Jesteśmy grupą praktyków i pasjonatów CX. Wspieramy firmy i instytucje publiczne w rozwoju. Pomagamy projektować i wdrażać produkty, usługi i doświadczenia. Pokazujemy jak budować komunikację i współpracę w zespołach oraz wzmacniać organizacje od środka. Chętnie dzielimy się wiedzą
Klientocentryczna infuzja to nasza filozofia działania. Pracujemy z organizacjami, żeby wzmacniać je od środka, rozwijać kompetencje pracowników, wdrażać klientocentryczne procesy, poprawiać współpracę i komunikację miedzy zespołami. Zależy nam na trwałych zmianach, które stają się częścią nowego modelu funkcjonowania naszych klientów.
„Wyobraź sobie, że wkładasz torebkę herbaty do kubka z gorącą wodą i obserwujesz, jak kolor i smak rozchodzą się w wodzie”.
Ten proces to infuzja. Tak jak w filiżance herbaty esencja powoli wypełnia wrzątek aromatem, tak w biznesie siła organizacji rośnie z czasem, wraz z rozwojem liderów, pracowników, procesów. Zawsze od środka.