Piotr Grocholiński

Ekspert CX / Współzałożyciel Klientocentryczni

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia strategii, modeli biznesowych, segmentacji, zarządzania produktem oraz przeprowadzania zmian w organizacji. Pracował w środowiskach wielokulturowych m.in. ING Banku Śląskim, Nordea Banku, LG Petro Banku oraz udzielał niezależnego wsparcia biznesowego dla firm z różnych sektorów (Bankowość, Ubezpieczenia, FMCG. Energetyka, Edukacja, Turystyka, NGO, Budownictwo, Usługi Medyczne, Branża Kreatywna). Dzięki praktyce biznesowej i projektowej skutecznie łączy obszar biznesowy z procesami projektowania.

Pomaga liderom i ich zespołom wdrażać metody projektowe oparte na klientocentryczności oraz wzmacniać kulturę innowacji. Wspiera firmy w osiąganiu przewagi konkurencyjnej poprzez pomoc w wyznaczaniu nowych kierunków strategicznego rozwoju. Prowadzi programy, które łączą analityczne spojrzenie na obecną sytuację firmy, jej silne strony z podejściem tzw. forward thinking w celu określenia możliwości rozwoju, opracowania nowych modeli biznesowych i wykorzystania szans rynkowych w zakresie utrzymania obecnych i pozyskania nowych klientów oraz wzrostu efektywności. Wspiera liderów we wzmocnieniu swoich kompetencji przywódczych: myśleniu strategicznym, budowaniu zaangażowania i rozwoju podległych pracowników.

Ukończył studia na kierunku finanse i bankowość. Posiada tytuł MBA, który zdobył w PAM Center & University of Maryland. Wykłada w Szkole Filmowej w Łodzi. Jest współautorem książek „Poradnik Design Thinking, czyli jak wykorzystać myślenie projektowe w biznesie” oraz „Design Thinking dla Edukatorów”.

Beata Michalska-Dominiak
Ekspert CX / Współzałożycielka Klientocentryczni
Paweł Kupczak
Projektant UX/UI i Service Design
Julia Skrzypkowska
Design Thinking / Szkolenia / Coaching
Agnieszka Michalska-Żyła
Socjolog / Wykładowca akademicki
Agnieszka Siemińska
Justyna Turek
Projektantka
Henryk Stawicki
Strateg / Projektant
Monika Just
Specjalista zakresie twórczego myślenia i rozwoju zdolności poznawczych
Katarzyna Kalisz
Audyty marki / Research / Analiza trendów