprojektować plan rozwoju i retencji talentów w Twojej organizacji, dzięki czemu:

  • lepiej zrozumiesz potrzeby pracowników o wysokim potencjale
  • dokonasz diagnozy procesu zarządzania talentami w organizacji
  • opracujesz i wdrożysz program rozwoju talentów

NASZ PROCES

Współtworzymy rozwiązania z naszymi klientami, tak żeby w trakcie procesu budować kompetencje w ich zespołach. Elementy procesu:

  • Diagnoza potrzeb w zakresie programu rozwoju talentów i audyt doświadczeń – w ramach procesu przeprowadzamy badania z obecnymi i potencjalnymi pracownikami, mapujemy obecny proces, określamy jego silne i słabe strony
  • Projektowanie programu zarządzania talentami, w trakcie którego pomożemy Ci ułożyć cały program przyciągania, motywowania, rozwoju oraz utrzymywania najbardziej wartościowych pracowników
  • Warsztaty efektywnej komunikacji i współpracy wewnątrz organizacji wzmacniające zaangażowanie całej organizacji w proces rozwoju i retencji talentów

EFEKTY

  • Wdrożysz program zarządzania talentami w organizacji, dzięki któremu przyciągniesz, rozwiniesz i utrzymasz pracowników z największym potencjałem
  • Zmniejszysz wskaźniki rotacji w organizacji, dzięki poprawie satysfakcji pracowników
  • Wzmocnisz wizerunek firmy na zewnątrz i wewnątrz organizacji

O USŁUDZE

Pomagamy firmom i organizacjom w kształtowaniu klientocentrycznych kompetencji i postaw pracowników. Realizujemy szkolenia zamknięte dla zespołów, prowadzimy indywidualne procesy mentoringowe

W CZYM MOŻEMY POMÓC?

  • Warsztaty dla zespołów projektowych kształtujące praktyczne umiejętności projektowania doświadczeń klientów i pracowników (service design, design thinking)
  • Warsztaty efektywnej współpracy i komunikacji w zespołach projektowych i pomiędzy działami w organizacji
  • Indywidualne sesje mentoringowe ukierunkowujące rozwój w obszarze Customer Experience i Employee Experience

Przykłady zrealizowanych projektów