Agnieszka Siemińska

Praktyk biznesu, doświadczona Dyrektor Marketingu i Członek Zarządu AkzoNobel. Od 20 lat z sukcesem rozwija marki z segmentu B2C i B2B, buduje i rozwija działy marketingu.

Założycielka firmy doradczej Neuromarka, ekspert w dziedzinie neuromarketingu. Specjalizuje się w budowaniu strategii wzrostu organizacji, definiowaniu oferty wartości, architektury marek oraz rozwoju kompetencji marketerów. Pracowała z firmami m.in. z branż fintech, ubezpieczeniowej,      e-commerce, edukacyjnej, doradczej.

Autorka książki Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej – książki o neuromarketingu i o tym, jak najnowsze badania na temat mózgu i psychologii przełożyć na praktykę biznesową.

Pomaga klientom budować strategie biznesowe. Doradza, jak wzmacniać skuteczność realizowanych inicjatyw biznesowych, wprowadza nowe marki na rynek i buduje skuteczne działy marketingu.

Piotr Grocholiński
Ekspert CX / Współzałożyciel Klientocentryczni
Beata Michalska-Dominiak
Ekspert CX / Współzałożycielka Klientocentryczni
Paweł Kupczak
Projektant UX/UI i Service Design
Julia Skrzypkowska
Design Thinking / Szkolenia / Coaching
Agnieszka Michalska-Żyła
Socjolog / Wykładowca akademicki
Justyna Turek
Projektantka
Henryk Stawicki
Strateg / Projektant
Monika Just
Specjalista zakresie twórczego myślenia i rozwoju zdolności poznawczych
Katarzyna Kalisz
Audyty marki / Research / Analiza trendów